NUON E-manager werkt niet meer!
Geplaatst door: geutjesj op: 03-11-2014 11:03
NUON laat haar klanten die gebruik maken van de E-manager om hun CV ketel aan te sturen via de smartphone in de kou staan! Ze zijn nu al ruim drie weken bezig om een beveiligingsprobleem op te lossen. Echter tot die tijd werkt niks meer. NUON doet verder geen moeite om met een oplossing te komen. Wie heeft dezelfde ervaring?
We dienen in elk geval gecompenseerd te worden voor de schade en er dient een spoedig een goed werkende dienst geleverd te worden. Daar is ook voor betaald. De concurrenten van de NUON bieden allemaal een werkend product. Maar klanten van de NUON hebben al wel vooraf betaald voor de E-manager en deze kosten zouden vergoed moeten worden als de NUON geen passende werkende oplossing kan leveren.
Nu de wintertijd al geruime tijd weer is ingegaan kan de programmering voor de CV ketel niet aangepast worden. Naast het ongemak hebben klanten van de NUON E-manager nu ook schade doordat er onnodige stookkosten worden gemaakt.
Misschien dat we dan samen in actie kunnen komen. Graag een reactie op deze discussie. Samen zijn we sterker dan de NUON.
Reactie door tijger1 op 03-11-2014 11:21
Maar is die E manager dan niet aan te passen zonder smartphone?
En onnodige stookkosten? Als hij niet op een winterprogramma gezet kan worden, stookt u toch juist niet.
Reactie door costnix op 03-11-2014 11:47
Kunt u uw ketel niet meer aansturen via de thermostaat? Als diet niet meer kunt, dan heeft u een punt.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!