Nog nooit zo slecht behandeld als door de Acer klntenservice!!
Geplaatst door: marcia vd ven op: 01-12-2010 11:35
Wijj hebben vorig jaar een Acer laptop gekocht een Aspire 8930 en hebben hem na een aantal maanden een keer terug moet sturen omdat het opladen niet meer ging.. dit heft zich nu al 4x herhaald.. in eerste instantie vonden wij de service goed maar nu we hem voor de 4de keer kwijt zijn en al langer als een maand en wij dus bellen met de vraag waar onze laptop is, vinden we de service heel erg slecht!! je wordt continu vanhet kastje naar de muur gestuurd en eerst kregen we onze laptop 4 nov teruug, toen 22 nov, toen zouden we 26 nov een nieuwe laptop krijgen, toen 3 dec, toen 6 dec en vandaag nadat ik een mevrouw aan de telefoon had di beter voor een sexlijn kan gaan werken en een vrouw die mij totaal niet liet uitpraten dus die ik opgehand heb, komt eruit dat er niks bekend is en dat we misschien 7 dec een nieuwe krijgen..
Je kan alleen maar naar de klantenservice bellen en kan verder niemand bereiken. als ze zeggen dat je terug gebeld wordt dan gebeurd dit niet. Nu was het verhal ook nog dat het allemaal zo lang duuurt omdat ze op zoek zijn naar een laptop van acer die een beetje op de Aspire 8930 lijkt.. hoe dom zijn ze daar!! je hoort niks meer over de gang van zaken van je laptop geen mail niks!
Ik vind de service dus zo vreselijk slecht dat ik dus ook graag mijn mening erover laat horen!!! zo slecht ben ik echt nog nergens behandeld!!!
Reactie door marcia vd ven op 01-12-2010 11:41
ik zie zelf nu zo hier en daar wat foutjes maar dat komt omdat de laptop die ik nu moet gebruiken soms blijft hangen of juist letters niet typt! mijn excuses!
Groeten
Reactie door grootvader op 01-12-2010 12:20
Dit soort zaken niet telefonisch maar schriftelijk afhandelen!
Brief aangetekend met bericht van ontvangst!
De Vrije Vogel.
Reactie door pietje1000 op 01-12-2010 22:42
Ja die klantenservice van Acer is een ramp.
Ik heb het ook meegemaakt. Ze doen niets en sturen je van het kastje naar de muur.
Had een laptop gekocht bij It's en werd door It's ten onrechte doorverwezen naar Acer. Nou daar had ik het snel mee gehad.
Heb uiteindelijk bij It's de koopovereenkomst buitengerechtelijk ontbonden en toen mn geld teruggevraagd. Omdat It's weigerde te betalen ben ik een procedure gestart bij de Geschillencommissie. Daar in het gelijk gesteld en It's moet mn geld terugbetalen.
Nu is het zover dat It's zelfs weigert de uitspraak van de geschillencommissie na te komen. Heb me nu dus weer tot de geschillencommissie gewend.
Dus met de service van It's is het niet veel beter gesteld.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!