Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mediamarkt online

Geplaatst door: fred prins op: 01-12-2015 12:33
Zondagmiddag een condensdroger besteld bij mediamarkt.nl en bij het artikel staat voor 22.00 besteld morgen binnen maar nu 2 dagen later nog niets ontvangen of gehoord dus zelf maar bellen over hoe of wat. Krijgen we te horen dat er een storing was en dat we maar moesten afwachten. Het kan toch niet zo zijn dat wij maar moeten afwachten wanneer het dan eindelijke wel bezorgd word. En als we willen annuleren dan duurt het wel 5 a 7 dagen tot we ons geld terug krijgen maar dat is ook dan maar af te wachten. Wij bestellen best veel online maar de Mediamarkt heeft wel de slechtste service en slechtste klantvriendelijkheid die ik ooit heb meegemaakt. Ik bestel ook nooit meer bij hun online dan maar gelijk meenemen in de winkel als ik ooit nog wat koop bij hun.
Reactie door edrick3 op 01-12-2015 13:32
Nou, dat weten we dan ook weer. ;-) Ze hadden het je natuurlijk even moeten melden; wél zo netjes. Dus dat wordt nu vandaag of morgen?
Reactie door valerius-2 op 01-12-2015 13:51
Daar koop ik al jaren niet meer sinds er buiten mijn schuld iets verkeert ontvangen dat heeft veel tijd en moeite gekost om dat recht te trekken, En zo goedkoop met al die kreten zijn zij nu ook niet.
Reactie door mein33 op 01-12-2015 14:06
U gaat wel heel erg kort door de bocht. Zoals u zelf aangeeft, erkend Mediamarkt dat er sprake is van een "storing" en daarmee is er dus sprake van "overmacht". Maar daar heeft u blijkbaar geen boodschap aan en bent u de mening toegedaan "beloofd is beloofd" en daar zal Mediamarkt zich aan moeten houden. Het kan toch niet zo zijn ........ !!! Natuurlijk kan dat wel als er sprake is dat er vanwege een storing niet volgens afspraak geleverd kan worden. Maar als je zelf foutloos bent en nooit een afspraak niet na kan komen door onvoorziene omstandigheden, dan is het logisch dat er geen begrip is voor het probleem van deze leverancier.
Reactie door fred prins op 01-12-2015 19:20
Quote: mein33 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 14:06: U gaat wel heel erg kort door de bocht. Zoals u zelf aangeeft, erkend Mediamarkt dat er sprake is van een "storing" en daarmee is er dus sprake van "overmacht". Maar daar heeft u blijkbaar geen boodschap aan en bent u de mening toegedaan "beloofd is beloofd" en daar zal Mediamarkt zich aan moeten houden. Het kan toch niet zo zijn ........ !!! Natuurlijk kan dat wel als er sprake is dat er vanwege een storing niet volgens afspraak geleverd kan worden. Maar als je zelf foutloos bent en nooit een afspraak niet na kan komen door onvoorziene omstandigheden, dan is het logisch dat er geen begrip is voor het probleem van deze leverancier. einde Quote Nou ik ben niet foutloos alleen ik zorg wel dat mijn klanten gelijk te horen krijgen hoe of wat en hoeven ze zelf niet er achteraan wanneer hun artikelen wel bezorgd word en zal zeker niet tegen klant zeggen dat hij maar moet afwachten. Misschien dat u wel normaal vind maar ik niet want we weten nog steeds niet wanneer onze droger komt. Maar goed als u dat wel normaal vind goed voor u
Reactie door fred prins op 01-12-2015 19:21
Quote: edrick3 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 13:32: Nou, dat weten we dan ook weer. ;-) Ze hadden het je natuurlijk even moeten melden; wél zo netjes. Dus dat wordt nu vandaag of morgen?einde Quote Nee dat wordt misschien deze week nog......
Reactie door tijger1 op 01-12-2015 20:08
Gaat u hem toch zelf even halen? Misschien hadden ze wel een internet storing zodat u ook niet gemaild kon worden. Maar inderdaad, grote ramp dat u even moet wachten.:-))
Reactie door fred prins op 01-12-2015 21:57
Quote: tijger1 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 20:08: Gaat u hem toch zelf even halen? Misschien hadden ze wel een internet storing zodat u ook niet gemaild kon worden. Maar inderdaad, grote ramp dat u even moet wachten.:-))einde Quote Wat is dit voor antwoord lekker makkelijk als het niet om je eigen spullen gaat.
Reactie door tijger1 op 01-12-2015 22:00
Wat voor antwoord? Dan hoeft u niet langer te wachten. Herl simpel.
Reactie door hänschen klein op 01-12-2015 22:44
Wanneer er bij zo´n groot bedrijf een storing optreed gaat even niets meer. Daarna moet alles weer gereset en opgestart worden en dat kan duren. Zelf afhalen gaat daarom misschien ook niet lukken. Mijn advies: hang de nog steeds natte was maar aan de lijn, want dit kan nog langer gaan duren! Uw eigen oplossing is prima......geljk meenemen in de nabije toekomst, wanneer er sowieso geen andere winkels meer zijn dan die letterlijk aantrekkelijke Mediamarkt!
Reactie door edrick3 op 02-12-2015 13:11
Quote: fred prins schreef op dinsdag 1 dec 2015, 19:21: Quote: edrick3 schreef op dinsdag 1 dec 2015, 13:32: Nou, dat weten we dan ook weer. ;-) Ze hadden het je natuurlijk even moeten melden; wél zo netjes. Dus dat wordt nu vandaag of morgen?einde Quote Nee dat wordt misschien deze week nog......einde Quote Gelukkig is het geen apparaat dat je urgent nodig hebt. Die paar daagjes zónder condensdroger overleef je ook wel. Al blijft het vervelend als iets later komt dan afgesproken. Met vr.gr.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor