Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN klantenservice niet bereid om te helpen

Geplaatst door: themanwhoknew op: 19-11-2010 11:04
Ik heb laatst met genoegen bij KPN een internet abo afgesloten na onvrede over bereik van T-Mobile (Klanten service van T-Mobile trouwens als uitstekend ervaren) Omdat ik overstapte van T-Mobile naar KPN kon ik de eerste maanden het nieuwe toestel, dat ik kreeg bij mijn nieuwe abo, niet gebruiken om tegen normale tarieven mee te bellen en internetten. Ik heb toch mijn nieuwe mobiel gebruikt om te internetten maar alleen over het WIFI signaal bij mij thuis anders zouden de kosten aardig oplopen natuurlijk. Nu schijn ik toch over het 3G netwerk van KPN geinternet te hebben en heb ik vandaag een derde rekening van 345 eu mogen ontvangen van KPN over de maand oktober/november. Aan het begin van de maand oktober was mijn nieuwe abo bij KPN nog niet actief en heb ik dus tegen enorme duure tarieven over mijn mobiel zitten internetten. De kosten zijn zo hoog opgelopen omdat, wanneer de telefoon niet actief werd gebruik door mij, het WIFI signaal werd uigeschakeld op mijn mobiel en op de achtergrond over het 3G netwerk van KPN honderden MB's zijn gedownload. Ik ben door KPN geen enkele keer gewaarschuwd voor het feit dat mijn kosten voor die maand enorm opliepen. Ook heb ik niet bewust gebruik gemaakt van hun 3G netwerk. Het meest kromme aan het verhaal is dat ik nu elke maand voor maar 2,50 eu de hele dag zorgeloos kan internetten, moet ik wel eerst 500 eu voor betalen :-( De klantenservice van KPN staat niet open voor mijn verhaal. Het is allemaal mijn schuld en had beter moeten weten. Het lieftst zou ik terug willen naar T-Mobile maar alleen als ik er 500 eu voor krijg :-) EDIT: owja ik heb hier nog een kromme vergelijking > BUITEN BUNDEL?! (575 eu/2,50 eu )/12 maanden = voor 575 eu kan ik 19 jaar internet bij T-MOB ipv 1 mnd bij KPN
Reactie door teun1983 op 01-12-2010 00:34
Ik heb ongeveer hetzelfde verhaal. Bij mij zat het in de software die Hi/KPN op je telefoon vraag om te installeren zonder een prijs te noemen. Knap staaltje oplichting omdat er geen prijs werd genoemd bij het aanbieden van de applicaties aan de consument. http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/hi-manipuleert-nieuwe-smartphones-met-onbedoeld-abbonement/?vHash=c749c73j&cHash=477265633d Als ik jou was zou ik je automatische incasso maar bij de KPN stopzetten, onder dit verhaal weigeren te betalen en een nieuw mobiel nummer nemen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor