Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

laserresurfacing

Geplaatst door: foxje op: 24-06-2009 17:58
geachte
in nov 2009 ben ik van plan om om laserresurfacing te laten doen
heeft iemand daar ervaring mee ?
zo ja, doet dat pijn ? is het resultaat bevredigend ?
graag jullie reactie
foxje     24.06.2009                      
hai,
ik heb nog geen ervaring, maar al wel een afspraak staan voor een eerste laserbehandeling in oktober. Na 5 x microdermabrasie wil ik nu dit proberen. Waarschijnlijk zijn er echter verschillende laser-types en methodes, dus moeilijk ervaringen te vergelijken.
Heb jij nog ergens online ervaringen gelezen?
marlies

Kassa nieuwsbrief

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Bekijk of beheer hier alle nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy statement.

BNNVARA wij zijn voor