KPN veranderd eenzijdig abonnement en compenseert niet
Geplaatst door: jschut op: 13-11-2015 09:03
Op 28 oktober 2015 is vanwege een wetswijziging mijn Eindeloos Spotify imgezet in Spotify Premium. Hierdoor wordt het verbruik voortaan uit mijn databundel gehaald. Bij Eindeloos Spotify ging de data die gebruikt werd door Spotify niet van mijn data-bundel af.
Er is dus een verslechtering van mijn abonnement maar er staat niets tegen over.
Reactie door tot15karakters op 13-11-2015 10:39
Volgens mij heeft dit niets met welke wet dan ook te maken.
Maar, ze mogen de voorwaarden aanpassen en bij aanpassingen in Uw nadeel mag U ook bij een contract voor bepaalde periode wegens deze reden eerder weg en elders een contract afsluiten.
Wel moet je bij binnen contract opzeggen deze reden voor vertrek duidelijk melden dus
niet normaal opzeggen maar ontbinden wegens de aangepaste voorwaarden.
Reactie door 1953 op 13-11-2015 10:39
Als er wijzingen, ook eenzijdig, worden doorgevoerd en u kunt zich daarmee zich niet verenigen, dan kunt u binnen dertig dagen kosteloos uw abonnement op Spotify doen beëindigen.
KPN moet u dit wel schriftelijk mededelen en vanaf de datum brief heeft u die 30 dagen kosteloos opzeggen.
Reactie door 1953 op 13-11-2015 10:41
Quote: tot15karakters schreef op vrijdag 13 nov 2015, 10:39: Volgens mij heeft dit niets met welke wet dan ook te maken.
Maar, ze mogen de voorwaarden aanpassen en bij aanpassingen in Uw nadeel mag U ook bij een contract voor bepaalde periode wegens deze reden eerder weg en elders een contract afsluiten.
Wel moet je bij binnen contract opzeggen deze reden voor vertrek duidelijk melden dus
niet normaal opzeggen maar ontbinden wegens de aangepaste voorwaarden.
einde Quote
"Zich niet kunnen verenigen met de nieuwe ...".
Reactie door diumenge op 13-11-2015 14:13
Heeft wel met de (telecom)wet te maken, namelijk het onderdeel netneutraliteit.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!