Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lycamobile simkaart werkt niet

Geplaatst door: richard3838 op: 28-11-2009 10:35
Ik heb afgelopen dinsdag een simkaart van Lycamobile gekocht en wilde hem registreren via de website van Lycamobile. Het probleem is echter dat waneer ik alle gegevens ingevoerd heb op de registratie pagina dan wil het om een of andere reden niet lukken, er komt dan met rode letters in beeld dat ik mijn telefoonnummer en pukcode moet controleren. Echter heb ik dit al een tientallen keer gedaan maar alles heb ik goed ingevuld maar krijg echter nog steeds die foutmelding. Ook kan ik geen klantenservice of een van de andere nummers van Lycamobile bellen, ik krijg dan te horen dat de oproep niet is toegestaan. De simkaart werkt wel gewoon in mijn telefoon dus daar ligt het niet aan. Ik heb via de website van Lycamobile een email gestuurd naar de klantenservice maar tot op heden nog steeds geen antwoordt terug gehad. Ook heb ik een email gestuurd naar de Free Record Shop, omdat ik mijn simkaart daar gekocht heb, maar ook hier weer geen antwoordt terug gekregen tot op heden. Ik las op de website van Radar dat Lycamobile eerder via het netwerk van T-Mobile werkte en na omstandigheden door een geldkwestie is overgestapt naar het netwerk van Vodafone. Dus in principe zou de simkaart gewoon moeten werken. De simkaart kostte 10 euro en dan verwacht je dus ook dat het werkt. Nu is mijn vraag of er nog meer mensen dit probleem hebben met deze provider en wat er aan te doen valt. Hoe kan ik mijn simkaart werkende krijgen of mijn 10 euro terug.
Reactie door edrick3 op 28-11-2009 11:12
Hallo richard3838, Je kunt deze VRAAG beter in Vraag en Beantwoord stellen dan op dit discussieplatform: Even de tekst kopiëren en hier plakken. Dan heb je meer kans op een antwoord. Met vr.gr.hier
Reactie door richard3838 op 28-11-2009 11:16
Mijn vraag/probleem heb ik hier en gelijk ook in vraag en antwoordt geplaatst.
Reactie door edrick3 op 28-11-2009 14:13
Maar daar zie ik hem niet bij staan!
Reactie door dirck op 29-11-2009 12:13
Heb je wel de juiste simkaart gekregen? Dus de nieuwe simkaart die geschikt is voor het netwerk van Vodafone en niet de simkaart die voor T-Mobile bestemd is? Welke van deze twee heb je gekregen? [url=http://www.lycamobile.nl/Images/Portin.jpg: lycamobile.nl/Images/Portin.jpg[/url: Op de site van Lycamobile kun je de nieuwe simkaart ook 'gratis' krijgen. En je kunt ook een Upgrade uitvoeren. Groet, DirckUpgrade
Reactie door richard3838 op 02-12-2009 14:19
Quote: dirck schreef op zondag 29 nov 2009, 12:13: Heb je wel de juiste simkaart gekregen? Dus de nieuwe simkaart die geschikt is voor het netwerk van Vodafone en niet de simkaart die voor T-Mobile bestemd is? Welke van deze twee heb je gekregen? [url=http://www.lycamobile.nl/Images/Portin.jpg: lycamobile.nl/Images/Portin.jpg[/url: Ik heb de eerste simkaart op het plaatje gekregen, de oude die niet meer werkt dus. En dan kan ik wel een nieuwe werkende simkaart op die website van lycamobile gratis aanvragen maar dat is de weg natuurlijk niet want dan kan ik zelf nog eens 10 euro beltegoed erop gaan zetten. Ik heb al 10 euro betaald voor deze simkaart en dat wil ik dus gewoon twerug krijgen of een nieuwe werkende simkaart, anders dan zou ik dus 20 euro betaald hebben voor een simkaart die wel werkt terwijl ik voor die oude simkaart al 10 euro kwijt ben en er gewoon helemaal niets mee kan.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!