Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kruidvat komt betalingsbelofte niet na

Geplaatst door: j0w@n op: 07-06-2013 09:06
Vorige week na telefonisch contact slechte android tablets geretourneerd aan Kruidvat. Schriftelijke bevestiging gehad dat geld dag na ontvangst op onze rekening zou zijn bijgeboekt. Via track&trace geconstateerd dat tablets op woensdag 29-05-2013 in ontvangst zijn genomen. Tot op heden, 7-6-2013) geen retoursbedrag ontvangen. KruidvatOnline zegt telkens dat bedrag is overgemaakt, nog even afwachten we kijken het na. Nog tips??
Reactie door diumenge op 07-06-2013 14:33
Tip. Gewoon ze even de tijd geven. De administratieve afhandeling kost nou eenmaal tijd, vreemd dat ze hebben toegezegd dat je het geld een dag na retour ontvangen van de tablets op je rekening zou hebben, dat is voor dat soort organisatie absoluut niet haalbaar. Het zijn geen oplichters bij Kruidvat dus dat geld komt echt wel. Ze moeten het z.s.m. maar binnen uiterlijk dertig dagen terugbetalen, dus er zit niet meer op dan afwachten.
Reactie door j0w@n op 11-06-2013 10:53
Best diumenge, De wettelijke termijn weet ik ook maar daar gaat het niet om, ze maken een schriftelijke belofte welke ze niet nakomen.
Reactie door bakfiets op 12-06-2013 16:44
Nog even geduld. Ik geloof ook wel dat ze het geld gaan overmaken. Een week is echt niet zo lang, zeker niet voor zo'n groot bedrijf al Kruitvat. Misschien kun je ze even bellen om je gerust te stellen.
Reactie door j0w@n op 14-06-2013 08:55
Tuurlijk gaan ze betalen alleen niet binnen de afgesproken termijn, nu ik het geld niet tijdig heb ontvangen, we hebben het hier over bijna €500,-, mis ik ook de diverse "kortings"actie"van diverse winkels voor het aanschaffen van een nieuwe tablet. Dat is wat me stoort zeg dat we betalen binnen 4 weken !!!!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor