Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

My Vodafone drama!!

Geplaatst door: houbie op: 18-08-2014 14:57
Hallo, Vandaag mijn rekening van Vodafone ontvangen. Ik moet maarliefst € 215,- betalen ipv. € 57,50. Ik ben blijkbaar 1,5GB over mijn datalimiet van 4GB gegaan. Vandaag Vodafone gebeld en via Twitter (Vodafon Webcare) contact gehad. Volgens hen zijn de inrekening gebrachte kosten terecht. Volgens hen is de SMS dan ik nog 250mb tegoed had optijd verzonden. Op het moment van de SMS had ik volgens My Vodafone nog 2,2 GB tegoed. Deze maand exact hetzelfde verhaal. Ik krijg vandaag een SMS dat ik nog 250mb tegoed heb maar als ik op My Vodafone kijk staat daar nog 1GB normale bundel, 450mb Extra bundel, 1GB tegemoed koming en 500MB tegemoed koming. Wanneer ik Vodafone hiermee confronteer zeggen ze dat het SMSje leidend is. Wat kan ik hier aan doen. Ik vind dat Vodafone hier ernstig ingebreke blijft. Kunnen jullie dit in de uitzending behandelen. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Bijvoorbaat dank voor jullie aandacht. Hans Houbraken.
Reactie door tijger1 op 18-08-2014 17:43
Kassa is met vakantie
Reactie door vodafonewebcare op 19-08-2014 09:29
Beste houbie, Ik wil je graag verder helpen. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: Kassa | houbie | maandag 18 aug 2014, 14:57 Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - adres - geboortedatum - de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer Ook hoor ik graag van je of je ons toestemming geeft om je My Vodafone account te bekijken. Dan kunnen we het voor je nakijken. Groet, Melanie Vodafone, 24/7 Web Crew
Reactie door lekkerisdat op 21-08-2014 15:01
Rekening niet voldoen. Laat Vodafone maar naar de rechter stappen om zijn gelijk te halen. Vodafone mag je overigens niet meer afsluiten wanneer je 'n rekening betwist echter zullen ze gewoon doen.
Reactie door bultn op 23-08-2014 20:41
tsjah het is vodafone, er is gewoon niks aan te doen. ik ben blij dat ik in september van ze af ben. wat een gedrocht van een telefonie aanbieder ongelooflijk hoeveel mensen klagen hierom en het zijn allemaal incidentjes van klanten zelf hoor! vodafone treft geen blaam. stel oplichters zijn het wat dat betreft, want het goed nakijken voor je doen ze niet. je krijgt straks een compromis en dat moet je maar gaan betalen. geld willen ze hebben. dat er een lek in hun systeem zit daar wordt niet naar gekeken (ja een lek ja, ga me asjeblieft niet vertellen dat het allemaal incidentjes zijn van honderd(en) klanten, vodafone :) ). maar ook als je jouw eigen data gegevens wilt om het een en ander na te kijken kun je dat niet krijgen, anyways, als je een samsung s3 of nieuwe hebt daarvan weet ik in ieder geval dat er een datameter in zit van de telefoon zelf (geen app) dat jouw data bijhoudt van internetgebruik (en volgens mij niet van een of ander open wifi netwerk), je zou het daarmee kunnen vergelijken?
Reactie door dhqsha op 25-08-2014 17:03
Ik heb al maanden hetzelfde probleem, vrienden van mij ook. Ik heb vorige maand een rekening gekregen van ongeveer 90 euro. Dit terwijl ik geen eens over mijn datalimit was, volgens vodafone wel. Ik heb geen waarschuwing gekregen. Ik heb mei & juni hetzelfde probleem gehad. Het werd toen gecrediteerd (verassend). Ik heb woensdag een sms ontvangen met dat ik nog 20% data over had, prima. Vervolgens (op woensdag zelf) zag ik dat ik 30euro over mijn data zat. Ik heb toen de hele dag gewerkt en heb amper gebruik gemaakt van mijn telefoon. Ik ben ieder maand weer bezig met mijn telefoon rekening. Ik vind het belachelijk dat ik dit maandelijks zelf moet oplossen en er achteraan moet zitten. Hoe kan een multi-miljoenen bedrijf zoals vodafone hun klanten zo bestelen want een misverstand bij duizenden klanten? Maandelijks? Lijkt mij sterk.
Reactie door vodafonewebcare op 26-08-2014 09:28
Beste houbie, Helaas hebben we nog geen e-mail van je ontvangen. Mocht je willen dat we het toch nog voor je nakijken, stuur ons dan alsnog de e-mail inclusief alle gegevens. Groet, Kyra Vodafone, 24/7 Web Crew
Reactie door 1953 op 27-08-2014 03:42
Quote: vodafonewebcare schreef op dinsdag 26 aug 2014, 09:28: Beste houbie, Helaas hebben we nog geen e-mail van je ontvangen. Mocht je willen dat we het toch nog voor je nakijken, stuur ons dan alsnog de e-mail inclusief alle gegevens. Groet, Kyra Vodafone, 24/7 Web Creweinde Quote "Wat vervelend ... (bedrijf blabla etc.)" Geen Vodafone voor mij!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!