Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleiding door Plasma-discounter

Geplaatst door: drrob op: 28-01-2014 07:39
Op 23 januari j.l. heb ik via de website van plasma-discounter.nl een smart tv Samsung UE46EH5300 met gratis dongle gekocht. Ik maakte daarbij gebruik van de actie 'Gratis WiFi dongle bij de Samsung EH5300 LED TV!', door vanaf de betreffende actiepagina mijn bestelling te plaatsen. Bij aflevering bleek de dongle niet te zijn meegeleverd. Toen ik verhaal ging halen bij de klantenservice werd mij verteld dat de actie niet meer geldt omdat de dongle op zou zijn. Maar ik kon hem wel tegen bijbetaling van €47 geleverd krijgen. Hoezo op? Pure misleiding! De actiepagina was op 23 januari 2014 nog steeds actief. En ik kreeg bij de bestelling geen waarschuwing dat de actie inmiddels afgelopen zou zijn. Op dezelfde website had ik inmiddels de reviews gelezen van andere kopers, die deze tv met gratis dongle hadden gekocht. De laatste reviews met gratis dongle dateren van 20 en 23 januari 2014. Dus zowel op de actiepagina als op de pagina van de betreffende tv wees op 23 januari alles erop dat de actie nog steeds geldig was. Mijn reclamaties hadden geen resultaat, maar de actiepagina staat nog steeds gewoon op de website. De visie van plasma-discounter luidt dat zij: "klanten het optimale op het gebied van o.a. service, kwaliteit, dienstverlening en prijsgarantie garanderen". Hoezo?
Reactie door tijger1 op 28-01-2014 10:00
Stuur het kreng terug.
Reactie door carola.83 op 28-01-2014 12:21
....... Mijn reclamaties hadden geen resultaat, maar de actiepagina staat nog steeds gewoon op de website........ Zie toch echt geen actiepagina! KLIKKLIK
Reactie door carola.83 op 28-01-2014 12:24
...... De laatste reviews met gratis dongle dateren van 20 en 23 januari 2014....... Ja, en de bestellingen hadden blijkbaar in december al plaats gevonden! Snelle levering ondanks de tussenliggende feestdagen.
Reactie door diumenge op 28-01-2014 18:24
Terugsturen is inderdaad een optie.
Reactie door otto65 op 30-01-2014 16:14
Wel raar want die dongle staat wel op hun site die te bestellen is. Tenminste als het de WIS12 is.
Reactie door tot15karakters op 30-01-2014 17:37
U bestelde voor 1 bedrag 2 producten en U wilde deze combinatie. Zonder schadeloos stelling als niet meer leverbaar gratis cadeau gewoon deze TV om deze reden retour sturen. Dat kost hun omzet en vermeld dat U hier ook een Topic heeft lopen. Ze mogen reageren maar ik denk dat de eigenaar er niet blij mee zal zijn. Retour goederen kosten dus geld aan werk en terug betalen dus je werk 2x voor niets. Ook zullen ze diverse klanten die hier mee lezen verliezen want net las Bol.com die ook veel verloor. Alleen bij erg sterke prijs kopen sommige nog maar geen normale producten meer met normale marge... Forums als deze worden steeds belangrijker en ik vermoed dat ze niet blij zijn als U ze een uitnodiging stuurde om hier openbaar te reageren...... Dus TV terug en vraag een reactie...

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!