let op de vrijwaring
Geplaatst door: grindweg op: 29-11-2009 18:38
als u een auto inruilt moet u er opstaan dat u een vrijwaring krijgt. geen smoezen accepteren. wel het overschrijvings bewijs meenemen dus, en bij toepassing van de sloopregeling hoort dit op de aankoop factuur aangegeven te worden de tekst moet luiden SLOOPREGELING FROM. ZO NIET DE FACTUUR NIET ACCEPTEREN . laat de uitzending een les zijn voor de kopers. dat voorkomt veel problemen. als klant hoeft u de sloop premie niet voor te schieten.
Reactie door valerius op 29-11-2009 19:37
Ja maar dat is al jaren zo als je een auto inruild met wat voor een reden ook krijg je bij een goede garage automatisch een groen briefje. Ik heb er nog nooit om hoeven te vragen.
Maar het kan niet vaker doorgegeven worden dat het dus verplicht is.
Goed Valerius
Reactie door valerius op 29-11-2009 19:38
Ven nog een aanvuling bewaar het goed bij je kentekenbewijs 3
Vr groet Valerius
Reactie door read op 30-11-2009 11:16
Dag grindweg,
Eigenlijk is dit een goede tip die je geeft. Je zou hem dus ook in het onderdeel TIPS kunnen zetten.
Pedro.
Reactie door grindweg op 05-12-2009 17:06
valerius deel 3 bestaat niet meer het is dus nu een overschrijvings bewijs
Reactie door grindweg op 05-12-2009 17:34
hoi read ik heb je wijze raad opgevolgd.bedankt voor de tip
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!