Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

My TOMTOM account | MyDrive

Geplaatst door: wendy-claire op: 18-11-2013 00:03
Wie ondervindt c.q. ondervond ook problemen met de vrij recente gewijzigde website van TOMTOM?
Reactie door majoha op 30-01-2014 14:18
Hallo Wendy Na de nieuwe website kreeg ik eerst dat bij het downloaden het signaal een aantal keren werd onderbroken door geen internet toegang en vervolgens stopte het download programma terwijl ik 99% had gedownload. Nu download TomTom gedurende 3 seconden en geeft dan 100% aan.Geen internet toegang. Ook met firewall en antivirus AVAST uit. Heb je inmiddels een oplossing gevonden. Graag even je reactie. Groetjes Majoha
Reactie door valerius-2 op 30-01-2014 14:45
Nog geen ervaring hier mee.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!