Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Neckermann/vom

Geplaatst door: baronie op: 17-09-2012 14:41
Vom scooter van Neckermann / win inc. mijn vriendin heeft in Juli 2010 als verrassing voor mij een scooter gekocht bij Neckermann voor € 999,00 (inmiddels €1.299,00) echter bij het afleveren was er schade aan de scooter, die door de reparatiedienst goed is gerepareerd. Echter de scooter lekt oilie, start moeilijk, slaat vaak af, en rijd schokkend. van Neckermann kijg je een kaart met nummer voor reparaties van de nationalereparatiepas.nl maar dat werkt niet, via omwegen kom je uit bij de importeur win-inc te Veldhoven, maar die komen niet, ook niet naar inmiddels 15 telefoontjes. Bij Neckermann inmiddels 6-7 emails gestuurd, van kom de scooter maar terug halen, zelfs binnen de gestelde termijn van 14 dagen, maar geen reactie, er staat dus een scooter eigelijk niet of amper gebruikt, met twee jaar garantie, en niemand geeft thuis..
Reactie door winterman op 18-09-2012 01:48
Dan heb je dus een probleem. Waarom wil je daar over discussiëren? Zou je het niet liever opgelost zien?
Reactie door neckermann.com op 18-09-2012 11:53
Beste Baronie, Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je gegevens aan ons door te geven? Gebruik hiervoor onderstaande link: bit.ly/S0X8Ro Na ontvangst van je gegevens nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Martine Webcare team neckermann.com
Reactie door baronie op 18-09-2012 16:16
Quote: neckermann.com schreef op dinsdag 18 sep 2012, 11:53: Beste Baronie, Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je gegevens aan ons door te geven? Gebruik hiervoor onderstaande link: bit.ly/S0X8Ro Na ontvangst van je gegevens nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Martine Webcare team neckermann.comeinde Quote
Reactie door baronie op 18-09-2012 16:20
Quote: neckermann.com schreef op dinsdag 18 sep 2012, 11:53: Beste Baronie, Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je gegevens aan ons door te geven? Gebruik hiervoor onderstaande link: bit.ly/S0X8Ro Na ontvangst van je gegevens nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Martine Webcare team neckermann.comeinde Quote het gaat om klantnummer 523.649 en artikelnummer Q 395/823 al had ik € 400,00 moeten bijbetalen voor een ander dan was dat zelfs nog geen probleem, maar deze service is niet juist, en dan druk ik mij nog zacht uit.. vriendelijke groet wilma van H.....
Reactie door baronie op 18-09-2012 16:25
Quote: winterman schreef op dinsdag 18 sep 2012, 01:48: Dan heb je dus een probleem. Waarom wil je daar over discussiëren? Zou je het niet liever opgelost zien?einde Quote ik wil kijken of er nog meer mensen zijn met deze of soortgelijke ervaringen.
Reactie door winterman op 19-09-2012 01:26
Quote: baronie schreef op dinsdag 18 sep 2012, 16:25: ik wil kijken of er nog meer mensen zijn met deze of soortgelijke ervaringen.einde Quote En met die wil je discussiëren over iets waar je het waarschijnlijk 99,99% over eens bent????
Reactie door latevogel1 op 20-09-2012 13:18
Quote: neckermann.com schreef op dinsdag 18 sep 2012, 11:53: Beste Baronie, Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je gegevens aan ons door te geven? Gebruik hiervoor onderstaande link: bit.ly/S0X8Ro Na ontvangst van je gegevens nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Martine Webcare team neckermann.comeinde Quote Kijk eens aan, iemand van Neckermann zag de klacht op dit forum en gelijk reactie!!!! Waarom niet eerder, net als in het programma op tv, eerst veel geouwehoer, tv-programma erbij en gelijk is de oplossing daar. Snappen bedrijven niet dat hun naam te grabbel wordt gegooid?
Reactie door baronie op 27-09-2012 10:23
inmiddels is de klacht mede door plaatsing bij Kassa door Neckermann opgelost, en krijg ik een andere nieuwe scooter. Neckermann bedankt, dit is de service die ik ken van Neckermann.. Mw. Wilma van H
Reactie door hereistom op 27-09-2012 17:29
Tja en scooter kopen bij Neckermann is vragen om problemen. Je koop je brood toch ook niet bij een garage ;-)

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor