Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nrc Handelsblad/bezorgklachten

Geplaatst door: jl1970 op: 17-09-2011 18:08
Hoe moeilijk kan 't toch zijn? Je neemt een tweejarig (ipad) abonnement op t Nrc Handelsblad en iedere keer na acht weken gaat de zaterdagbezorging mis. Nabezorging bellen helpt ook niet, want ze zeggen wel dat ie op zaterdag wordt nabezorgd, maar dat gebeurt nooit. Ook meerdere keren een ernstige klacht- status gehad (zo noemen ze dat zelf). Met als dieptepunt 2 maanden later een mailtje met excuses?! Waarom zou ik dan een abonnement nemen? Losse verkoop garandeert me un ieder geval een exemplaar. Kan ik hiervan afkomen en wat zijn dan mijn rechten als ik de overeenkomst met Nrc wil ontbinden?
Reactie door tdehond op 19-09-2011 15:02
U zou eens kunnen beginnen met het bedrag van de zaterdag editie wat u teveel betaald heeft terug te vorderen bij de uitgever omdat daar geen dienst ( krant) tegenover stond. Of het in mindering laten brengen bij het volgende kwartaal. Dan komt u iets duidelijker in beeld m.b.t. uw klacht. Blijft het dan fout gaan, dan is dat aan de hand van de terugbetalingen ook goed aan te tonen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!