Online opgezegd, maar blokkeert e-mail al 3 weken eerder
Geplaatst door: roland48 op: 12-01-2010 14:22
Hallo allemaal,
Ik heb mijn abonnement bij Online (telefonie en internet) opgezegd per 1 februari 2010.
Per vandaag, 12 januari 2010, hebben ze alvast maar mijn e-mail geblokkeerd! De reden is erg vaag, en terug aansluiten "gaat veel tijd kosten", aldus de telefoniste.
En het doorsturen van de e-mail dan, naar mijn hotmail-adres? "Dan kan ik alleen regelen als uw e-mail account actief is, en dat is geblokkeerd".
Dan wil ik graag de klachtenafdeling aan de lijn. "Nee meneer, ik kan u niet doorschakelen, en zij bellen ook niet terug.
Ook mooi, zij creëren een probleem, en weigeren me gewoon snel te helpen.
Wie heeft dit ook meegemaakt? Wat was de actie, en hoe is het afgelopen?
Groet,
Roland
Reactie door read op 12-01-2010 18:37
Dag roland,
Je zou een klacht kunnen indienen bij de Geschillencommissie in Den Haag.
Sukses, Pedro.
Reactie door read op 12-01-2010 18:40
@aanvulling,
Als je het niet eens bent met de handelwijze van ……….., dan kun je, nadat je voldaan hebt aan bepaalde voorwaarden, het geschil voorleggen aan:
Geschillencommissie Electronische Communicatiediensten
(alleen het internetprovidersgedeelte)
Te bereiken op het volgende adres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tel: 070-3105310
Fax: 070-3658814
Pedro
Reactie door clautjuhhh op 25-02-2010 14:58
ik ga ook een klacht doorgeven aan de schillencomissie ook steeds blokkade erop gooien enz terwijl 23 juni opgezegd gaat worden is doorgegeven
Reactie door read op 25-02-2010 15:17
clautjuhhh
Zie ook mijn advies bij jouw andere bericht.
ReadAC.
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!