Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mycom slechte service

Geplaatst door: spot1971 op: 31-03-2015 19:53
Videokaart kapot van mijn laptop binnen garantie termijn contact gelegd met mycom mijn collega werd niet vriendelijk te woord gestaan na een klacht in hebben gediend werd ik terug gebeld door iemand die vertelde dat hij meer te zeggen had. Heel het verhaal aan hem uitgelegd en verteld dat wij de laptop niet kunnen missen in onze winkel. Hij vertelde mij dat hij eerst contact zou leggen met de reparateur om te vragen of dat hij hem mocht crediteren ik vertelde hem ook dat ik dan bereid ben om een MacBook aan te schaffen en het verschil van 600 euro bij te betalen een dag later had ik contact met hem hij vertelde mij dat ik met de laptop naar de winkel moest komen en dat hij toch opgestuurd moest worden ter beoordeling maar ik zou voor de tijd dat hij weg was een vervangend laptop krijgen zodat onze winkel toch verder kon gaan. In de winkel daar aangekomen vertelde hij mij dat hij toch nog geen vervangende laptop had. Nou dat is niet zo mooi want dan ben ik dus voorniets gekomen hij vertelde het ook nog eens met een lach op zijn gezicht ik vertelde hem dan ook dat ik hier wel wederom kosten voor heb moeten maken maar dat deed hem helemaal niets. Ik de klachten lijn van mycom gebeld het enigste wat hun zeggen is wij kunnen niets voor u doen u moet maar even een mail sturen dat zou al de zoveelste mail zijn en daar reageren ze ook niet op. Kortom ze jagen je op onkosten en vervolgens lachen ze je nog uit ook. Ik zou echt iedereen wil aanraden om voortaan naar een kleine zelfstandige te gaan die de klanten wel helpt en weet wat service is Ik ga me nu richten op een nieuwe MacBook en die ga ik kopen bij een bedrijf met een groot service gehalte en als ik een nieuwe heb breng ik deze terug naar mycom en als hij inderdaad gecrediteerd word wil ik mijn geld terug ik heb ze kansen zat gegeven om het op te lossen ik lees bij zoveel klachten de standaard tekst die ze bij iedereen er onder zetten dat je even een mail moet sturen maar bespaar allemaal de moeite want het leverd je alleen een hoge bloed druk op
Reactie door tijger1 op 31-03-2015 21:33
Denk nou maar niet dat u uw geld terugkrijgt.
Reactie door 1953 op 01-04-2015 00:10
MyCom kende er ook wat van. Na drie reparaties is bij de vierde reparatie ontbinding van de koopovereenkomst van toepassing.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!