Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kpn VS Ziggo

Geplaatst door: imagedream op: 19-01-2010 15:07
Beste mensen, Door de hoge kosten en niet kunnen leveren van beloofde snelheden, ik betaal een premium account maar krijg de snelheid van een plus account omdat de lijn schijnbaar slecht zou zijn. Heb ik besloten om over te stappen naar een provider die mij wel de beloofde snelheid kan leveren (ziggo) ik heb daar een plus account en ik heb een 20mbit verbinding en geen terugval daarin. Dan verstuur je netjes een opzegging naar de KPN, en dan gaat het pas echt beginnen, want de ene snapt niet wat de andere zegt binnen de verschillende afdelingen. Ik heb dus een bevestiging mail ontvangen van mijn opzegging, per 07-01-2010 zou dat gebeuren, maar tot mijn verbazing lag er 14-01-2010 een brief in de bus met een welkoms schrijven, dat ik mijn account heb omgezet van een internetplusbellen en interactieve tv naar internet premium en interactieve tv. Ik heb geen nieuw account aangevraagd ik heb juist opgezegt, dus weer bellen met de KPN, nu krijg ik € 100,- van de KPN vanwege onkosten (met andere woorden niet zeuren) Maar ik moest vandaag 19-01-2010 maar weer even bellen want dan zou het goed komen, dus ik heb weer gebeld, maar nu zeggen ze dat ik niet heb opgezegd en dat alleen het telefoon abonnement wordt overgezet, ik heb toch een duidelijke mail ontvangen van mijn opzegging, maar het systeem schijnt maar 1 order per keer aan te kunnen dus ik moet over 10 weer bellen want dan kunnen ze een nieuwe order erin zetten, NEE GEEN NIEUW ORDER, ik heb opgezegd.............. Moedeloos wordt je ervan. dus gaan we maar weer even wachten op de post vrouw of daar kpn tussen zit met een welkomstgroet. groeten, Rob
Reactie door tdehond op 19-01-2010 15:26
Stuurt een aangetekende brief met ontvangstbevestiging naar KPN en voegt als bijlage een print van uw e-mail of kopie van de brief waarin u opgezegd heeft bij + print van de bevestigings e-mail van KPN bij. Geeft aan dat u per 7-01-010 heeft opgezegd. Vraagt om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per 7-01-010 binnen uiterlijk 14 dagen toe te zenden. Bewaar de kopie van de bevestigings e-mail van KPN zorgvuldig! Maak kopie van brief + bijlagen en bewaar verzend- en ontvangstbewijs goed tot u de schriftelijke bevestiging einde overeenkomst binnen heeft. Mocht na 4 weken e.e.a niet rond zijn kunt u de beëindiging overeenkomst als een geschil ter beoordeling v.d. geschillencommissie telecommunicatie leggen

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor