Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mijn pakket met smatphone zoek bij DHL.

Geplaatst door: houss op: 02-03-2015 15:29
Beste lezers, ik zit al bijna twee weken op een pakketje te wachten van dhlparcel.nl. Normale verzendtijd is max 3 dagen. Het is verstuurd vanuit Zwolle met als bestemming Amsterdam. Na een ticket geopend te hebben via klantenservice krijg ik alleen dat het pakket nog gescaned is. Op veel mailtjes word niet gereageerd omdat ze liever hebben dat je hun 0900 nr belt. Omdat ze nu bang zijn de inhoud te vergoeden zijn ze plots met een excuus/smoes gekomen dat het pakketje is terug gegaan naar verzender. Terwijl ze deze excuus/smoes nooit per email hebben vermeld. Ik waarschuw een ieder om GEEN gebruik te maken van dhlparcel.nl Er zijn waarschijnlijk medewerkers die gewilde inhoud als smartphones achterover drukken bij hen. Dat was het ook in mijn geval!!
Reactie door tijger1 op 02-03-2015 16:42
Dat zullen ze dan wel gemeld hebben aan de verzender. Met u hebben ze eigenlijk niets te maken.
Reactie door erikmulder op 06-03-2015 09:37
Meld het aan de VERKOPER, die heft leveringsplicht. U heft niets te maken met DHL, en zij niet met U.
Reactie door pieterwolters op 06-03-2015 22:38
Lekker, om medewerkers van DHL gelijk te beschuldigen van diefstal. Hoe zou je het vinden als klanten van jouw werkgever dat over jou zouden zeggen als er een keer wat fout gaat?
Reactie door 1953 op 07-03-2015 23:05
U bent hoogstwaarschijnlijk slachtoffer geworden van een rotte appel in de mand.
Reactie door 1953 op 07-03-2015 23:06
Quote: erikmulder schreef op vrijdag 6 mrt 2015, 09:37: Meld het aan de VERKOPER, die heft leveringsplicht. U heft niets te maken met DHL, en zij niet met U.einde Quote Heft = heeft !!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!