kpn nept de zaak met de tarievenverhoging
Geplaatst door: johannes1 op: 08-12-2010 18:09
KPN nept de zaak voor de zoveelste keer.
nu ten koste van de bellers met de zg vaste toestellen.
om meer belletjes te creëren tussen vaste en mobiele tel.
wordt het tarief naar die mobieltjes goedkoper gemaakt.
HELAAS moeten de klanten die altijd kpn trouw zijn gebleven door te blijven bellen daar voor boeten.
zij betalen nu letterlijk het gelag.
het zijn weer juist de ouderen - die tot deze groep behoren - die de dupe worden, want zij gebruiken nauwelijks een gsm, dit om meerdere redenen.
zij zullen dus a h einde van de afreken=periode merken dat ze plots een VEEL hogere rekening krijgen ofschoon hun belgedrag onveranderd is.
weer de ZOVEELSTE aanslag die gepleegd wordt op dezelfde categorie mensen, die al zoveel hebben ingeleverd van datgene wat ze niet kunnen missen !!
eerstdaags moeten ze meer inleveren dan ze aan inkomen hebben !!
s c h a n d e ; dit is de middeleeuwen terugbrengen.
Reactie door read op 08-12-2010 18:20
johannes1
Naar mijn mening is het steeds verder uitkleden van vooral de 65plussers een moderne vorm van crimineel gedrag, dat door Den Haag gelegaliseerd wordt.
Pedro.
Reactie door bellenpersec op 09-12-2010 23:54
Wij zijn tegen betalen per minuut !
Waarom ?
Betalen voor wat je niet gebruikt. Geen aparte abonnementsvormen. Altijd betalen per seconde.
Teken nu de petitie op: http://www.bellen-per-seconde.nl
Reactie door antonkuil op 10-12-2010 16:57
Ik heb en jaar contract bij KPN ,kunnen zij de telefoon tarieven zo maar verhogen . ofkan ij nu van mijn contract af??????
Reactie door pikke033 op 12-12-2010 09:37
kpn doet aan bureauecratie ,en bureaucratie is niks anders dan ambtenaren aan het werk te houden.
Reactie door maricvictor op 13-12-2010 09:55
Een tariefverhoging van 0.04 per min naar 0.09 dat is een verhoging van 125%.
Dit is schandalig. Ik dacht altijd dat inflatie correctie z'n 2 a 3% is maar blijkbaar gelden bij KPN andere normen
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!