Met kerst in de kou: BCC's Lowest service
Geplaatst door: hoogerd op: 29-12-2011 12:03
Op de 19e een kerstkado bij BCC op het web besteld: een mooie Nespresso voor een goede prijs.
Bestelling is volgens wens op vrijdag geleverd, maar in plaats van de bestelde Nespresso kwam er een Dustbuster kruimeldief zonder bon in de doos
Aftersales
Direct gebeld (a Eur0.10 p/min) op vrijdag om aan te geven dat het een kerstkado was en of er direct een juist product op de post kon zodat deze zaterdag nog geleverd zou worden. Dit was niet mogelijk volgens BCC. Men zou nagaan wat er mis was gegaan en er nog op terug komen.
Zaterdag nogmaals gebeld ter waarde van enkele euro's en men had nog steeds geen oorzaak laat staan een oplossing.
Er bleek in de winkel vlak bij mij wel een zelfde Nespresso apparaat maar van een duurder merk op voorraad te zijn. Mijn voorstel om hen de fout goed te laten maken door deze voor een gelijke prijs aan te bieden, werd afgeslagen.
Het verzoek om met een manager te spreken was niet mogelijk omdat deze niet telefonisch bereikbaar was en deze met hetzelfde antwoord zou komen. Men kon het niet oplossen en jammer voor mij dat ik dan geen kerstkado had.
Uiteindelijk de hele zaterdag bezig geweest om andere winkels af te lopen. De mediamarkt had hem gelukkig wel, maar duurder.
Ik heb de order laten cancelen maar nog steeds onduidelijk hoe BCC het verder gaat afhandelen, of zij de fout nog herstellen door de Dustbuster op te halen en mijn telefoonkosten te vergoeden bv....
"Low" prices, Lowest service": dit zijn de prettige kerstdagen van BCC !
Ik raad iedereen af om iets te bestellen bij deze prutsers!!!
Reactie door mastag op 29-12-2011 12:25
Dat ze het juiste artikel moeten sturen is 100% duidelijk maar uw telefoonkosten declareren zal niet gaan lukken. U kiest zelf voor de webshop met bijbehorende servicelijn tegen dit tarief. Daar kunt u ook niet bij een fout op terugkomen.
Mastag
Reactie door brui0929 op 29-12-2011 12:45
BCC moet het door u gekochte artikel gewoon leveren bel ook eens naar de firma de de Dustbuster levert u heeft sowieso recht om het door u gekochte binnen 8 dagen terug te brengen naar de winkel webshop
Reactie door van leyden op 29-12-2011 21:04
Quote: mastag schreef op donderdag 29 dec 2011, 12:25: Dat ze het juiste artikel moeten sturen is 100% duidelijk maar uw telefoonkosten declareren zal niet gaan lukken. U kiest zelf voor de webshop met bijbehorende servicelijn tegen dit tarief. Daar kunt u ook niet bij een fout op terugkomen.
Mastageinde Quote
ja ja...
Het bedrijf stuurt je expres een verkeerd artkel, want je kan mij NIET wijsmaken dat ze dat niet wisten.
Vervolgens gaan dan de klanten reclameren en dat kan dus alleen maar via een duur tarief !!??
Zo verdien je dus je centjes...
Godsgeklaagd dat jij het nog opneemt voor zulke togo s..
Reactie door grootvader op 29-12-2011 22:37
De ene BCC-vestiging is dus kennelijk de andere vestiging niet en bovendien:
"C 'est le tone qui fait le music"
Met de vestiging Amsterdam Noord heb ik nooit een probleem gehad wat ruilen betreft.
Bovendien is BCC óók per normale telefoonverbinding bereikbaar mijnheer vanLeyden!!
De Vrije Vogel
Reactie door hoogerd op 29-12-2011 23:05
Quote: grootvader schreef op donderdag 29 dec 2011, 22:37: De ene BCC-vestiging is dus kennelijk de andere vestiging niet en bovendien:
"C 'est le tone qui fait le music"
Met de vestiging Amsterdam Noord heb ik nooit een probleem gehad wat ruilen betreft.
Bovendien is BCC óók per normale telefoonverbinding bereikbaar mijnheer vanLeyden!!
De Vrije Vogeleinde Quote
Als u duur wilt doen met Franse spreekwoorden, spel het dan i.i.g. juist:
C'est le ton qui fait la musique
het is geen normale vestiging maar een WEB 'vestiging' van BCC; daar worden alleen betaal nummers beschikbaar gesteld om 'service ' te krijgen. Ik heb bijna die 'tegenwerkers' gebeden om mij te helpen en stond open voor suggesties, maar ze wilden het niet oplossen.
En inderdaad helemaal niet raar dat als BCC een 'fout' maakt ik maar moet gaan betalen...... right....
Als BCC het juiste artikel had verstuurd, zouden er geen dure telefoontjes nodig zijn geweest; daarom zou het hen sieren als ze mij schadeloos zouden stellen (op z'n minst...)
Mijn gok is dat een magazijn medewerker de nespresso in zijn zak heeft gestopt voor de kerstdagen; anders zou er toch minimaal een factuur bij moeten hebben gezeten. Wellicht een ingehuurde kracht met de drukke feestdagen.... we zullen het nooit te weten komen
mea culpa dat ik als klant toch nog service verwacht. Die arme medewerkers
Reactie door brui0929 op 30-12-2011 11:45
Bij BCC zijn alle vestigingen gelijk wat bij hoogerd is gebeurt is mij ook gebeurt.
Ik heb het dat over de BCC vestiging in Beek Limburg het maakt dus niks uit
waar en wat bij BCC gekocht wordt Low prices low service angry cliénts.
Reactie door mastag op 30-12-2011 13:14
@van Leyden
Best heer/dame.
Ik neem het niet op voor BCC maar wil de consument in laten zien dat je bij zogenaamde lage prijzen uiteindelijk niets voordeliger uit bent omdat je voor de "service" dik moet betalen. Dat kun je vtv zien/lezen dus is het een bewuste keuze van de koper om dit risico te nemen.
Ook bij andere bedrijven zullen weleens bestellingen verkeerd gaan of verkeerd geleverd worden. Daar hoeft niet per definitie sprake te zijn van kwade bedoelingen.
Ik heb zelf ooit 2 x een 26 inch lcd tv betsled bij de BOBshop en kreeg 2 x een 32 inch geleverd. Zullen ze toch ook niet met opzet hebben gedaan.
Moet wel eerlijk zeggen dat daags erna de omruiling al een feit was maar dit was natuurlijk eigen belang.
Ik hoop dat voor TS alles snel wordt terugbetaald en dat ze niet de limiet van 30 dagen zullen hanteren.
Fijne jaarwiseling allemaal
Vr gr Mastag
Reactie door marjon1 op 30-12-2011 15:11
Quote: van leyden schreef op donderdag 29 dec 2011, 21:04: Quote: mastag schreef op donderdag 29 dec 2011, 12:25: Dat ze het juiste artikel moeten sturen is 100% duidelijk maar uw telefoonkosten declareren zal niet gaan lukken. U kiest zelf voor de webshop met bijbehorende servicelijn tegen dit tarief. Daar kunt u ook niet bij een fout op terugkomen.
Mastageinde Quote
ja ja...
Het bedrijf stuurt je expres een verkeerd artkel, want je kan mij NIET wijsmaken dat ze dat niet wisten.
Vervolgens gaan dan de klanten reclameren en dat kan dus alleen maar via een duur tarief !!??
Zo verdien je dus je centjes...
Godsgeklaagd dat jij het nog opneemt voor zulke togo s..
einde Quote
Ik wil het voor niemand opnemen maar dat een bedrijf je bewust iets heel anders stuurt dan je hebt besteld gaat er bij mij niet in. En ieder bedrijf kan een fout maken.
Uiteraard horen ze het wel netjes af te handelen.
Reactie door pauls0 op 05-01-2012 05:53
lekker bakkie koffie uit een dustbuster???
Ik koop nooit wat iets van BCC, terwijl ik om de hoek woon. Het is zo'n vreemde winkel, als je binnenkomt staan meteen drie verkopers in je nek te hijgen, zodra je voor advies iemand nodig hebt, dan zijn ze allemaal verdwenen of hebben een makkelijker slachtoffer gevonden... Dan ga ik meestal met onverrichte zaken maar weer naar huis.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!