Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NS E-ticket kopen? Nee bedankt!!!

Geplaatst door: kodde10 op: 04-08-2010 21:51
Ben jarenlang klant bij NS en reis dagelijks 4 uur voor m'n werk. Af en toe koop ik een aanvullend kaartje. Heb dit via E-ticket geprobeerd maar heb hiermee slechte ervaringen. Heb geprint vanaf de site (dacht snel te zijn), maar print kwam verminkt uit de printer. Bevestigingsmail nooit ontvangen (misschien heb ik per abuis wel een typefout in m'n emailadres gemaakt, who knows). Geklaagd bij de "Klantenservice" (wist trouwens niet dat NS ook veronderstelt dat ze klanten hebben, laat staan dat ze service verlenen), maar die staan je te woord alsof je een crimineel bent die probeert de NS te tillen. Ze "verdienen" elk jaar € 2.600,- aan mij, maar als het op het vergoeden van € 24,- aankomt omdat hun "service" niet goed werkt geven ze niet thuis!!. Conclusie, koop gewoon een kaartje in de automaat, net zo duur, geen gedoe met legitimatie, geen wantrouwend kijkende conducteur en het scheelt je een hoop printerinkt en ....... ergernis!
Reactie door invalide op 06-08-2010 19:11
U dient voor goede foutloze mail adres te zorgen en goede printer en als het daar fout ging jammer.... Maar ik kreeg ooit een kaartje uit de automaat die zo zwart geprint was dat alleen het extra betaalbewijs nog leesbaar was. Ik ging dus met onleesbare in trein en had de prijs als bewijs! Dus ook hun printers gaan wel eens de fout in.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor