Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN ISDN opzeggen belachelijk

Geplaatst door: reinard70 op: 15-02-2012 07:33
Hallo , In januari ben ik overgestapt naar Ziggo "alles in een" pakket. Hierbij is ook mijn KPN ISDN overgezet naar Ziggo bellen. Vorige week kreeg ik de laatste factuur van KPN betreffende het ISDN abonnement. I.p.v een bedankje voor meer dan 18 jaar vaste KPN bellen klant te zijn geweest kreeg ik een bedrag van 355 euro extra op mijn factuur in verband met kosten n.a.v. opzegtermijn. Gebeld naar KPN en deze vertelde mij dat ik ooit in de maand maart het ISDN abonnement heb afgesloten en ISDN heeft officieel een opzegtermijn van 3 maanden. Omdat het abonnement in januari door Ziggo is opgezegd moet ik nog tot maart 2013 door betalen. Dit is toch niet meer van deze tijd ! Ik ben notabene ook al meer dan 15 jaar klant van KPN Mobiel/HI maar dit verandert natuurlijk mijn gehele instelling naar dit bedrijf. Dit is toch geen manier om vaste klanten te behandelen. Ondertussen is het bedrag gewoon van mijn rekening afgeschreven. KPN, bedankt voor deze zeer slechte behandeling. Iemand ervaring met dit soort praktijken van de KPN ? Groet, Reinard
Reactie door freya op 15-02-2012 10:23
Ik zou zeggen, nomineer ze bij Tros Radar voor 'de koude douche' *[u: klik[/u: *. Freya
Reactie door valerius-2 op 15-02-2012 12:37
Waarom gaat het zo slecht met k p n ?
Reactie door rapil op 15-02-2012 17:23
reinard70, ik heb precies hetzelfde meegemaakt bij dit bedrijf. Zonde dat je belazerd wordt voor een 300 euro. Hoop dat dit bedrijf heel diep in de strond zakt.
Reactie door gsm op 15-02-2012 20:19
List en bedrog noem ik het. Volgens mij zijn ze tegenwoordig wettelijk aan 1 maand opzegtermijn gebonden.
Reactie door addiemen op 11-03-2012 08:24
Beste Reinard, ik heb in december hetzelfde meegemaakt, na bijna 20 jaar klant van KPN te zijn geweest. De laatste factuur lieten bij mij ook 'kosten n.a.v. opzegtermijn' zien (een bedrag ongeveer 20 euro voor mij). Er zijn meer onderwerpen hierover op dit forum. KPN blijkt dit bij veel mensen die opzeggen te doen. Voor mij gold een opzegtermijn van 1 maand (volgens mij is dit ook wettelijk tegenwoordig, tenzij het een zakelijk abonnement is). Ik ben met KPN gaan mailen ( met copy naar Opta/Consuwijzer ). Natuurlijk zeggen ze dat ik te laat hebt opgezegd, maar dat heb ik van tafel geveegd met een eerdere rekening waarin ze mijn opzegging al hadden verwerkt . Mijn 'kosten n.a.v. opzegtermijn' heb ik in ieder geval terug. Ik zou dus zeggen: mailen, aanvechten, goed doordrukken bij KPN (laat je niet afschepen). Als het nodig is kopieer je Opta/Consuwijzer in. Succes !!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!