laserresurfacing
Geplaatst door: foxje op: 24-06-2009 17:58
geachte
in nov 2009 ben ik van plan om om laserresurfacing te laten doen
heeft iemand daar ervaring mee ?
zo ja, doet dat pijn ? is het resultaat bevredigend ?
graag jullie reactie
foxje 24.06.2009
hai,
ik heb nog geen ervaring, maar al wel een afspraak staan voor een eerste laserbehandeling in oktober. Na 5 x microdermabrasie wil ik nu dit proberen. Waarschijnlijk zijn er echter verschillende laser-types en methodes, dus moeilijk ervaringen te vergelijken.
Heb jij nog ergens online ervaringen gelezen?
marlies
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!