Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN onbeschoft

Geplaatst door: spoekie999 op: 29-09-2009 16:17
Als je bij KPN via hun site een vraag stelt krijg je geen antwoord. Als je via diezelfde site hierover een klacht meld, krijg je daar ook geen reactie op.Ik vind dat vrij onbeschoft van KPN. Weet iemand hoe ik in contact kan komen met KPN zonder dat daar hoge (06-) telefoonkosten aan hangen?
Reactie door onbekende gebruiker op 30-09-2009 13:03
De klantenservice van kpn is bereikbaar via 1200 of 0612001200. Als je via je toestel 1200 belt is het gesprek gratis. Bel via 0612001200 dan zitten er wel kosten aan verbonden, maar hoeveel het kost weet ik niet precies.Hoe lang is het geleden dat je de vraag en/ of klacht via email hebt ingediend
Reactie door onbekende gebruiker op 30-09-2009 13:37
http://www.vraagalex.nl/0900-alternatief-voor.html?alternatief=KPN-B.V.-(inclusief-KPN-Mobiel)&uid=676http://www.vraagalex.nl/0900-alternatief-voor.html?alternatief=KPN-B.V.-(inclusief-KPN-Mobiel)&uid=676
Reactie door spoekie999 op 01-10-2009 11:46
Ik wacht al meer dan 3 weken op mijn laatste bericht
Reactie door onbekende gebruiker op 01-10-2009 13:34
Probeer het eens via  Radio Kassa's eigen Superman, die kunt u bereiken op het e-mailadres [url=http://www.omroep.nl/radio1/live64.asx" target="_new": live via Radio 1[/url:  Of stuur een brief naar het adres wat op Uw rekening staat.
Reactie door onbekende gebruiker op 08-10-2009 14:22
Nou daar heb ik ook ervaring mee !geprobeerd Digitenne op te zeggen.medewerker von het nodig me op een uitermate onbeschoft manier te schoferen.ik wist niet wat ik meemaakte..Ook leek het hem leuk me totaal verkeerd voor te lichten ( verkeerde postbus nr etc etc.)Op een geven moment werd het zo erg dat ik alleen nog maar kon ophangen...Gelukkig kreeg ik na terugbellen iemand aan de lijn die het wel normaal wist af te handelen.Resultaat 30 min. bellen 3 totaal verschillende verhalen en ca 15,- Eur en een hoop ergenis en frustratie verder.Bijzonder onnodig allemaal.Mooi nieuwe slagzin voor ze:"De KPN houd je aan het lijntje ! "
Reactie door onbekende gebruiker op 08-10-2009 15:37
Wel aangetekend met ontvangstbevestiging opzeggen om bewijs van opzegging in handen te hebben. Verzend- en ontvangstbewijs + kopie brief goed bewaren tot schriftelijke bevestiging einde overeenkomst binnen is.
Reactie door onbekende gebruiker op 08-10-2009 16:35
Nou daar heb ik ook ervaring mee !geprobeerd Digitenne op te zeggen.medewerker von het nodig me op een uitermate onbeschoft manier te schoferen.ik wist niet wat ik meemaakte..Ook leek het hem leuk me totaal verkeerd voor te lichten ( verkeerde postbus nr etc etc.)Op een geven moment werd het zo erg dat ik alleen nog maar kon ophangen...Gelukkig kreeg ik na terugbellen iemand aan de lijn die het wel normaal wist af te handelen.Resultaat 30 min. bellen 3 totaal verschillende verhalen en ca 15,- Eur en een hoop ergenis en frustratie verder.Bijzonder onnodig allemaal.Mooi nieuwe slagzin voor ze:"De KPN houd je aan het lijntje ! "
Reactie door onbekende gebruiker op 13-10-2009 22:20
Ook ik heb een ernstige aanvaring met KPN en heb de zwakke schakel ontdekt.
De KPN winkels draaien louter op omzet, dus verkopen, verkopen en verkopen.
Ga met je klacht naar zo'n winkel en eis dat de medewerker helpt en oplost. Die gaat dan bellen met de service lijn, 1e lijn en 2e lijn. Minuten, uren gaan voorbij zonder dat de KPN-er omzet kan draaien. Hij/zij moet een activiteitenrapport inleveren en verantwoorden waarom er zo weinig is verkocht.
Als je een probleem hebt, bezoek met zo veel mogelijk vrienden de KPN winkel en "bevolk" deze; als de winkel "vol" is dan lopen de andere bezoekers weg en hou de KPN-medewerkers aan de praat.
Ook als je wordt gebeld door de KPN: zeg dat er nog zoveel wachtenden voor zijn ....
ik ben lid geworden van digitenne al in de maan mei van dit jaar.
er was een aktie van de eerste 3 maand gratis,wel eerst betalen maar dan zal je het geld terug krijgen.
we zitten nu in oktober en heb nog geeen geld ontvangen
paar keer gebeld allemaal smoesjes met sorry foutje   sorry je had ene leerling aan de tel.
maar de tel rekeningen lopen wel hoog op aangezien ik met mobiel moet bellen.
heb een brief gestuurt naar de klachtengestuurt.ook voor terug gave van de kosten voor het bellen(hadden ze het direct goed verwerkt had dit niet gehoeven)  binnen 10 dagen een brief terug. we hebben u proberen te bereiken maar lukt niet. u moet even terug bellen voor nader informatie.
naja ik bel maar weer terug weten ze nergens van welke informatie
heb ik vandaag weer mijn tel rekening gekregen weer 22 euro voor kpn verbelt met veel en veel moeite is er een declaratie aangemaakt voor die 3 maandelijks kosten terug gave.
ik zeg en die kosten dan van het bellen naar jullie door JULLIE fouten?
ja zegt ze ook met veel moeite dan krijgt u dat geld ook terug.
ik zeg ik heb net mij tel rekening weer gekregen en daar heb ik weer 22 euro naar jullie verbelt en nu ben ik weer 25 min aan het bellen met jullie.
ik zeg kan ik die dan ook op sturen? nee zegt ze WE VERGOEDEN MAAR 1 KEER EEN TEL REKENING en MW ..... HANGT ZO ONBESCHOFT OP .
hoe onbeschoft is dat?
door tientallen fouten van hun lopen mijn tel rekeningen op en mag ik voor hun fouten boeten door de tel rekingen zelf te moeten betalen?
hoe grof en aso moet je zijn om zo op te hangen als je een klant aan de tel hebt
ik heb gelukkig voor die tijd haar naam nog gevraagt
vraag: KLOPT HET DAT KPN MAAR 1 TEL REKNINGEN MAG VERGOEDEN? DOOR FOUTEN VAN HUN ZELF?
GR  SNOEPJE  

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor