Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nokkenas van Opel uit 2005 kapot

Geplaatst door: aida59 op: 31-01-2010 23:14
Wij hebben een opel corsa van het bouwjaar 2005 waarvan afgelopen dinsdag de nokkenas is gebroken, we hebben hem inmiddels laten maken, omdat we de auto vanwege onze handicap nodig hebben. Wel heb ik een email gestuurd naar Opel maar die is zo klant vriendelijk dat je er misselijk van wordt. Omdat ik ben gaan Google kwam ik meerdere mensen met het zelfde probleem tegen, en het bouwjaar 2005. Nu ben ik opzoek naar mensen met het zelfde probleem ....een gebroken nokkenas van een opel uit het bouwjaar 2005. Want al zal ik er niet wijzer van worden, ik laat het er niet zomaar bij zitten....wie O wie helpt me mee om onze rechten bij Opel te verhalen dat het bouwjaar 2005. Want als er toch diversen mensen uit het zelfde bouwjaar met dit probleem te maken hebben dan moet er ergens een fout zitten …misschien metaal moeheid? KOMOP LATEN WE SAMEN PROBEREN STERK TE ZIJN!!!
Reactie door gsm op 01-02-2010 17:03
Een Opel Corsa uit 2005... Voor dit soort dingen moet je toch echt meer informatie geven, o.a. over de motor en de km-stand. Wat is het motortype (benzine/diesel/wel- of geen gas, inhoud) en, als het even kan, de motoraanduiding? Wat was er nog meer kapot (lagers). Liep de motor slecht, nog voordat de nokkenas defect raakte? Hoe is het olieverbruik. Was de motorolie wel op pijl? Zijn alle onderhoudsbeurten op tijd uitgevoerd? Is de distributieriem vervangen (wordt al bij 60000- km geadviseerd!). Ik zie op internet wel meer problemen met de nokkenas van een opel motor, maar heb de indruk dat het toch slechts enkele exemplaren betreft en dat de vraag gewoon op diverse sites gesteld is. Ik denk dat je beter een discussie dan een vraag over dit onderwerp kan beginnen. Vermeld dan wel even alle relevante gegevens van de motor.
Reactie door 25757 op 01-02-2010 18:00
Op www.problemcar.nl zie je dat bij bepaalde auto's dit vooral voorkomt bij bepaalde garages. Dus afhankelijk waar het onderhoud plaats vind en welk merk en welke kwaliteit olie ze gebruiken. Als er blauw aangelopen plekken zijn of versleten lagers die deze breuk veroorzaakte is het de matige olie of te laat verversen. Als er luchtbellen op het breukvlak zaten is dit een fabrieksfout en is dit altijd te claimen, ook na meer dan die standaard 2 of 3 jaren. Verder is de officiële dealer meestal duurder maar in dit soort gevallen coulanter.
Reactie door grindweg op 01-02-2010 19:25
ook bekend bij vraag en beantwoord rubriek. dus dubbel
Reactie door eva010 op 14-04-2010 21:15
Hoi, Mij is hetzelfde overkomen.. Helemaal blij met mijn (2e hands) opel en 3 weken na de grote beurt breekt mijn nokkenas. omdat het op een vrijdag avond gebeurde en ik de auto snel weer nodig had dacht ik slim te zijn en hem naar een andere garage te brengen omdat het vast iets kleins was.. helaas. nu heel wat kosten gehad en van gm nl kreeg ik te horen dat ik alleen eventueel coulance kreeg als ik hem bij een opeldealer had laten maken.. ik vind dat te kort door de bocht. op zo'n onderdeel moet meer garantie zitten. er stond nog geen 38000 km op de teller! Ik blijf brieven schrijven in de hoop dat opel klantvriendelijk wordt... ik ben benieuwd hoe het bij jou afgelopen is.. groetjes eva
Reactie door hutch op 15-04-2010 18:58
Slogan voor Opel: “Wir Leben Autos” Coulance: "niet streng; schappelijk, welwillend" Hoezo, coulance? Als dit bij meerdere Opels voorkomt, is dit zeer wel mogelijk een fabricagefout. En bij fabricagefouten zal Opel moeten optreden en geen 'coulance' geven. Coulance is: eigenlijk is het niet onze fout, maar wij zijn welwillend, schappelijk en doen niet moeilijk. Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken, dat Opel niet staat te springen om toe te geven, dat er wel degelijk een fabricagefout is, met alle (financiële) gevolgen van dien. En al zijn het maar een paar Opels, dan nog moeten zij achterdochtig worden v.w.b. de kwaliteit van die nokkenassen. Wat u als Opel-eigenaar inderdaad het beste kunt doen, is zoveel mogelijk eigenaren zien te vinden, die hetzelfde probleem hebben, en gezamenlijk optreden tegen Opel. Als dit mankement zich bij meerdere Opels voordoet, is het bewijs al wel geleverd, dat het hier om een nokkenas gaat van inferieure kwaliteit. Dus mocht Opel om bewijs vragen, dat het hun fout is......... Eigenlijk wel jammer dat Opel moeilijk doet. Als (....) ik een Opel zou hebben, en zij zouden moeilijk doen, zoals in dit geval, was dit gelijk mijn laatste Opel geweest. Maar gelukkig gaat het heel goed met Opel (GM) en doet het er niet toe, of zij een 'tig-aantal' klanten minder hebben. Of......? Maar ja, dit soort van optreden ziet men wel vaker bij bepaalde bedrijven. Vooral bij verzekeringsmaatschappijen. Eerst afwijzen en als de klant dan toch moeilijk doet, dan maar (gedeeltelijk) betalen. Dit heet: demotiveren. Succes verder, gr. Hutch
Reactie door aida59 op 15-04-2010 21:43
Hallo Hutch, Wat een mooie omschrijving en in het woordenboek van Opel komt het woord coulance niet voor hoor. En wij hebben onze auto laten maken, maar inderdaad het is onze LAATSTE Opel. Ik ben dan ook nog steeds druk opzoek naar mensen die ook een Opel uit 2005 met een stukkende nokkenas hebben te maken.... Ik heb mijn hoop op iets anders gericht om zo Opel aan te kunnen pakken, helaas kan ik daar nog niks over zeggen....Maar mensen schrijf aub als je een zelfde probleem hebt, ik stuur al deze berichten namelijk door naar de persoon die voor ons bezig is. M.v.g. Aida Quote: hutch schreef op donderdag 15 apr 2010, 18:58: Slogan voor Opel: “Wir Leben Autos” Coulance: "niet streng; schappelijk, welwillend" Hoezo, coulance? Als dit bij meerdere Opels voorkomt, is dit zeer wel mogelijk een fabricagefout. En bij fabricagefouten zal Opel moeten optreden en geen 'coulance' geven. Coulance is: eigenlijk is het niet onze fout, maar wij zijn welwillend, schappelijk en doen niet moeilijk. Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken, dat Opel niet staat te springen om toe te geven, dat er wel degelijk een fabricagefout is, met alle (financiële) gevolgen van dien. En al zijn het maar een paar Opels, dan nog moeten zij achterdochtig worden v.w.b. de kwaliteit van die nokkenassen. Wat u als Opel-eigenaar inderdaad het beste kunt doen, is zoveel mogelijk eigenaren zien te vinden, die hetzelfde probleem hebben, en gezamenlijk optreden tegen Opel. Als dit mankement zich bij meerdere Opels voordoet, is het bewijs al wel geleverd, dat het hier om een nokkenas gaat van inferieure kwaliteit. Dus mocht Opel om bewijs vragen, dat het hun fout is......... Eigenlijk wel jammer dat Opel moeilijk doet. Als (....) ik een Opel zou hebben, en zij zouden moeilijk doen, zoals in dit geval, was dit gelijk mijn laatste Opel geweest. Maar gelukkig gaat het heel goed met Opel (GM) en doet het er niet toe, of zij een 'tig-aantal' klanten minder hebben. Of......? Maar ja, dit soort van optreden ziet men wel vaker bij bepaalde bedrijven. Vooral bij verzekeringsmaatschappijen. Eerst afwijzen en als de klant dan toch moeilijk doet, dan maar (gedeeltelijk) betalen. Dit heet: demotiveren. Succes verder, gr. Hutch einde Quote
Reactie door eva010 op 15-04-2010 22:53
Quote: aida59 schreef op donderdag 15 apr 2010, 21:43: Hallo Hutch, Wat een mooie omschrijving en in het woordenboek van Opel komt het woord coulance niet voor hoor. En wij hebben onze auto laten maken, maar inderdaad het is onze LAATSTE Opel. Ik ben dan ook nog steeds druk opzoek naar mensen die ook een Opel uit 2005 met een stukkende nokkenas hebben te maken.... Ik heb mijn hoop op iets anders gericht om zo Opel aan te kunnen pakken, helaas kan ik daar nog niks over zeggen....Maar mensen schrijf aub als je een zelfde probleem hebt, ik stuur al deze berichten namelijk door naar de persoon die voor ons bezig is. M.v.g. Aida Quote: hutch schreef op donderdag 15 apr 2010, 18:58: Slogan voor Opel: “Wir Leben Autos” Coulance: "niet streng; schappelijk, welwillend" Hoezo, coulance? Als dit bij meerdere Opels voorkomt, is dit zeer wel mogelijk een fabricagefout. En bij fabricagefouten zal Opel moeten optreden en geen 'coulance' geven. Coulance is: eigenlijk is het niet onze fout, maar wij zijn welwillend, schappelijk en doen niet moeilijk. Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken, dat Opel niet staat te springen om toe te geven, dat er wel degelijk een fabricagefout is, met alle (financiële) gevolgen van dien. En al zijn het maar een paar Opels, dan nog moeten zij achterdochtig worden v.w.b. de kwaliteit van die nokkenassen. Wat u als Opel-eigenaar inderdaad het beste kunt doen, is zoveel mogelijk eigenaren zien te vinden, die hetzelfde probleem hebben, en gezamenlijk optreden tegen Opel. Als dit mankement zich bij meerdere Opels voordoet, is het bewijs al wel geleverd, dat het hier om een nokkenas gaat van inferieure kwaliteit. Dus mocht Opel om bewijs vragen, dat het hun fout is......... Eigenlijk wel jammer dat Opel moeilijk doet. Als (....) ik een Opel zou hebben, en zij zouden moeilijk doen, zoals in dit geval, was dit gelijk mijn laatste Opel geweest. Maar gelukkig gaat het heel goed met Opel (GM) en doet het er niet toe, of zij een 'tig-aantal' klanten minder hebben. Of......? Maar ja, dit soort van optreden ziet men wel vaker bij bepaalde bedrijven. Vooral bij verzekeringsmaatschappijen. Eerst afwijzen en als de klant dan toch moeilijk doet, dan maar (gedeeltelijk) betalen. Dit heet: demotiveren. Succes verder, gr. Hutch einde Quote einde Quote Hoi aida, Nou ik hoop dat het lukt met wat je aan het doen bent want het is een hoop geld en t ik ben al vaker op internet tegengekomen dus het lijkt me hier wel degelijk om een materiaal fout ofzo te gaan.. ik heb mijn nokkenas bewaard dus als ze hem willen onderzoeken... :) we blijven gewoon brieven schrijven nietwaar? als ik nog iets anders kan doen dan hoor ik het graag.
Reactie door aida59 op 15-04-2010 22:56
Hallo Eva, Heel goed dat je de nokkenas hebt bewaard, misschien komt het van pas want ook wij hebben hem bewaard voor onderzoek. Groetjes Aida Quote: eva010 schreef op donderdag 15 apr 2010, 22:53: Quote: aida59 schreef op donderdag 15 apr 2010, 21:43: Hallo Hutch, Wat een mooie omschrijving en in het woordenboek van Opel komt het woord coulance niet voor hoor. En wij hebben onze auto laten maken, maar inderdaad het is onze LAATSTE Opel. Ik ben dan ook nog steeds druk opzoek naar mensen die ook een Opel uit 2005 met een stukkende nokkenas hebben te maken.... Ik heb mijn hoop op iets anders gericht om zo Opel aan te kunnen pakken, helaas kan ik daar nog niks over zeggen....Maar mensen schrijf aub als je een zelfde probleem hebt, ik stuur al deze berichten namelijk door naar de persoon die voor ons bezig is. M.v.g. Aida Quote: hutch schreef op donderdag 15 apr 2010, 18:58: Slogan voor Opel: “Wir Leben Autos” Coulance: "niet streng; schappelijk, welwillend" Hoezo, coulance? Als dit bij meerdere Opels voorkomt, is dit zeer wel mogelijk een fabricagefout. En bij fabricagefouten zal Opel moeten optreden en geen 'coulance' geven. Coulance is: eigenlijk is het niet onze fout, maar wij zijn welwillend, schappelijk en doen niet moeilijk. Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken, dat Opel niet staat te springen om toe te geven, dat er wel degelijk een fabricagefout is, met alle (financiële) gevolgen van dien. En al zijn het maar een paar Opels, dan nog moeten zij achterdochtig worden v.w.b. de kwaliteit van die nokkenassen. Wat u als Opel-eigenaar inderdaad het beste kunt doen, is zoveel mogelijk eigenaren zien te vinden, die hetzelfde probleem hebben, en gezamenlijk optreden tegen Opel. Als dit mankement zich bij meerdere Opels voordoet, is het bewijs al wel geleverd, dat het hier om een nokkenas gaat van inferieure kwaliteit. Dus mocht Opel om bewijs vragen, dat het hun fout is......... Eigenlijk wel jammer dat Opel moeilijk doet. Als (....) ik een Opel zou hebben, en zij zouden moeilijk doen, zoals in dit geval, was dit gelijk mijn laatste Opel geweest. Maar gelukkig gaat het heel goed met Opel (GM) en doet het er niet toe, of zij een 'tig-aantal' klanten minder hebben. Of......? Maar ja, dit soort van optreden ziet men wel vaker bij bepaalde bedrijven. Vooral bij verzekeringsmaatschappijen. Eerst afwijzen en als de klant dan toch moeilijk doet, dan maar (gedeeltelijk) betalen. Dit heet: demotiveren. Succes verder, gr. Hutch einde Quote einde Quote Hoi aida, Nou ik hoop dat het lukt met wat je aan het doen bent want het is een hoop geld en t ik ben al vaker op internet tegengekomen dus het lijkt me hier wel degelijk om een materiaal fout ofzo te gaan.. ik heb mijn nokkenas bewaard dus als ze hem willen onderzoeken... :) we blijven gewoon brieven schrijven nietwaar? als ik nog iets anders kan doen dan hoor ik het graag.einde Quote
Reactie door inkieli op 08-07-2010 10:05
Wij zijn nog steeds bezig met onze dealer over onze Meriva. Onze Meriva komt uit 2005 en verleden jaar brak de nokkenas. Mondeling wordt dan wel toegegeven dat het een fabrieksfout is, maar ze zetten dit nooit op papier. We hebben kassa of radar weer gevraagd er een item van te maken, maar we horen niets.
Reactie door marcel75 op 08-07-2010 10:38
Wel grappig dat vandaag het nieuws komt dat nieuwe corsa's terugmoeten. [url=http://kassa.vara.nl/actueel/consumentennieuws/artikel/nieuws/opel-roept-nieuwe-corsas-terug/?tx_ttnews[returnOffset: =0&cHash=d3667e0133: Je tekst hier...[/url:
Reactie door rob de leek op 31-07-2010 13:21
Dag Aida, Sinds gister zijn wij ook in het bezit van een opel waarvan de nokkenas gebroken is. Uit 2005. Wat rondneuzen op internet en kom op deze site uit. De voorgeschotelde rekening bedraagd 4500Euro ex BTW. Was dat bij jullie ook zo?
Reactie door aida59 op 31-07-2010 16:28
Voor ons in de bel bus bezig geweest, ze hebben onze nokkenas thuis opgehaald voor een onderzoek en wat bleek de nokkenas is gegoten en een mal wat uit 2 delen bestaat, dus de kans is groot dat de mensen met een gebroken nokkenas er ook 1 hadden die uit een 2 delige mal vandaan is gekomen. Helaas zowel Kassa en Radar konden hier verder niks mee doen omdat er te weinig mensen waren met dezelfde klacht, en een mal die uit 2 delen bestaat niet strafbaar is. Lieve mensen wij hebben ons er maar bij neergelegd, maar wel besloten NOOIT GEEN OPEL MEER te kopen. PS; voor de vraag van de persoon hierboven...wij waren 900 euro kwijt omdat "gelukkig" alleen de nokkenas kapot was.
Reactie door invalide op 31-07-2010 16:30
U had op www.problemcar.nl kunnen lezen dat dit een zwak punt is bij bepaalde motoren bij Opel dus in meerdere modellen komt het voor. Vooraf kijken wat de zwakke punten zijn en U koopt gewoon een echt merk die wel uit coulance dit soort gevallen vergoed. 25757 schreef dit op 1 februari ook al dus prima tip.
Reactie door eva010 op 01-08-2010 09:16
hoi allemaal, brieven en telefoontjes hebben bij mij ook niets opgeleverd. ik was 1600 kwijt omdat de nokkenas gebroken was en de bobine doorgebrand.. helaas ik heb me er ook maar bij neergelegd en koop hierna ook nooit meer een opel alleen vrees ik dat elk merk zo zijn zwakheden heeft.... sterkte met de rekeningen. groetjes Eva
Reactie door anicu op 01-08-2010 11:01
Zo slecht is Opel nu ook weer niet om te steeln dat je nooit meer een Opel zult kopen. Er is gewoon een onderdeel van een bepaalde motor die slecht is gebleken. En om nou een hetze te beginnen tegen Opel ... Als het brood bij de bakker een keer niet smaakt, ga je daar dan nooit meer heen? Dan ben je toch snel aangewezen op ander soort eten.
Reactie door jscholtes op 01-08-2010 12:24
@anicu: het gaat om de manier waarop die bakker (in casu Opel) de klacht behandelt en niet om het brood (in casu: nokkenas).
Reactie door rob de leek op 01-08-2010 14:44
Dit gaat me hoe dan ook veel geld kosten begrijp ik hieruit. We staan nog aan het begin van onze strijd en zal ook net als jullie toch opel of welke instantie dan ook laten inzien dat dit er niet kan. We hebben deze auto nieuw gekocht voor afgerond 20.000Euro en Opel heeft graag dit geld geincasseerd. Hiervoor heeft de consument een autootje gekocht waarvan deze dacht het materiaal te krijgen wat het gewend is van opel. Maar nee, opel heeft gewoon bij een goedkopere mallengieter zijn mallen laten gieten en verkocht voor de oude prijs. En sommige redden het tot na 2005 en vele niet waarvan een paar gedupeerde het er niet bij laten zitten en op internet tegenkomt. Ik trek het harnas aan en ook wij zullen het hier zeker niet bij laten zitten al moeten we doorstrijden tot Brussel. Een verbrand brood verkopen in een mooie papieren zak en een bordje gesloten op de deur hangen, voor de consument de kans krijgt om terug te komen, verdient wat mij betreft geen inkomen meer. Luitjes bedankt voor jullie respons!
Reactie door eva010 op 03-08-2010 17:17
@anicu, het is geen hetze tegen opel maar het gaat me om het gemak van het afwijzen van een klacht die toch vaker voorkomt.. als ik een brood koop die me niet smaakt en de bakker lacht me in mijn gezicht uit dan ga ik idd naar een bakker die mijn klacht serieus neemt... ik wens een ieder succes met t verhaal halen.. groetjes
Reactie door assie op 22-01-2011 12:39
ook ik heb een opel uit 2005 met hetzelfde probleem,weet niet of dit item nog actueel is,maar krijg bij opel geen gehoor !! hij heeft 176.000 km gelopen,ken dat een reden zijn dat de nokas breekt? als ik het laat repareren gaat het me rond de 2000 euro kosten !! ik zal de nokas bewaren en ben benieuwd of dit item ons kan helpen.
Reactie door khivar op 22-01-2011 14:40
dat bij opels nokkenassen nogal eens kapotgaan is in de garagewe.reld wel bekend.je zou er achter moeten komen hoeveel dat er bij een leasemaatschappij kapot ,dan kun je bij de importeur een vuist maken
Reactie door invalide op 22-01-2011 22:53
Opel was ooit de NR 1 van Nederland en U weet nu waarom dat niet meer zo is. Bezuinigen op kwaliteit en dat merk je dus. een monteursite als problemcar.nl is dit ook bekend dus vooraf even kijken. GM ging failliet en dat kwam dus omdat ze een korte tijd veel verdiende door goedkopere onderdelen en nu kregen ze de rekening. Alleen Deawoo is afgelopen jaren wel beter geworden en die GM dochter maakt daarom ook geen verlies en heeft juist als Chevrolet een nog steeds stijgende verkoop.
Reactie door grindweg op 22-01-2011 23:13
Quote: invalide schreef op zaterdag 22 jan 2011, 22:53: Opel was ooit de NR 1 van Nederland en U weet nu waarom dat niet meer zo is. Bezuinigen op kwaliteit en dat merk je dus. een monteursite als problemcar.nl is dit ook bekend dus vooraf even kijken. GM ging failliet en dat kwam dus omdat ze een korte tijd veel verdiende door goedkopere onderdelen en nu kregen ze de rekening. Alleen Deawoo is afgelopen jaren wel beter geworden en die GM dochter maakt daarom ook geen verlies en heeft juist als Chevrolet een nog steeds stijgende verkoop. uw verhaal inzake het failliet gaan klopt van geen kant. en andere merken hebben ook zo hun eigen problemen. zoek maar eens een gebruikte 2.0 d van een v 50. die zijn er niet en waarom zal dat zo zijn. er is ophet ogen blik geen een merk heilig meer. einde Quote
Reactie door rob de leek op 23-01-2011 08:22
Dag Assie, Wij zijn verhaal eerst verhaal gaan halen bij de dealer.....reactie van de dealer in denbosch; als u geen onderhoudsboekje hebt dan kunnen wij niets voor u betekenen. Dat wij al vijf nieuwe opels bij hen hadden gekocht deed verder niet terzake. Hadden wij wel een onderhoudsboekje gehad dan konden we maximaal de welbekende 20% reparatiekosten vergoeding verwachten maar de reparatie zou dan bij de dealer uitgevoerd moeten worden...(alsof je deze dan nog vertrouwd...maar dat terzijde)....Met wat gegoochel en o.a. deze site kwamen we er dus achter dat de nokkenas uit twee mallen is gegoten en dus fragiel. De advocaat die wij gesproken hebben kon alleen iets doen als wij vele lotgenoten zouden benaderen en dan gezamenlijk Opel aanpakken. Zes mensen die via internet laten weten dat het nokkenas gebroken is...is te weinig voor een goede procesvoering. Misschien zijn het er heel veel meer maar dat weten we dus niet. De riddertocht naar Brussel hebben wij hierbij gestaakt. We hebben de defecte opel door een erkende (niet opel) garage laten nakijken. Doordat de nokkenas gebroken was, waren de zuigers kapot geslagen, kortom er zou een complete nieuwe of tweedehandse motorblok in moeten. Het vertrouwen in dit merk was inmiddels nihil en dus.....rijden we nu een Volkswagen en een Toyota (ooit waren deze beide opels) en we zijn heeeel blij met deze merken! De service van beide merken zijn super. Opel komt er bij ons noooit meer in. Hopelijk heb je hier iets aan Assie...sterkte...wij waren ook eerst zeer geschrokken in de reparatiekosten en later meer dan zeer teleurgesteld in Opel en zijn dealer!
Reactie door invalide op 23-01-2011 10:28
De gegoten assen zijn goedkoper dan gesmede maar levensduur en boze klanten zorgde ervoor dat eerste de Lease Opel duurder werd en nu ook vele particulieren als hierboven afhaken bij ooit het grootste merk van Nederland met erg trouwe klanten die er meerdere kochten... GM, ze gingen niet voor niets failliet na enkele jaren dikke winst na bezuinigen...
Reactie door invalide op 23-01-2011 10:34
@ Grindweg???? Volvo V50 diesel, ruim 2300 gevonden en ¾ met 1.6 maar de rest was toch echt 2.0 diesel.... en dus jij beweerde nu dat er nog ongeveer 600 niet te vinden zijn! Of was het een bepaalde bouwjaar of serie? Hoewel je geen Volvo noemde weet ik geen ander merk met V50....
Reactie door grindweg op 23-01-2011 10:49
Quote: invalide schreef op zondag 23 jan 2011, 10:34: @ Grindweg???? Volvo V50 diesel, ruim 2300 gevonden en ¾ met 1.6 maar de rest was toch echt 2.0 diesel.... en dus jij beweerde nu dat er nog ongeveer 600 niet te vinden zijn! Of was het een bepaalde bouwjaar of serie? Hoewel je geen Volvo noemde weet ik geen ander merk met V50.... einde Quote ik bedoel gebruikte motoren geen komplete auto;s en dan de 2.0 d. dat zijn de beruchte ford motoren.
Reactie door nickyos op 30-06-2012 22:02
Ik snap dat je geïrriteerd bent en baalt maar ik kan je vast vertellen dat het geen enkele zin heeft je geld probeert terug te krijgen de dealer kan schappelijk zijn en je korting willen geven maar elke auto kan kapot gaan bij alle merken kan de als kapot gaan dit noemen ze gewoon pech en ik werk bij Opel als monteur al jaren en dit is geen veelvoorkomend probleem maar wel erg zonde dat het u moet overkomen
Reactie door festinger op 01-07-2012 03:06
Wat een flauwekul hier. Je kan enkel je recht halen middels een gang naar de rechter. Niet hier.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor