Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN | herroeping/annuleren van uw order!

Geplaatst door: 1953 op: 11-11-2014 12:55
KPN spant wel de kroon met mijn herroeping/annuleren van mijn order. Op 25 oktober jl. herriep/annuleerde de order, met klantnummer: 636501xx, via de website. Kreeg keurig twee bevestigingen per e-mail. Daarna ging het toch mis binnen KPN - afgelopen zaterdag was er ook een item in de belbus over het geklungel van KPN - de herroeping/annuleren kwam bij KPN niet binnen op de juiste plaats en ging het orderproces voort. De apparatuur werd ook toegezonden. De overstap was gepland voor 5 november jl. Op 5 november jl. werd mijn vaste telefoonnummer door KPN overgenomen en die is nog niet teruggeporteerd. Voicebox staat aan. Hedenochtend met KPN nogmaals gebeld. Geen resultaat vanwege een storing. Bij ZIGGO is chaos ook compleet. Alles-in-1 werd omgezet naar TV Standaard en Internet Z2. De laatste met een nieuw jaarcontract. Was foutief zijdens ZIGGO en met excuses omgezet naar maandopzegging, zwart op wit. Wanneer het vaste telefoonnummer mij weer toekomt? Hebt twee opties: de aansluiting bij KPN is (nog) intact, de apparatuur ophalen bij het postagentschap en de aansluiting bij KPN realiseren? En ZIGGO per 11 december 2014 in zijn geheel beëindigen? Of op mijn strepen blijven staan en vorderen dat KPN het gaat herstellen bij ZIGGO? Zelf zou ik willen gaan voor optie 1: KPN realiseren. Vermoed dat het dan alsnog een complete chaos gaat worden met mogelijk het vaste telefoonnummer uit het beeld verdwijnt en dan nieuw KPN of ZIGGO krijgt toegewezen.
Reactie door tijger1 op 11-11-2014 14:44
Dat komt allemaal omdat u er zelf ern zooitje van maakt. Overstappen en weer terug en nu eeer overstapoen? Maar wel weer een topic. Mooi.
Reactie door carola.83 op 11-11-2014 15:17
Misschien eerst eens nadenken wat je nou precies wilt i.p.v. er zelf iedere keer een zooitje van maken.
Reactie door 1953 op 12-11-2014 03:30
Quote: tijger1 schreef op dinsdag 11 nov 2014, 14:44: Dat komt allemaal omdat u er zelf ern zooitje van maakt. Overstappen en weer terug en nu eeer overstapoen? Maar wel weer een topic. Mooi.einde Quote Communicatie tussen KPN en ZIGGO verliep mateloos slecht. Overstapservice: opzegging is niet gedaan door KPN of ZIGGO negeerde dat; de schuldvraag zal voorlopig onbeantwoord blijven.
Reactie door 1953 op 12-11-2014 03:35
Quote: carola.83 schreef op dinsdag 11 nov 2014, 15:17: Misschien eerst eens nadenken wat je nou precies wilt i.p.v. er zelf iedere keer een zooitje van maken. einde Quote Denk na wat de doemscenario's kunnen volgen: als ... Gaf al aan dat mijn vaste telefoonnummer mogelijk niet hersteld wordt door KPN aan ZIGGO, die angst overheerst bij mij. Dan lijkt mij de overstap naar KPN te doen en ZIGGO voor een jaar te laten voor wat het is. ZIGGO is per 11 december 2014 volledig opgezegd.
Reactie door de eelco op 12-11-2014 09:12
phoe he..... je maakt wel wat mee he in je leven.....
Reactie door 1953 op 12-11-2014 11:25
"De rapen zijn nog niet gaar bij ZIGGO!" Bij KPN is alles geannuleerd al op 25 oktober jl. KPN heeft mijn vaste telefoonnummer niet overgenomen, ZIGGO heeft nog mijn vaste nummer in beheer (gesloopt). Ga nu bij ZIGGO vorderen het herstel van mijn vaste telefoonnummer en alles-in-1 zonder enig jaarcontract of wat dan ook. 'Ziggo om (erop) gek van te worden!'
Reactie door 1953 op 13-11-2014 10:01
Dit zie ik tot op heden bij KPN orderstatus: annuleren van de order wordt niet vermeld. "Uw aanvraag InternetPlusBellen Premium is succesvol geleverd. Voortgang van de order: 100% Uw order wordt geleverd op 5 november 2014 Order historie Fase afgerond Uw bestelling is in behandeling genomen Fase afgerond Uw pakket is verzonden op 24 oktober 2014. Klik *** om uw pakket te volgen. Fase afgerond Uw bestelling is gereed Fase afgerond"
Reactie door 1953 op 26-11-2014 18:11
Tot slot kreeg ik vandaag nog een 'dessertje' per e-mail aangeboden: factuur van € 667,43 !! Die onverschuldigde betaling ga ik zeker niet betalen. Al telefonisch contact gehad met KPN, medewerkster ging gelijk creditnota aanmaken. Storneren geeft ook dan weer de nodige ongemakken in dezen.
Reactie door tijger1 op 26-11-2014 18:17
Het is toch allemaal wat.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor