Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ohoh upc toch

Geplaatst door: anneke-latjes op: 23-11-2012 12:53
wij hadden altijd een basis pakket en we zijn een stapje hoger gegaan namelijk naar royaal toen moesten we van upc een nieuwe modum en een nieuwe mediabox ik zei nog alles werk goed waarom moet dit maar het moest, dus alles nieuw. Om een lang verhaal wat korter te maken we hebben veel storingen met die nieuwe mediabox en elke maand kwam er wel een monteur en elke maand een nieuwe mediabox maar de storingen bleven, Zelfs overgestapt naar de allernieuwste mediabox, dat is de horizon waar ze nu reklame voor maken, maar de problemen bijven. Alles is nagemeten en gecontroleerd alles is hier oke. Nu willen we dolgraag van upc af en overstappen op een andere provider maar helaas we zitten er weer een jaar aan vast we kunnen dus niet opzeggen pffffffff Volgende week komt er weer een moneur ik word er een beetje moe van
Reactie door valerius-2 op 23-11-2012 13:58
Kan me voorstellen dat u er genoeg van heeft, maar elke keer weer een monteur, na zijn bezoek is het dan wel goed en daarna weer fout, als dat zo is dan moeten ze langzamerhand toch wel weten dat het apparaat een maandag artikel is, dus waarschijnlijk dat deze artikelen nog niet af zijn. Sterkte ermee.
Reactie door anneke-latjes op 23-11-2012 15:57
hai valerius-2 ja klopt precies wat u zegt de vorige mediabox dat was zeker een maandag artikel want die boxen zijn er helemaal uit gehaald en de horizon boxen ja een beetje dom dat ze die al gedaan hebben {maar ze moesten wat natuurlijk}want er komt nog veel software om hem compleet te maken want er werkt het één en anders niet maar de storingen die wij al 5 maanden hebben dat is nog steeds vreemd en upc weet niet goed wat ze ermee aan moeten. Gelukkig is het gratis bellen naar de helpdesk en ik moet zeggen dat de service verbeterd is met een paar jaar geleden.
Reactie door valerius-2 op 23-11-2012 23:22
Quote: anneke-latjes schreef op vrijdag 23 nov 2012, 15:57: hai valerius-2 ja klopt precies wat u zegt de vorige mediabox dat was zeker een maandag artikel want die boxen zijn er helemaal uit gehaald en de horizon boxen ja een beetje dom dat ze die al gedaan hebben {maar ze moesten wat natuurlijk}want er komt nog veel software om hem compleet te maken want er werkt het één en anders niet maar de storingen die wij al 5 maanden hebben dat is nog steeds vreemd en upc weet niet goed wat ze ermee aan moeten. Gelukkig is het gratis bellen naar de helpdesk en ik moet zeggen dat de service verbeterd is met een paar jaar geleden.einde Quote Ze zullen wel moeten nu de glasfiber overal in gebruik of in aanleg is.
Reactie door sweeterlake op 24-11-2012 03:57
Ergens is toch wel grens te trekken aan de wanprestatie van de in bruikleen gekregen UPC-apparatuur die niet het gewenste genot van het product mag verwachten. UPC heeft u ondeugdelijke apparatuur geleverd en kan de wanprestaties in herhaling niet concreet oplossen. Bevindelijk vindt het zo dat UPC het nieuwe jaarcontract met u moet kunnen ontbinden op uw verzoek daar UPC continue/continuïteit wanprestaties levert dan wel heeft geleverd jegens de klant, U!
Reactie door anneke-latjes op 24-11-2012 11:26
Quote: valerius-2 schreef op vrijdag 23 nov 2012, 23:22: Quote: anneke-latjes schreef op vrijdag 23 nov 2012, 15:57: hai valerius-2 ja klopt precies wat u zegt de vorige mediabox dat was zeker een maandag artikel want die boxen zijn er helemaal uit gehaald en de horizon boxen ja een beetje dom dat ze die al gedaan hebben {maar ze moesten wat natuurlijk}want er komt nog veel software om hem compleet te maken want er werkt het één en anders niet maar de storingen die wij al 5 maanden hebben dat is nog steeds vreemd en upc weet niet goed wat ze ermee aan moeten. Gelukkig is het gratis bellen naar de helpdesk en ik moet zeggen dat de service verbeterd is met een paar jaar geleden.einde Quote Ze zullen wel moeten nu de glasfiber overal in gebruik of in aanleg is.einde Quote
Reactie door anneke-latjes op 24-11-2012 11:27
Quote: valerius-2 schreef op vrijdag 23 nov 2012, 23:22: Quote: anneke-latjes schreef op vrijdag 23 nov 2012, 15:57: hai valerius-2 ja klopt precies wat u zegt de vorige mediabox dat was zeker een maandag artikel want die boxen zijn er helemaal uit gehaald en de horizon boxen ja een beetje dom dat ze die al gedaan hebben {maar ze moesten wat natuurlijk}want er komt nog veel software om hem compleet te maken want er werkt het één en anders niet maar de storingen die wij al 5 maanden hebben dat is nog steeds vreemd en upc weet niet goed wat ze ermee aan moeten. Gelukkig is het gratis bellen naar de helpdesk en ik moet zeggen dat de service verbeterd is met een paar jaar geleden.einde Quote Ze zullen wel moeten nu de glasfiber overal in gebruik of in aanleg is.einde Quote ja precies
Reactie door anneke-latjes op 24-11-2012 11:27
Quote: sweeterlake schreef op zaterdag 24 nov 2012, 03:57: Ergens is toch wel grens te trekken aan de wanprestatie van de in bruikleen gekregen UPC-apparatuur die niet het gewenste genot van het product mag verwachten. UPC heeft u ondeugdelijke apparatuur geleverd en kan de wanprestaties in herhaling niet concreet oplossen. Bevindelijk vindt het zo dat UPC het nieuwe jaarcontract met u moet kunnen ontbinden op uw verzoek daar UPC continue/continuïteit wanprestaties levert dan wel heeft geleverd jegens de klant, U!einde Quote
Reactie door anneke-latjes op 24-11-2012 11:28
Quote: sweeterlake schreef op zaterdag 24 nov 2012, 03:57: Ergens is toch wel grens te trekken aan de wanprestatie van de in bruikleen gekregen UPC-apparatuur die niet het gewenste genot van het product mag verwachten. UPC heeft u ondeugdelijke apparatuur geleverd en kan de wanprestaties in herhaling niet concreet oplossen. Bevindelijk vindt het zo dat UPC het nieuwe jaarcontract met u moet kunnen ontbinden op uw verzoek daar UPC continue/continuïteit wanprestaties levert dan wel heeft geleverd jegens de klant, U!einde Quote hai sweeterlake ja en dat ga ik ook proberen want dit is geen doen
Reactie door jpm op 27-11-2012 10:15
Misschien dat u, indien er een ontbinding van het contract wordt bereikt, direct een goede keuze kunt maken voor een glasvezelprovider. Ik ben zelf erg tevreden met xs4all, temeer omdat deze provider al jaren bekend staat als de beste provider. Het was de allereerster provider in Nederland, ze hebben wat later de glasvezel omarmt maar daarmee ook weer een aantal kinderziektes, die andere providers moesten doorstaan, weten te ontwijken. UPC is een bedrijf dat ik verdenk alleen om grotere omzetten internetlevering erbij te hebben genomen, de techniek laat bij hun wel erg vaak te wensen over.
Reactie door anneke-latjes op 27-11-2012 10:46
Quote: sweeterlake schreef op zaterdag 24 nov 2012, 03:57: Ergens is toch wel grens te trekken aan de wanprestatie van de in bruikleen gekregen UPC-apparatuur die niet het gewenste genot van het product mag verwachten. UPC heeft u ondeugdelijke apparatuur geleverd en kan de wanprestaties in herhaling niet concreet oplossen. Bevindelijk vindt het zo dat UPC het nieuwe jaarcontract met u moet kunnen ontbinden op uw verzoek daar UPC continue/continuïteit wanprestaties levert dan wel heeft geleverd jegens de klant, U!einde Quote ja klopt ik ga dan ook een grote klacht indienen en kijken wat ze er mee doen
Reactie door anneke-latjes op 27-11-2012 10:47
Quote: jpm schreef op dinsdag 27 nov 2012, 10:15: Misschien dat u, indien er een ontbinding van het contract wordt bereikt, direct een goede keuze kunt maken voor een glasvezelprovider. Ik ben zelf erg tevreden met xs4all, temeer omdat deze provider al jaren bekend staat als de beste provider. Het was de allereerster provider in Nederland, ze hebben wat later de glasvezel omarmt maar daarmee ook weer een aantal kinderziektes, die andere providers moesten doorstaan, weten te ontwijken. UPC is een bedrijf dat ik verdenk alleen om grotere omzetten internetlevering erbij te hebben genomen, de techniek laat bij hun wel erg vaak te wensen over.einde Quote
Reactie door anneke-latjes op 27-11-2012 10:48
Quote: jpm schreef op dinsdag 27 nov 2012, 10:15: Misschien dat u, indien er een ontbinding van het contract wordt bereikt, direct een goede keuze kunt maken voor een glasvezelprovider. Ik ben zelf erg tevreden met xs4all, temeer omdat deze provider al jaren bekend staat als de beste provider. Het was de allereerster provider in Nederland, ze hebben wat later de glasvezel omarmt maar daarmee ook weer een aantal kinderziektes, die andere providers moesten doorstaan, weten te ontwijken. UPC is een bedrijf dat ik verdenk alleen om grotere omzetten internetlevering erbij te hebben genomen, de techniek laat bij hun wel erg vaak te wensen over.einde Quote hai JPM ik zal de tip in gedachten houden want dat we naar een andere provider overgaan dat is zeker

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!