Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleidende website Dieetpillen Avi Lean en Colon Flow

Geplaatst door: milkandhoneyyy op: 21-03-2012 17:12
Via de volgende website: http://www.consumentennieuws.net/Tips-voor-je-dieet/Avilean/?t202id=8484&c2=Blake&t202kw=1 probeerd een Duits bedrijf haar dieetpilletjes aan de man te brengen. Het lijkt in eerste instantie een zeer betrouwbare bron 'www.consumentennieuws.net' maar dit is een website enkel en alleen voor het aanprijzen van Avi Lean (een afslankpil) en Colon Flow (een darm-schoonmaak-middeltje) ofwel twee soorten pillen. De 'journaliste' van de website heeft zelf 'volledig objectief' voor haar artikel, de pillen mogen uitproberen en de resultaten waren VERBLUFFEND!! Onderaan het artikelen staan meerdere 'reacties' van tevreden gebruiksters, helaas is nu reageren onmogelijk om 'spam' te voorkomen. Natuurlijk kan er een 'proefpakje' worden besteld en met de kortingscode 'x' maar 2,49 ipv 4,99 aan verzendkosten. Leest men de kleine lettertjes dan ziet men dat betaald moet worden met de creditcard en dat als je, binnen de proefperiode van 14 dagen wilt stoppen, je dit per tel. nr. moet doorgeven, anders krijg je prompt elke 6 weken voor een bedrag van 69,95 de pillen voor 6 weken opgestuurd. PURE oplichterij dus!! :o NB: Ik probeerde het tel. nr. eens even en wat blijkt? Het is met een mobiel apparaat (wie heeft er tegenwoordig nog een vaste aansluiting?) niet te bereiken... En ja als je naar de 'homepage' van deze consumentensite wil gaan...die is er niet!! Niet intrappen dus mensen!
Reactie door mahadma op 21-03-2012 20:23
Toch ook wel eens leuk om te zien dat er mensen zijn die wel "de kleine lettertjes" lezen. En vooraf het nodige onderzoeken.
Reactie door abarth op 21-03-2012 23:27
Van dit soort bedrijven valt alleen je bankrekening af.
Reactie door winterman op 22-03-2012 01:03
Ik ben het er niet mee eens.
Reactie door nadiene op 22-03-2012 21:35
Ik dacht even de advertentie lezen,misschien is het echt iets bijzonders. Zou er bijna ingetrapt zijn,het is dat ik ook de kleine letters heb gelezen,je wordt gewoon misleid. Daarom maar ook even googeld, en zie inderdaad hier op deze site dat het niet te vertrouwen is.Het komt zo echt over allemaal,hoeveel mensen zullen hier al ingetrapt zijn? Dit soort misleidende reclame's/advertenties zou echt verboden moeten worden,bah!!!
Reactie door korban op 25-03-2012 00:27
Ik ben helaas een van die stomme lui die geloof aan dit soort verkooppraatjes en heb die pillen besteld paar dagen geleden,ze zeggen dat het pakketje binnen 8 dagen ingeleverd zou zijn.Maar wat moet ik nu doen?Krijg al kippenvel als ik eraan denk wat mij te wachten staat als ik dat pakket krijg.Kan iemand mij advies geven wat ik het best moet doen?Heb helemaal geen ervaring met oplichterij.Help me aub.....
Reactie door mahadma op 25-03-2012 10:38
Meteen ongeopend en aangetekend terugsturen met brief dat je van alles afziet.
Reactie door inekel1953 op 25-03-2012 14:44
Beste Korban, het advies van Mahadma is correct, toch een kleine aanvulling. Bewaar het bewijsje van aangetekend terugsturen, vele maanden, dus héééél lang, M.vr.gr., Ineke L
Reactie door mahadma op 25-03-2012 15:27
Inekel, je hebt gelijk. Dit soort dingen bewaren in "de ouderwetsche ordner". Minstens 5 jaar lang.
Reactie door korban op 26-03-2012 13:47
Beste Mahadma en Inekel, Bedankt voor uw advies maar terugsturen heeft geen zin want dan ben ik al otomatis lid van dat "bedrijf".Om de lidmaatschap af te zeggen kan alleen maar pertelefoon nummer die helemaal ongebruik is.Ik heb de nummer al tientallen keren geprobeerd maar lukt het niet.Zit nu zeker in de probleem :-(
Reactie door loreleigil op 26-03-2012 14:06
Quote: korban schreef op maandag 26 mrt 2012, 13:47: Beste Mahadma en Inekel, Bedankt voor uw advies maar terugsturen heeft geen zin want dan ben ik al otomatis lid van dat "bedrijf".Om de lidmaatschap af te zeggen kan alleen maar pertelefoon nummer die helemaal ongebruik is.Ik heb de nummer al tientallen keren geprobeerd maar lukt het niet.Zit nu zeker in de probleem :-( einde Quote Nee hoor, geen probleem. Zij kunnen wel stellen dat opzeggen enkel telefonisch kan, maar als zij de telefoon gewoon niet opnemen is dat niet eerlijk. Dus zoals Mahadma al zei, het pakket ongeopend met een opzegbrief aangetekend retour sturen. Zet duidelijk in de brief dat u heeft geprobeerd om telefonisch op te zeggen, maar dat er herhaaldelijk niet werd opgenomen. Nog een tip, blokkeer gelijk het rekeningnummer van deze bende, zodat zij geen geld van uw rekening kunnen afschrijven!
Reactie door korban op 26-03-2012 14:30
Nee hoor, geen probleem. Zij kunnen wel stellen dat opzeggen enkel telefonisch kan, maar als zij de telefoon gewoon niet opnemen is dat niet eerlijk. Dus zoals Mahadma al zei, het pakket ongeopend met een opzegbrief aangetekend retour sturen. Zet duidelijk in de brief dat u heeft geprobeerd om telefonisch op te zeggen, maar dat er herhaaldelijk niet werd opgenomen. Nog een tip, blokkeer gelijk het rekeningnummer van deze bende, zodat zij geen geld van uw rekening kunnenafschrijven! Bedankt voor uw advies loreleigil
Reactie door korban op 26-03-2012 14:32
Beste loreleigil. Bedankt voor uw advies,ben een beetje opgelucht
Reactie door mahadma op 26-03-2012 15:32
Korban, doe voor je eigen bestwil (en geld besparing voor niets) wat geadviseerd is: aangetekend en ongeopend met brief waarin verhaal terug sturen. Bewaar het recu en kopie brief. En doe het zo snel mogelijk. En houdt je reken ing in de gaten, als er iets afgehaald wordt: storneren kan tot 59 dagen! Suc6.
Reactie door balance53 op 26-03-2012 21:48
Ook ik ben erin getrapt. Ik weet niet, hoe en wie deze firma kan stoppen. Ik heb hier nog het adres: Het is trouwens geen DUITS bedrijf. Het wordt ook in Duitsland verkocht maar het bedrijf is in Engeland gevestigt: Avilean Voor terugzenden: Nether Road Galashiels TD1 3HE United Kingdom Hoofdkantoor: Natural Health Network, Ltd. Suite 7, Peel Haus 30 Die Downs, Altrincham ENGLAND Cheshire WA142PX E-mailadres: info@naturalhealthnetwork.com. A.u.b. wees gewaarschuwt. Niets meer bestellen!!!! Oplichters. Balance53
Reactie door balance53 op 26-03-2012 21:53
Het blokkeren van een creditcard kan niet. Het moet eerst afgeboekt worden en dan kan een formulier ingevuld worden en daarna het bedrag teruggestort worden. Dus dat werd mij verteld van het bedrijf die mijn creditcard heeft afgegeven. Ik zal in ieder geval proberen om alles terug te sturen. Een brief heb ik al gestuurd dat ik niets meer wens te ontvangen ook per mail. Maar geen reactie. Groetjes balance53
Reactie door sennie77 op 27-03-2012 13:17
Beste allemaal, Ook ik ben er gisteren ingestonken. Ik zag daarna pas de misleiding dat ze over een aantal weken weer zouden incasseren. Bellen lukt niet, je staat eindeloos in de wacht. Na het sturen van een boze email zat het mij nog steeds niet lekker. En afwachten totdat ze een groter bedrag incasseren, zag ik niet zitten. Van de bank had ik al gehoord dat ik mijn creditcard rekening in de gaten moest houden. Maar dan is het al te laat. Dan ga je de molen van de papierwinkel in. En afwachten of je je geld terug krijgt. Ik heb weer gebeld met de bank en mijn creditcard op dat nummer laten opheffen. Ze sturen mij een nieuwe creditcard. Zou dat ook iets voor jullie zijn: Balance53 en Korban? Ik ben in ieder geval enorm opgelucht nu! Groeten, Sennie77
Reactie door maggies op 27-03-2012 13:55
Ook ik voel me 'gepakt' door die boevenbende. Ik heb het het proefpakket besteld en kwam er later achter dat het volledig betaald moest worden. Toen ik op internet ging zoeken vond ik deze site. Internet staat trouwens vol met avilean dieet ervaringen. Het laat zich raden, allemaal negatief! Ik heb gebeld maar de telefoon wordt niet aangenomen. Creditcard blokkeren dan maar? Er moet toch een andere oplossing zijn?avilean dieet ervaringen
Reactie door sennie77 op 27-03-2012 14:01
Beste Maggies, Je hebt nu slechts een betaling op je creditcard gedaan van 5 euro maximaal, voor 2 potjes tabletten. Wellicht is er een andere manier maar ik heb gekozen om te handelen voordat het 'te laat' is. En een nieuwe creditcard ontvang ik binnen twee weken (tot die tijd kan ik best zonder). Liever het allemaal voor te zijn dan straks middenin de ellende te zitten. Maar ik geef toe, ik voel mij enorm stom!
Reactie door ooparry op 28-03-2012 10:29
Nooit medicijnen kopen via het internet!!!
Reactie door emmeliefje op 28-03-2012 12:41
En tja... ook ik ben erin gestonken en wil jullie bedanken voor alle tips. Ik denk dat ik er goed vanaf ben gekomen en help daarom ook graag andere mensen. (Durf nog niet te vroeg te juichen maar ben positief) Ik heb op 19 maart j.l. avilean en colon flow besteld als proefpakketje. Inderdaad ook via een reclame op msn en via health natural network Gisteren, 27 maart, kwamen de pakketjes en had er geen goed gevoel over dus op internet gaan lezen en op deze site gekomen. Vanaf mijn mobiele telefoon was het 0800 nummer inderdaad niet te bereiken. Ik heb direct mijn creditcard geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Just to be sure! Vandaag meerdere malen geprobeerd te bellen en uiteindelijk om 11:45 uur een aardige mevrouw aan de telefoon gekregen. De mevrouw is slecht verstaanbaar door de slechte verbinding dus zorg dat je vanuit een rustige ruimte belt. Ze sprak geen Nederlands maar goed Engels! Ik heb de RMA-nummers gekregen die je nodig hebt om de pakketjes terug te sturen. Deze kun je invullen op het stickertje die je kunt vinden bij je bestelling (op het despatch-document). De eerste cijfers van je RMA-nummer zijn de eerste cijfers van je ordernummer. Zo kun je checken of je het juiste RMA-nummer bij de juiste bestelling hebt. Je mag een aantal pillen uit de potjes halen maar je mag ze niet helemaal leeg retourneren!! Houd dus wat over! Sticker plakken op envelop, potjes erin en retourneren. Voor de zekerheid heb ik overal kopietjes van gemaakt en ga ik de pakketten aangetekend terugsturen. Een wijze les; dit doe ik noooooit meer! Succes voor iedereen dit ook besteld heeft en voor de mensen die dit niet gedaan hebben een wijze les; niet doen!
Reactie door korban op 28-03-2012 16:10
Beste emmeliefje, Je hebt echt geluk gehad dat je die vrouw kon bereiken en de RMA-nummer kreeg om je bestellingen terug te kunnen sturen,ik heb zelf al tientallen keren geprobeerd maar het lukt mij nog steeds niet.En op de algemene voorwaarden die ik zelf ook pas achteraf heb gelezen staat dat als je je pakket terugstuurt zonder RMA nummer, het pakket dan opnieuw verzonden worden met 10 euro extra kosten.Verder staan er ook allerlei voorwaarden die op bedreigingen lijken. Als ze je verdenken van fraude, kunnen ze je persoonlijke gegevens achterhalen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld je IP-adres traceren en andere gegevens tegen je gebruiken.Bij terug sturen zonder RMA-nummer verdenken ze al dat wij fraude hebben gepleegd.Hier ben ik eerlijk gezegd bang voor. Blokkeren van de creditcard heb ik zowiezo al gedaan maar ben nog niet opgelucht gezien van wat er allemaal staan in de algemene voorwaarden Groetjes....
Reactie door emmeliefje op 29-03-2012 00:00
Dag Korban, Dat klinkt inderdaad niet goed. Begin ineens weer wat angstiger geworden. Ga zo direct nog even de algemene voorwaarden opzoeken. Toch mag dit niet kunnen! Heb je het pakket na 10 dagen al teruggekregen? Als je geen telefonisch contact krijgt en je kan bewijzen via je telefoonspecificatie dat je tig keer gebeld hebt en in de wacht hebt gestaan, dan kun je toch geen RMA-nummer krijgen? Dus is het toch het bedrijf dat zich niet houdt aan de voorwaarden? Kan de consument hierin dan niets?
Reactie door emmeliefje op 29-03-2012 00:26
Ik heb btw ook een ander telefoonnummer gevonden. Een engels nummer. Misschien dat je met het netnummer van Engeland ervoor meer geluk hebt. https://www.avilean.com/terms-a-conditions
Reactie door mieke98 op 29-03-2012 09:37
hallo, Ik kan mezelf wel tegen mijn kop slaan, ik ben er ook ingetrapt. Hoe kon ik zo naief zijn!!! Gelukkig beide potjes nog dicht en heb ik de kleine lettertjes eerst gelezen. Heeft iemand een voorbeeld brief voor mij om mee te sturen (aangetekend) naar Natural Health Network? Ik kom er zelf niet echt uit wat ik in de brief moet zetten ... Alvast heel erg bedankt!!! Groet Mieke
Reactie door mookje op 29-03-2012 09:39
Hier nog zo'n sufferd. Ik heb 20 minuten in de wacht gezeten bij dat telefoonnummer en toen heb ik maar opgehangen. Hoe kon ik zo stom zijn!!! Bedankt voor de informatie, ik ga meteen de potjes (heb zowel de colonflow als de avilean) terugsturen, met een brief in Nederlands én Engels. Ik heb ook al contact gehad met mastercard en je moet inderdaad na het afboeken, een formulier invullen. Zij adviseerden mij om meteen ook die 2x 2,50 via een formulier terug te laten storten dus dat ga ik ook meteen doen. Dom dom dom!!!
Reactie door bloemmetjes op 29-03-2012 11:10
Hallo, Ook ik ben erin getrapt... ik heb gebeld en het klinkt raar maar ik heb ze aan de telefoon gehad. Het is echt waar. Tip: bel s middags rond 15.00 uur. Het is een aardige vrouw die nederlands kan maar er zit wel een soorts van ruis op de lijn. ( met stiltes er tussen) wellicht hebben jullie er wat aan. Succes!
Reactie door doemus op 29-03-2012 14:02
Als je kijkt in de broncode van deze site zie je ook dat onderaan bij de naam Julia de Boer ook steeds een andere plaatsnaam staat. Bij mij stond eerst mijn woonplaats en later een andere...dat vond ik erg vreemd. Mijn instinct is dus goed geweest zeker nu ik lees dat het dus weer iets van oplichterij is. Het wordt overigens wel geloofwaardig overgebracht, echt 'knap' gedaan...
Reactie door bernadette-85 op 29-03-2012 15:10
Ze zijn nu ook op Facebook flink bezig, maar om het uur veranderd de naam van het product. Maar in de reactie van die vrouw die zogenaamd het proefpersoontje was , vind je soms de naam Avilean en Colon flow terug. Hieruit ontdekte ik dat het nep was. Maar helaas wel te laat. Ik heb de spullen 2 weken geleden besteld en binnen gehad. Gelukkig voor het gebruik de brieven doorgenomen , en toen vloog de paniek me om de oren. Ben al een week bezig om te kijken of iemand me kon helpen hiermee, en gelukkig heb ik jullie hier gevonden. Dank je wel , hopelijk ben ik niet te laat.
Reactie door doris doris op 29-03-2012 19:02
Ik ben blij dat ik eerst even op google ben gaan zoeken, voor ik een proefpakje aanvroeg. Waar bij mij de vraagtekens kwamen is dat in de reacties van consumenten steeds een dollar prijs werd gemoed, terwijl je euro zou verwachten. En niet één keer maar verschillende keren. En hoe je het ook wend of keert zoveel afvallen in zo'n korte tijd zonder dieet, het blijven mooie sprookjes, hoe aanlokkelijk ze ook zijn. Door dat proefpakje, maak je wel dat je nieuwschierig wordt, dat zeker wel. Gelukkig ben ik op tijd terug gefloten.
Reactie door emmeliefje op 01-04-2012 10:44
Dag allen, Die verzendkosten ben je gewoon kwijt en kun je ook niet terugvragen. Tenminste als je getekend hebt voor ontvangst van het pakketje. Het zijn immers de verzendkosten! Een brief schrijven in het Nederlands en Engels kan mogelijk werken maar dan moet je hier wel inschrijven dat je meerdere malen hebt geprobeerd te bellen en steeds in de wacht stond. En omdat jij hen niet aan de telefoon kan krijgen stellen ze je niet in de gelegenheid het RMA-nummer aan te vragen vandaar dat je het dan nu per schrift doet. Echter in het Nederlands rechtssysteem zou het zo werken maar dit bedrijf zit in Engeland en in de algemene voorwaarden staat heel duidelijk dat je een RMA-nummer nodig hebt en ze je anders de boel weer terugsturen(incl. verzendkosten!) Toch denk ik als je brieven stuurt, de potjes retourneert en je credticard laat blokkeren dat je er goed vanaf komt. Ze hebben immers geen zaak en als ze er echt werk van willen maken dan is het juridisch lastig (Nederlands en Engels recht). Kost veel tijd en geld en levert te weinig op denk ik.
Reactie door bernadette-85 op 01-04-2012 17:52
Toen ik mijn credit card wilde laten blokeren , vertelde de meneer aan de telefoon dat ze al bekend waren met deze firma en dat ze alle betalingen die deze firma willen innen automatisch blokeren. Ook heeft de credit card service al contact opgenomen met de politie zodat die hier wat aan kan doen. Tevens zou de credit card service contact op gaan nemen met de redactie van Kassa , om hier samen een uitzending aan te gaan wijden.
Reactie door jori21 op 02-04-2012 10:34
Jawel ook hier is er iemand ingetrapt. Heb net het creditcard bedrijf gebeld en zij blokkeren alle afschrijvingen van dat bedrijf. Ik hoef dus geen nieuwe card aan te vragen. Weet nu alleen niet wat ik met de potjes moet doen, krijg ze na herhaaldelijk bellen ook niet aan de lijn.
Reactie door jori21 op 02-04-2012 11:10
Heb net een aardige nederlands sprekende meneer aan de lijn gehad(slechte lijn hoor), de aanhouder wint. Je kunt de producten retourneren met het order nr. ik hoefde er verder niets bij te vermelden en verdere leveringen zijn geannuleerd. Ga ze nu terugsturen.
Reactie door jeanetteke68 op 02-04-2012 12:12
Ook ik heb net een meneer aan de lijn gekregen ( idd hele slechte lijn!) na 12 minuten! En inderdaad, terugsturen met het order nr. Ga ik ook direct doen!!! Aangetekend welterverstaan! Ben er helemaal niet gerust op....waarom moet je dan bellen als je dat RMA nr. gewoon het order nr. is? Die heb je al! Ben blij met de berichten dat de ze al automatisch geblokkeerd worden!!! En zijn er trouwens mensen waar al ongevraagd geldbedragen van zijn afgeschreven????
Reactie door korban op 02-04-2012 12:54
Beste allemaal, Ik heb ze eindelijk kunnen bereiken via dat telefoonnummer, ik kreeg gewoon een aardige Nederlandse vrouw aan de lijn (de verbinding was ook gewoon goed) die moeiteloos mijn "lidmaatschap" heeft stopgezet. Er zal niks meer van mijn creditcard worden afgetrokken, behalve de verzendkosten van 2 x 2,50. Ik heb de potjes ook kunnen retourneren. Het bedrijf heeft nu een zelfde soort site, maar dan voor anti-rimpels pillen. Pas hier voor op! Groetjes
Reactie door lizz1 op 02-04-2012 14:16
Vandaag kontakt gehad met Visa Card. Als je de opdracht hebt gegeven voor het proefpakket, wordt deze wel afgeschreven. Bij Visa Card hebben ze besloten om alles van dit bedrijf te blokkeren. Dit komt, omdat er heel veel telefoontjes zijn geweest over dit bedrijf. Eerst even afwachten natuurlijk, maar heb er wel vertrouwen in.
Reactie door ladylowlander op 02-04-2012 17:44
Ik ben ook zo'n gek die er ingetrapt is (Avilean en Colonflow)! Pas achteraf de voorwaarden gelezen en dan blijkt dat je vastzit aan een maandelijkse afschrijving, tenzij je op tijd reageert. Ik heb eerst geprobeerd via de e-mail contact te zoeken, maar dat lukt niet. Je krijgt gewoon geen reactie. Na ontvangst van de pakketjes vandaag rond 17.00 uur gebeld. Gelukkig kreeg ik gelijk een aardige Nederlandssprekende heer aan de telefoon die mij 2 RMA-nummers heeft doorgegeven. Daarna ook gelijk een bevestigings-e-mail ontvangen. Ik stuur de pakketjes via Track&Trace retour. Kost me wel 26 euro, maar ja...eigen schuld dikke bult... Dus mensen, trap er niet in!
Reactie door duckie2cv op 04-04-2012 15:26
Ook ik ben zo stom geweest...........ik ga alles doen wat betreft alle goede tips maar heeft het nut/zin om ook masaal aangifte te doen bij de politie? Bij een groot aantal dezelfde aangiftes moet er toch wel een onderzoek verricht worden? Dom eendje
Reactie door natje32 op 07-04-2012 13:40
Ik ben ook zo stom geweest om niet goed de kleine lettertjes te lezen. Er valt inderdaad geen contact te krijgen via het gegeven telefoonnummer. Ze zijn slim, want om het retour te sturen moet een RMA nummer opgegeven worden welke telefonisch verkrijgbaar is. Advies van mijn bank creditcard per direct blokkeren en een nieuwe aanvragen. De producten retour met bijgevoegde brief dat afgezien wordt van verdere verplichtingen. Ik zou dit via een aangetekend pakketje versturen. Wat ik niet begrijp is dat het retour adres wat in de envelop zit naar een adres is uit de United Kingdom, terwijl het bandje wat je krijgt wanneer je probeert te bellen Duits is. Succes aan de mensen die er ook zijn ingetrapt hoop dat ik nooit meer iets van dit bedrijf hoor, maar vrees het ergste.
Reactie door valerius-2 op 07-04-2012 23:39
Wat ik nu niet kan volgen is dat u zulk soort dingen via internet koopt zonder een goede voorlichting te krijgen wat u wel of niet kan gebruiken.?
Reactie door duckie2cv op 09-04-2012 21:29
Wat schept m'n verbazing........ had een hele boze mail op 4 april gestuurd naar info@avilean.com met daarin vermeld dat ik alles wil annuleren. Kreeg vandaag (9 april) 2 mailtjes (engels en nederlands) met daarin het RMA nummer en dat bij ontvangst al mijn gegevens wordt verwijderd (dit laatste moeten we nog afwachten maar wordt scherp op gelet!) Morgen alles aangetekend terugsturen en maar duimen dat dit het laatste was en is wat betreft AVILEAN.................... Suc6 voor iedereen die nog aan het tobben zijn!
Reactie door duckie2cv op 09-04-2012 21:33
Moet ook nog vermelden dat in de mail stond "Bedankt voor het bellen naar onze klantenservice.........hier het RMA nummer" Ik heb alleen die boze email geschreven en niet eens gebeld!!!!!!!!!
Reactie door miek1982 op 10-04-2012 14:07
Hebben jullie allemaal met credit card besteld? Ik heb namelijk via IDeal gedaan. Heb de bank opgebeld en die vertellen dat als je via IDeal hebt besteld dat dit een éénmalige machtiging is, als je via creditcard doet dat ze het inderdaad meerdere malen kunnen gebruiken als machtiging. Iemand ervaring? en weet hoe het precies zit??
Reactie door mahadma op 10-04-2012 14:31
Los van alles: Wanneer gaan mensen nu eens nadenken en de voorwaarden lezen voordat ze "in de blinde" en volgens "de reclame" denken te kunnen afslanken enz. Van zeker 75 a 80 % van als deze middeltjes slankt alleen je bankrekening af.
Reactie door duckie2cv op 11-04-2012 15:44
Quote: mahadma schreef op dinsdag 10 apr 2012, 14:31: Los van alles: Wanneer gaan mensen nu eens nadenken en de voorwaarden lezen voordat ze "in de blinde" en volgens "de reclame" denken te kunnen afslanken enz. Van zeker 75 a 80 % van als deze middeltjes slankt alleen je bankrekening af.einde Quote Fijn dat je dit ons nog even verteld................
Reactie door sennie77 op 12-04-2012 15:20
Beste allemaal, Op mijn tweede boze email werd niet gereageerd. Toen ik nog 1 poging ondernam ze te bellen, kreeg ik een dame aan de lijn (slechte lijn). Zij gaf mij 2 RMA nummers en binnen 5 minuten had ik hiervan ook de bevestiging via email (waarom moet je per se bellen??). De pakketjes heb ik de dag erna aangetekend verstuurd, kosten waren 28 euro. Mijn nieuwe creditcard heb ik ontvangen en geactiveerd. Nu maar hopen dat het allemaal achter de rug is en nooit meer zo naief zijn. Inmiddels ben ik in twee weken ruim 3 kilo afgevallen met het Dukan dieet! Nog 3 te gaan en ik pas eind mei superslank in mijn trouwjurk! Lieve dames (en heren), zo kan het dus ook!!! Veel sterkte allemaal! Groeten Senna77
Reactie door sennie77 op 12-04-2012 15:20
Beste allemaal, Op mijn tweede boze email werd niet gereageerd. Toen ik nog 1 poging ondernam ze te bellen, kreeg ik een dame aan de lijn (slechte lijn). Zij gaf mij 2 RMA nummers en binnen 5 minuten had ik hiervan ook de bevestiging via email (waarom moet je per se bellen??). De pakketjes heb ik de dag erna aangetekend verstuurd, kosten waren 28 euro. Mijn nieuwe creditcard heb ik ontvangen en geactiveerd. Nu maar hopen dat het allemaal achter de rug is en nooit meer zo naief zijn. Inmiddels ben ik in twee weken ruim 3 kilo afgevallen met het Dukan dieet! Nog 3 te gaan en ik pas eind mei superslank in mijn trouwjurk! Lieve dames (en heren), zo kan het dus ook!!! Veel sterkte allemaal! Groeten Sennie77
Reactie door sorayam op 12-04-2012 15:33
Mooi verhaal... ook lekker kort...blablabla... Ik heb de link aangeklikt in de advertentie online. Zo kom je op de website van Avilean zelf. Hier staat een filmpje dat ook geregistreerd moet zijn op YouTube. Dus ff kijken naar de optische "verbluffende"resultaten. Nou hou maar op... wanneer het filmpje geladen is zal deze niet afspelen de vermelding op het scherm is - deze fil is prive-. Daarnaast lees je er misschien snel overheen maar er word elke keer gesproken over een dieet. Dus de pillen helpen je niet maar gewoon een dieet volgen. Stelletje oplichters..bah bah..ook wel jammer dat bedrijven zoals Facebook hun ruimte hiervoor beschikbaar stellen om het produkt aan de man te stellen. Misschien moeten ze eerst maar eens gaan filteren voordat iets goedgekeurd word. Daar wil je je naam toch niet aan hangen.
Reactie door duckie2cv op 12-04-2012 15:42
Quote: sorayam schreef op donderdag 12 apr 2012, 15:33: Mooi verhaal... ook lekker kort...blablabla... Ik heb de link aangeklikt in de advertentie online. Zo kom je op de website van Avilean zelf. Hier staat een filmpje dat ook geregistreerd moet zijn op YouTube. Dus ff kijken naar de optische "verbluffende"resultaten. Nou hou maar op... wanneer het filmpje geladen is zal deze niet afspelen de vermelding op het scherm is - deze fil is prive-. Daarnaast lees je er misschien snel overheen maar er word elke keer gesproken over een dieet. Dus de pillen helpen je niet maar gewoon een dieet volgen. Stelletje oplichters..bah bah..ook wel jammer dat bedrijven zoals Facebook hun ruimte hiervoor beschikbaar stellen om het produkt aan de man te stellen. Misschien moeten ze eerst maar eens gaan filteren voordat iets goedgekeurd word. Daar wil je je naam toch niet aan hangen.einde Quote Ben ik het helemaal mee eens, maar hoe krijgt Facebook dit te weten.......?
Reactie door yasmina op 13-04-2012 13:50
Lieve mensen, koop toch geen pillen, drankjes of wat dan ook, die beloven dat je ervan afvalt. Er is gewoon nog geen wonderpil/drankje die werkt. Als je wilt afvallen, eet gezond en beweeg, en ja ik weet hoe moeilijk dit is. Het klinkt allemaal zo goed: Afvallen door een pilletje te nemen. En je kunt bij bv Kruitvat, ook vezels kopen om je darmen schoon te maken en te stimuleren. Veilig en veel goedkoper dan al die nepzooi. En met een creditcard kopen op internet is niet altijd even veilig als het lijkt.
Reactie door zoekster op 13-04-2012 14:33
Facebook heeft belang bij die reclames, ze krijgen daar geld voor. De oplichters die adverteerden met een creme, die rimpels deed verdwijnen als sneeuw voor de zon, zijn niet meer te vinden sinds hier een topic verscheen over oplichting. Ik zie nu de afslankpillen ook niet meer. En ja het is 'een beetje dom' om die reclames te geloven, maar je zal maar met het probleem zitten, kan mensen echt wanhopig maken. En wanhoop drijft tot rare dingen. Vroeger had ik acne, wat ik niet aan geld heb uitgegeven aan de verschillende middeltjes die natuurlijk ook weer niets hielpen...
Reactie door yasmina op 13-04-2012 14:41
Begrijp het ook allemaal wel, heb zelf ook met een groot overgewicht gezeten en dat is ook geen pretje. Je probeert vanalles om er vanaf te komen. Dus ga je pillen of iets dergelijks proberen. En ze maken die reclames ook zoooo geloofwaardig, dus ga je ervoor. Maar gewoon niet doen mensen, bestel die zooi niet op internet. Ga gewoon naar je huisarts, want er zijn een aantal medicaties voor overgewicht beschikbaar.
Reactie door joepie! op 14-04-2012 09:20
Helaas ben ik ook iemand die er is ingetrapt! Ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan, maar ben bang dat het al te laat is... Is er toevallig ook iemand die niet met zijn creditcard heeft betaald, maar via Ideal? Dat heb ik nl. gedaan en het volledige bedrag is er al afgeschreven. Ik hoef niet te zeggen dat ik hier enorm van baal, zeker ook t.a.v. mezelf, ik had toch beter moeten weten!
Reactie door yasmina op 14-04-2012 11:53
Hoi joepie Misschien kan je je bank bellen en vragen of ze het bedrag voor je terug storten.
Reactie door stevie089 op 14-04-2012 14:20
Quote: joepie! schreef op zaterdag 14 apr 2012, 09:20: Helaas ben ik ook iemand die er is ingetrapt! Ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan, maar ben bang dat het al te laat is... Is er toevallig ook iemand die niet met zijn creditcard heeft betaald, maar via Ideal? Dat heb ik nl. gedaan en het volledige bedrag is er al afgeschreven. Ik hoef niet te zeggen dat ik hier enorm van baal, zeker ook t.a.v. mezelf, ik had toch beter moeten weten!einde Quote Ook ik ben er ingetrapt en heb via ideaal betaald, doordat er vage advertenties bleven komen via fb ging er bij mij toch een belletje rinkelen. Ik heb vanochtend pas besteld dus gelijk naar het bekende email adres gemaild in het nederlands en engels dat ik mijn bestelling wil annuleren aangezien ik alleen een mobiele telefoon heb en dus niet kan bellen, zucht. Ik heb op de site van mijn bank gezocht en daar vond ik het volgende: Bent u opgelicht bij aankopen via een verkoopsite? Doe aangifte bij de politie. U kunt een kopie van de aangifte dan afgeven op uw bankkantoor. Je kunt de betaling namelijk niet storneren of terug laten boeken omdat je zelf toestemming hebt gegeven voor de betaling. Volgens mij gaat het inmiddels al wel weer om een nieuw product, geen testproduct van een paar euro maar ik moest meteen 46 euro betalen en ik heb ook nergens gelezen dat er nu een lidmaatschap aan vast zit.. Maar doordat ik de hele zaak nu niet meer vertrouw wil ik er toch graag meteen van af. Mocht ik geen reactie krijgen en mijn bestelling niet geannuleerd worden, dan zal ik ook zeker niet twijfelen om aangifte te doen bij de politie.
Reactie door joepie! op 14-04-2012 14:27
Ok, bedankt voor jullie reacties. Ik ga ze ook mailen en zeggen dat ik van mijn bestelling af wil. Toevallig heb ik ze gisteren aan de telefoon gehad (voor ik dit allemaal wist dus...grr) omdat ik 1 van de 2 niet binnen had gekregen. Ze vertelden dat alles eigenlijk via de telefoon moet, dus niet via de mail. Maar goed, ik ga ze toch eerst maar proberen te mailen. Ik heb gelezen dat ze ook op zaterdag bereikbaar zijn, maar helaas is dat niet het geval. Succes en laat even weten als jullie een stapje verder zijn of nog een goede tip hebben. Ik zal hetzelfde doen.
Reactie door mahadma op 14-04-2012 14:35
"Succes en laat even weten als jullie een stapje verder zijn of nog een goede tip hebben" Ik heb een hele goeie tip: Niet in dit soort pillen en adverternties stappen. Iedereen weet dat je door dit soort pillen verkopers bela***d wordt en dat zeker alleen je banksaldo vermagerd. En lees van te voren de voorwaarden en klik niet verblind door de mooie verhaaltjes op de site's op kopen en betalen. Als je wil afvallen, ga naar een dieëtist of dokter ........................
Reactie door duckie2cv op 15-04-2012 08:35
Quote: mahadma schreef op zaterdag 14 apr 2012, 14:35: "Succes en laat even weten als jullie een stapje verder zijn of nog een goede tip hebben" Ik heb een hele goeie tip: Niet in dit soort pillen en adverternties stappen. Iedereen weet dat je door dit soort pillen verkopers bela***d wordt en dat zeker alleen je banksaldo vermagerd. En lees van te voren de voorwaarden en klik niet verblind door de mooie verhaaltjes op de site's op kopen en betalen. Als je wil afvallen, ga naar een dieëtist of dokter ........................einde Quote Ja, dat weten we nu wel..........het gaat nu niet eens meer over die dieetpillen want dit bedrijf doet in veel meer van die troep. Het gaat nu om hoe en nu verder. Ik denk dat we dit willen horen en niet hoe dom het is om pillen te bestellen om je beter te voelen............
Reactie door joepie! op 15-04-2012 09:17
Quote: duckie2cv schreef op zondag 15 apr 2012, 08:35: Quote: mahadma schreef op zaterdag 14 apr 2012, 14:35: "Succes en laat even weten als jullie een stapje verder zijn of nog een goede tip hebben" Ik heb een hele goeie tip: Niet in dit soort pillen en adverternties stappen. Iedereen weet dat je door dit soort pillen verkopers bela***d wordt en dat zeker alleen je banksaldo vermagerd. En lees van te voren de voorwaarden en klik niet verblind door de mooie verhaaltjes op de site's op kopen en betalen. Als je wil afvallen, ga naar een dieëtist of dokter ........................einde Quote Ja, dat weten we nu wel..........het gaat nu niet eens meer over die dieetpillen want dit bedrijf doet in veel meer van die troep. Het gaat nu om hoe en nu verder. Ik denk dat we dit willen horen en niet hoe dom het is om pillen te bestellen om je beter te voelen............einde Quote Precies, hier hebben we niet veel meer aan natuurlijk. Ik heb ze gisteren ook geprobeerd te bellen en ondanks het feit dat ze aangeven op zaterdag bereikbaar te zijn kreeg ik een bandje te horen dat ze alleen van maandag t/m zondag telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb ze dus toch maar gemaild en gezegd dat ik mijn geld terug wil en zo niet, dat ik dan aangifte ga doen. Het is te hopen dat ik in mijn recht sta (en jullie dus ook).
Reactie door duckie2cv op 15-04-2012 09:58
Quote: joepie! schreef op zondag 15 apr 2012, 09:17: Precies, hier hebben we niet veel meer aan natuurlijk. Ik heb ze gisteren ook geprobeerd te bellen en ondanks het feit dat ze aangeven op zaterdag bereikbaar te zijn kreeg ik een bandje te horen dat ze alleen van maandag t/m zondag telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb ze dus toch maar gemaild en gezegd dat ik mijn geld terug wil en zo niet, dat ik dan aangifte ga doen. Het is te hopen dat ik in mijn recht sta (en jullie dus ook).einde Quote Ik heb ook niet gebeld maar een hele boze email in het engels geschreven naar: info@avilean.com en heb ook de retourgegevens gekregen, wel afwachten wat ze met je betaalgegevens doen, die houd ik scherp in de gaten.......
Reactie door joepie! op 15-04-2012 10:04
Quote: duckie2cv schreef op zondag 15 apr 2012, 09:58: Quote: joepie! schreef op zondag 15 apr 2012, 09:17: Precies, hier hebben we niet veel meer aan natuurlijk. Ik heb ze gisteren ook geprobeerd te bellen en ondanks het feit dat ze aangeven op zaterdag bereikbaar te zijn kreeg ik een bandje te horen dat ze alleen van maandag t/m zondag telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb ze dus toch maar gemaild en gezegd dat ik mijn geld terug wil en zo niet, dat ik dan aangifte ga doen. Het is te hopen dat ik in mijn recht sta (en jullie dus ook).einde Quote Ik heb ook niet gebeld maar een hele boze email in het engels geschreven naar: info@avilean.com en heb ook de retourgegevens gekregen, wel afwachten wat ze met je betaalgegevens doen, die houd ik scherp in de gaten....... einde Quote Hoe kwam jij aan dat mailadres? Ik heb nl. een ander adres: info@naturalhealthnetwork.com
Reactie door duckie2cv op 15-04-2012 10:14
Quote: joepie! schreef op zondag 15 apr 2012, 10:04: Ik heb ook niet gebeld maar een hele boze email in het engels geschreven naar: info@avilean.com en heb ook de retourgegevens gekregen, wel afwachten wat ze met je betaalgegevens doen, die houd ik scherp in de gaten....... einde Quote Hoe kwam jij aan dat mailadres? Ik heb nl. een ander adres: info@naturalhealthnetwork.comeinde Quote Sorrie, verkeerde informatie: Ik had gemaild naar: info@naturalhealthnetwork.com en kreeg antwoord van: info@avilean.com. Als ik jou was beide dezelfde mail sturen kan nooit kwaad!
Reactie door joepie! op 15-04-2012 10:16
Sorrie, verkeerde informatie: Ik had gemaild naar: info@naturalhealthnetwork.com en kreeg antwoord van: info@avilean.com. Als ik jou was beide dezelfde mail sturen kan nooit kwaad!einde Quote Ok, zal ik doen. Kreeg jij antwoord in het Engels of in het Nederlands? Das voorlopig even mijn laatste vraagje hoor! ;-)
Reactie door duckie2cv op 15-04-2012 10:27
Geef niet hoor, weet wat je doormaakt....... Ik kreeg 2 antwoorden: 1 van de ene emailadres in het engels de andere emailadres in het nederlands. Kreeg wel 2 verschillende RMA nummers, die van de engelse was mn bestelnummer, ik heb die van de nederlandse genomen............. die had ook mn bestelnummer met nog heel veel nummers erachteraan. suc6 en geen probleem als je nog vragen hebt!
Reactie door joepie! op 15-04-2012 10:35
Ok, dank je! Ik hou je/jullie op de hoogte! Quote: duckie2cv schreef op zondag 15 apr 2012, 10:27: Geef niet hoor, weet wat je doormaakt....... Ik kreeg 2 antwoorden: 1 van de ene emailadres in het engels de andere emailadres in het nederlands. Kreeg wel 2 verschillende RMA nummers, die van de engelse was mn bestelnummer, ik heb die van de nederlandse genomen............. die had ook mn bestelnummer met nog heel veel nummers erachteraan. suc6 en geen probleem als je nog vragen hebt!einde Quote
Reactie door paula1945 op 19-04-2012 11:22
Fijn dat jullie deze aktie aan de kaak stellen, ook ik was er bijna ingetrapt. Er is via Facebook onmiddellijk een nieuwe club opgedoken met naar ik vermoed dezelfde streken. Het product heet Nuvoryn misschien is hier iets over bekend. met vriendelike groet, Paula Sjerp
Reactie door bianca steen op 19-04-2012 13:44
Ik zag de advertentie op de Facebook-site van mijn schoondochter en ik dacht : dat is mooi, mijn suiker waarden zijn de laatste tijd zo hoog dan ik insuline moet gaan spuiten.Niet echt iets waar ik op zit te wachten, dus dit kwam wel erg goed uit! Gelukkig heb ik gegoogled en zie hier : het is weer in grote nep toestand! Ik ben blij dat ik het even heb onderzocht, anders zat ik nu ook in de puree! Ik wens alle mensen die erin zijn getrapt, veel succes!
Reactie door zoekster op 19-04-2012 14:33
Het blijft maar doorgaan op facebook. Nieuw! Lipo xs, de pondjes zulen er afvliegen. En zes maanden garantie, niet goed geld terug. Ook bij aangebroken verpakkingen. Yes sure! Het is wel bedenkelijk dat deze ads op facebook staan, want zo krijgen de andere producten die er ook staan een donkere schaduw. Ik zag als ad bij facebook een proefpakketje van Vichy, op zich een betrouwbaar bekend merk, maar ik dacht, nee laat maar. Misschien is dit ook wel weer oplichting, je weet nooit wie hier achter zit. Zo gaan de goede onder de kwade lijden. Met betrouwbaar bedoel ik overigens, dat het geen oplichters zijn. Niet dat door die smeersels de rimpeltjes daadwerkelijk verdwijnen.
Reactie door bianca steen op 19-04-2012 15:10
Maar wat ik niet snap : Waarom verleent die Julia de Boer haar naam hieraan?Of hebben ze daar ook geen toestemming voor gekregen? Het is duidelijk haar verhaal, tenminste, dat lijkt zo! Die Julia is schrijfster van boeken over gezondheid, voor zover ik het heb kunnen lezen op Google.En dan denkt men al snel dat het te vertrouwen is!
Reactie door joepie! op 20-04-2012 15:09
Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met een duits/engels sprekende vrouw. Op mijn mailtjes van afgelopen week kreeg ik geen reactie. Ik heb de RMA-nummers gekregen en ga de boel nu terugsturen. In de bevestigingsmail die ik meteen daarna kreeg staat dat ik het via UPS mag/moet terugsturen, maar weet iemand of het ook anders kan? Ik vind het nogal omslachtig en ga het liefst naar het postkantoor om het aangetekend te versturen. E.e.a. moet binnen 7 dagen na afgifte van het RMA-nummer overigens!!
Reactie door duckie2cv op 21-04-2012 09:34
Ik heb het via t postkantoor gedaan, aan te raden is aangetekend. Helaas heeft mn man overlegt met een jong broekkie van zo'n Primera en die zei dat via Track en Trace het ook goed komt, resultaat.........nr is niet meer te traceren. Ik hoop dat het voor mij dan toch ook goed komt. Nogmaals AANGETEKEND en zelfs misschien nog met ontvangstbevestiging! suc6 Marina
Reactie door joepie! op 21-04-2012 10:20
Ok dan, dank je voor de tip!
Reactie door inekel1953 op 21-04-2012 10:54
Quote: duckie2cv schreef op zaterdag 21 apr 2012, 09:34: Ik heb het via t postkantoor gedaan, aan te raden is aangetekend. Helaas heeft mn man overlegt met een jong broekkie van zo'n Primera en die zei dat via Track en Trace het ook goed komt, resultaat.........nr is niet meer te traceren. Ik hoop dat het voor mij dan toch ook goed komt. Nogmaals AANGETEKEND en zelfs misschien nog met ontvangstbevestiging! suc6 Marinaeinde Quote Beste Duckie en Joepie, Altijd aangetekend versturen met ontvangstbewijs vragen, zodat je altijd het bewijs in handen hebt en bewaar het ontvangstbewijs enkele jaren! M.vr.gr., Ineke L.
Reactie door jea op 01-05-2012 11:44
pffff ook ik ben er in getrapt. heb vanochtend een fles nuvoryn besteld. maar heb dit via ideal betaald. ik dacht echt eindelijk iets dat werkt dat door iemand is getest en zelfs op tv was uitgezonden. dus ben ik gelijk gaan bestellen en heb daarna de filmpje op sbs 6 gezocht over julia de boer, maar kon niks vinden, daarna op ned 1 ook daar niks te vinden dus begon ik te twijfelen en ben ik gaan googlen en kwam deze forum tegen. Shit dacht ik toen! en maak me nu ook zorgen, zit ik ook vast aan een maandelijkse afschrijving ook al is het via ideal of is het maar eenmalig? waar moet ik het naar toe sturen en hoe het zo snel mogelijk te retouneren pfff kan echt niet geloven dat ik erin ben getrapt en niet eerst op onderzoek ben gegaan en dan beslissen of ik toch koop of niet ach ja nu maar uitzoeken hoe ik dat spul terug kan sturen en zorgen dat er geen geld meer van mijn rekening wordt afgeboekt. hebben nog meer mensen novoryn via ideal besteld????
Reactie door cornelis7 op 01-05-2012 16:52
Ook ik ben in deze val getrapt. Heb wel iemand aan de telefoon gehad. Ik kreeg van de jongeman (die niet te verstaan was zo zacht en ver weg klonk het) codes om mijn proefpakketje terug te sturen. Het werd me aangeraden via track en trace te doen (kostbaar).Heb verzocht geen zendingen en vooral niets af te schrijven. Het een wel en dus net als bij de anderen: wel afschrijvingen. Ook ok heb gisteren direct mijn creditcard geblokkeerd en verzoek aan de bank om het geld terug te krijgen.
Reactie door sitostick! op 03-05-2012 17:31
Hoi, Ook ik heb het product gekocht maar bij mij heette het nog avi lean. Ik was ook even gaan rond kijken om te kijken of mensen positieve reacties hadden (pas na het kopen STOM!). Toen vond ik dus al deze reacties en werd ik ook bezorgd ik las dit gisteren en heb vanochtend meteen gebeld naar het 0800 nummer en kreeg een jongen aan de lijn hij zei dat dat iets anders was waar jullie het over hebben hij zei dat jullie een proefpakket hebben waar alleen verzendkosten voor moest betaalt worden ( ik heb gewoon een proefpotje gekocht voor 40 euro ). Nu wil ik vragen of jullie AUB willen reageren of dit klopt dat jullie dus alleen verzendkosten hebben betaalt ? Ik vroeg ook meteen of hij een bevestigings email naar mij wilde sturen zodat ik bewijs had dat ik niet ergens vast aan zit omdat ik gewoon het normale tarief heb betaalt dit is wat ik kreeg van service natural health: geachte mevrouw, u heeft een eenmalig product gekocht. u krijgt geen nieuwe producten. vriendelijke groet klantenservice Ik ben wel een beetje gerust gesteld omdat ik dus bewijs heb nu van hun maar vind het toch een raar emailtje dus daarom wilde ik toch nog ff contact met mensen die dit ook hebben meegemaakt ik hoop dat we elkaar kunnen helpen. Alvast bedankt voor alle info.
Reactie door jorisw op 04-05-2012 09:14
Quote: milkandhoneyyy schreef op woensdag 21 mrt 2012, 17:12: Het lijkt in eerste instantie een zeer betrouwbare bron 'www.consumentennieuws.net'....einde Quote Toch grappig dat zo'n URL kennelijk toch een bepaald vorm van betrouwbaarheid uitstraalt. Veel .net domeinen dateren uit de tijd dat land TLD's nog duur waren of slechts beschikbaar waren voor bedrijven en andere organisaties. ".net" was dus het "afvalbakje"....
Reactie door jea op 04-05-2012 09:28
ik wil dat ook weten inderdaad. ook ik heb maar 1 potje van 39,- gekocht en 4euro bezorg kosten betaald dus totaal 44euro.
Reactie door monatoetje op 29-05-2012 11:11
zucht... wat baal ik. Had vorige week ook besteld; Nuvyron én purecleans..zoals onze journaliste Julia vol lof had geschreven. Had wel enige research gedaan en kwam terecht bij consumentennieuws en bij journalist Julia. Besteld en wachten.... Vandaag het nummer gebeld en kreeg een Belgische zacht sprekende dame aan de telefoon. Zij bevestigde dat de bestellingen gestuurd zijn en deze week zullen aankomen. Ik gerustgesteld en kom na verder surfen op deze site.... Nu weer in de rats. Wat een rotzakken zijn er toch in de wereld!! Ik wacht nog twee dagen af en anders ga ik proberen te storneren... maar of dat gaat lukken......?
Reactie door croolie op 10-06-2012 14:43
ook ik was er bijna ingetrapt. gelukkig eerst nog wat zitten speuren op google, en zo kwam ik hier. het klinkt allemaal erg geloofwaardig wat die journaliste schrijft. maar zoals k hier uit de reacties lees blijkt maar weer es mooie woorden maar das ook alles. ben blij dat k er niet ingetrapt ben. hoop voor de mensen die er wel ingetrapt zijn dat jullie er nog van af komen
Reactie door koppiethee op 20-06-2012 15:42
Op deze site vond ik een artikel over Nuvoryn en er staat ook wat in over de zogenaamde journalistieke Julia die niet bestaat en de hele site die gewoon van de verkoper is. Wat je moet weten over Nuvoryn afslankpillen Wat je moet weten over Nuvoryn afslankpillen
Reactie door prianu op 21-06-2012 13:01
Helaas ik ook! Mn hart zit in mn strot! Pffffff, wat nu te doen? Ik kreeg een telefoonnummer: 010 713 1885 te zien. Kreeg een jongeman aan de telefoon en hoorde een soort van telefooncentrale op de achtergrond. Hij gaf mij aan binnen 24uur bericht te horen via email wat ik besteld had. Nadat ik besteld had kreeg ik geen bevestigingsmail, geen bestelnummer te zien, de knop bestelling uitprinten functioneerde totaal niet en bij een email sturen werkte de knop doorgaan niet. Toen begon bij mij pas een belletje te rinkelen. Ik heb overigens via Ideal betaald! Wat kan ik nu doen? Aangetekend retour sturen lees ik overal? Maar de gegevens hiervan? Kan ik mijn bank op de hoogte brengen dat ik het geld terug wilt? Hoe gaat het allemaal in zn werk? hopelijk laat iemand wat horen~!
Reactie door prianu op 21-06-2012 13:10
Zojuist het telefoonnummer weer gebeld. Kreeg toen een Belgisch dame. Dit adres verkreeg ik om het terug te sturen: Natcan Napurals Pobox 1366 MK 415 AD Bedford Email: Siales/Sailes/Sales? 1 van die varianten (ze was slecht verstaanbaar) @Nuvoryn.nl Binnen 14 dagen geld terug werd vermeld. Uhhhh, bestaat dit adres uberhaupt wel? Kan iemand dat beamen?
Reactie door ultraglide1998 op 21-06-2012 14:01
Ik blijf mij afvragen hoe het mogelijk is dat mensen hier toch steeds weer intrappen. Afvallen komt niet uit een pilletje. Afvallen doe je door minder te eten en meer te bewegen.
Reactie door joepie! op 21-06-2012 17:34
Op deze opmerking zit niemand hier te wachten....dat het oerstom is weten we onderhand wel. Ik heb mijn 2 potjes pillen al in april teruggestuurd. In mei ben ik maar eens gaan bellen om te vragen waar mijn geld bleef. Ze zeiden dat het op 12 mei teruggestort was. Een paar weken (en verschillende mailtjes) later heb

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!