meubelparadijs
Geplaatst door: baloe115 op: 12-12-2009 17:13
Graag wil ik even reageren op de vele mails van oplichting door het Meubelparadijs R'dam.Deze zaak is nog steeds bereikbaar onder www.meubelparadijs.nl wanneer u het contactformulier volledig invult kan het betreffende bedrijf contact met u opnemen.Het bedrijf zit inderdaad niet meer op de Stadionweg vanwege beëindeging huurcontract verhuurder.I.V.M zogenaamde renovatie van het gebied Kuip en omgeving.Wanneer u contact opneemt wordt u volledig ingevuld contactformulier door de firma Meubelparadijs behandeld en even voor de goede orde Het Meubelparadijs is beslist niet failliet en levert de nog bestelde meubels uit wanneer deze van de fabrikant binnen komen,dit kan inderdaad wel eens van met vertraging plaatsvinden waar het Meubelparadijs geen invloed op heeft.
Een tevreden klant al 40 jaar
yvette
Reactie door grootvader op 12-12-2009 17:40
Wie is in vredesnaam Ivette?
Zijn die beide broers van dat meubel"paleis"te laf geworden om hun nieuwe adres te vermelden?
De Vrije Vogel
Reactie door baloe115 op 12-12-2009 18:51
Quote: grootvader schreef op zaterdag 12 dec 2009, 17:40: Wie is in vredesnaam Ivette?
Zijn die beide broers van dat meubel"paleis"te laf geworden om hun nieuwe adres te vermelden?
De Vrije Vogeleinde Quote
Ten eerste heet ik Yvette,en ik heb tot nu toe veel bij Meubelparadijs gekocht,met grote tevredenheid.Het Meubelparadijs heeft op dit moment geen winkelruimte maar zijn te bereiken op www.meubelparadijs.nl.Heb ik ook gedaan en hebben een prachtige website met contactformulier.
Reactie door holpen op 13-12-2009 19:42
Ach "Yvette", of moeten we misschien zeggen "meneer Struyk"?
Dit soort nepberichtjes hebben we al honderden van gezien alhier en die herkennen we bijna met onze ogen dicht. En altijd gaat het om een tevreden klant die vervolgens heel erg goed blijkt te weten hoe de bedrijfsvoorwaarden in elkaar zitten en vooral ook hoe een bedrijf te bereiken is. Complete reclameteksten van het bedrijf zelf!
Bovendien koop je alleen nog meubels bij een dergelijk bedrijf als je niet goed bij je hoofd bent: geen adres, geen mogelijkheid de zaak te bezoeken, geen mogelijkheid de meubels van tevoren te zien, bedrijf met een postbusnummer of e-mailadres bereikbaar. Oftewel: klanten welkom, maar vooral niet fysiek! Ga toch weg!
En dan die zogenaamd "prachtige" website: een bijzonder simpel en ontzettend amateuristisch in elkaar geknutseld werkje. Ik hoop niet dat er betaald is voor het ontwerp van deze site, want het is werkelijk tandenknarsend slecht! Gewoon door een handig neefje (ik vind de naam Sluro, is dat misschien die DHZ-winkel?) in elkaar gehannest met Frontpage (versie 4.0), zonder enige kijk op of gevoel voor layout, vormgeving en techniek. Het contactformulier ziet er zo slordig uit, dat dat echt geen professioneel werk kan worden genoemd. En dan het foldertje dat er geplaatst is: via een Windows Live-account wordt dat getoond.... jaja.... En dan hebben we het maar niet over het prachtige "design" van het foldertje, hè?
Ga liever eens in op de klachten en los deze op!
Reactie door goofy54 op 14-12-2009 10:48
baloe, yvette of what ever, ga je nu weer een nieuw topic
openen over deze onzin
zal ook even eea beantwoorden op jouw onzin verhaal
ik heb ooit daar een bed gekocht, zo een met een bedbrug en een
kastenwandsysteem erbij
net verhuisd groter huis, dus grotere slaapkamer, en wil nog 2 extra
kasten erbij hebben, wat aansluit op mijn huidige bed
voor jan met de korte achternaam erheen gereden, pand leeg en briefje
op de deur met de tekst wij gaan verhuizen naar reijerwaard
aangezien dat dichtbij het lege pand was dacht ik ok, daar maar even
kijken, maar daar zitten ze niet en daar gaan ze ook niet heen verhuizen
toen netjes het formulier ingevuld en mijn verzoek of het mogelijk is
om 2 extra kasten te bestellen, bon erbij gezocht van mijn bed, bonnr
doorgegeven en type slaapkamer en ik krijg een hele vage email terug
nog net niet zo van wie bent u en wat moet u van mij
maar ik moest weer met nr weergave aan naar het telefoon nr bellen
waar niemand opneemt en dan wordt er met de tijd contact met mij
opgenomen, was zeker op dat moment heel moeilijk om gewoon mijn
vraag te beantwoorden die ik netjes had ingevuld op het formulier
zijn antwoord was dat ik geduld moest hebben en dat ik dan vanzelf krijg
te horen wat er gaande is en waar ze heen zouden gaan, ik weet niet hoelang
ik geduld moet hebben, maar we zijn nu 2 maanden verder
ik was dus ook een tevreden klant maar nu dus niet meer
want zo ga je dus niet met bestaande klanten om
en je kan dat hele meubelparadijs de hemel wel inprijzen
maar ga niet voor elk bestaande topic een nieuwe openen want
de discussie blijft hetzelfde
HEEL VEEL GEDUPEERDE MENSEN DIE AL 3 MAANDEN EN LANGER
OP HUN BETAALDE SPULLEN ZITTEN TE WACHTEN
de maximale levertijd is 6 tot 8 weken en geen 3 maanden
ik weet niet of je weet wat een topic inhoudt, maar het is dus niet
de bedoeling dat een bestaand topic opnieuw wordt geopend
Reactie door goofy54 op 14-12-2009 16:59
aangezien de topic opener weer een nieuw topic heeft geopend
hier en verder alle klachten op het 1e geopende topic wil negeren
zal ik hier ook even een update plaatsen
ik heb vandaag nog even contact gehad met HTL een van de leveranciers van de firma Struijk. Die vertelde mij dat alle bestellingen geanuleerd zijn en dat er niets meer aan het Meubelparadijs uitgeleverd wordt. Ook meubelen die bij de transporteur stonden zijn inmiddels naar andere zaken gegaan. Oorzaak zou een betalings achterstand zijn.
wat is jouw antwoord daarop baloe115 ????
het kan best zijn dat jij wel tevreden ben en ben geweest
maar daar gaat het hier niet om, het gaat hier niet om mensen
die betaald en geleverd hebben gekregen
misschien heb je een stukje gemist
het gaat hier om mensen die betaald hebben en nog steeds
hun goederen niet hebben gekregen
snap je ???
Reactie door sherlockh op 14-12-2009 19:42
Wie is Baloe / Yvette om het zo voor de firma op te nemen ? De ontruiming van de Stadionweg vond plaats vanwege een extreme huurachterstand (100.000 euro), waarna de maat vol was. Niks Kuip of reorganisatie.
Maak het niet mooier dan het is.
Het regent klachten over onbeantwoorde mails en telefoontjes.
Heeft niemand interesse in een inloopspreekuur a.s. woensdag.
Ik zal er zijn op het boterdiep. Woensdag, Donderdag, Vrijdag en vervolgens alle dagen totdat het komt tot daden. Woorden hebben we genoeg gezien
Reactie door goofy54 op 16-12-2009 14:25
http://www.pegabv.nl/cgi-bin/cgi_nl/DealerlijstProv_nl.cgi?prov=Zuid-Holland&country=NL
dit is een overzicht van de bedrijven die officieel pega dealer zijn
aangezien de gebroeders struijk zich weer met andere praktijken
bezig houden zitten ze weer te liegen
marktplaats advertentie nr 278156302
advertentie tekst :
[edit redactie: , officieel PEGA dealer ,voor een nieuwe
of een gebruikte trailer, het voordeligste adres.
Tevens leveren wij alle PEGA-onderdelen uit voorraad.
Verzending binnen NL binnen 24 uur!!!
in 1 advertentie 2 leugens
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!