onbereikbare klantenservice Bauknecht
Geplaatst door: richard35 op: 11-03-2013 13:35
Afgelopen week is mijn Bauknecht wasmachine stuk gegaan, daarop adviseerde een kennis van mij om de servicedienst van Bauknecht te bellen misschien dat zij konden vertellen wat het mankement kon zijn of een monteur konden sturen.
Afgelopen donderdag heb ik naar de klantenservice van Bauknecht en mail gestuurd(standaard klanten formulier op hun site) waarin ik gevraagd had voor een reparatie verzoek en advies.
Vrijdag heb ik de klantenservice zowel in de ochtend als middag een aantal keren gebeld maar steeds kreeg ik te horen dat al hun medewerkers in gesprek waren en ik aan de lijn moest blijven.
Na elke keer 10 minuten wachten heb ik de haak erop gegooid. Vanmorgen en vanmiddag weer een aantal keren gebeld en ja hoor: iedereen is daar in gesprek.
Ik vraag me af hoeveel medewerkers ze daar uberhaupt hebben bij de klantenservice en of ze hun mail wel eens lezen?
Kortom erg slechte klantenservice bij Bauknecht
Reactie door zoekster op 11-03-2013 14:00
Misschien is het maar goed dat het niet is gelukt. Ik weet niet hoe oud je wasmachine is, als dit om garantie gaat, dan moet je altijd eerst bij de verkoper aankloppen, die verwijst je dan weer door naar de fabrikant.
Reactie door richard35 op 11-03-2013 14:05
@zoekster: de machine is bijna 10 jaar oud en valt dus buiten de garantie.
Ik had juist naar de fabrikant gebeld omdat dezelfde kennis eerder bij zijn wasmachine door een reparatiemonteur te horen kreeg dat de motor van de machine defect was en deze beter een nieuwe kon kopen.
Toen heeft deze naar Bauknecht gebeld en deze vertelden dat het mankement een klein onderdeeltje was van een paar tientjes.
Dat was ook de reden dat ik eers Bauknecht wilde bellen voor ik een 'dure'monteur zou laten komen.
Maar ja dan moeten ze bij Bauknecht wel bereikbaar zijn.
Reactie door zoekster op 11-03-2013 14:40
Oké, begrepen. Tja, dan maar hopen dat je ze aan de lijn krijgt. Maandag is vaak een slechte dag om een klantenservice te bellen. Is het vaak druk vlak na het weekend. Zou het morgenochtend weer eens proberen als ik jou was.
Reactie door richard35 op 12-03-2013 11:44
ze hebben het zeker elke dag zo druk aangezien ze op vrijdag en dinsdags ook niet bereikbaar zijn telefonisch en niet op hun mail reageren.
Zojuist weer een aantal minuten in de wacht gestaan telefonisch en gister een tweede mail gestuurd naar Bauknecht.
Erg slechte klantenservice van Bauknecht
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!