KPN glasvezel upgrade
Geplaatst door: sellh op: 14-05-2013 15:59
Op vrijdag 3 mei j.l. heb ik telefonisch om een upgrade gevraagd van mijn glasvezel abonnement van standaard naar premium. Ook vroeg ik mijn telefoonabonnement te wijzigen van Belonbeperkt naar standaard.
De belofte was toen: binnen 24 uur is het in orde. Na 24 uur was er echter nog helemaal niets mee gebeurd. Wel was het opname pakket opeens verdwenen.
Sindsdien vele malen via twitter contact opgenomen met @KPNwebcare. Veel beloften gehad, maar geen oplossing. Op donderdag boos de klantenservice gebeld, waarop een medewerker beloofde de status van de melding te wijzigen in: prioriteit. Dan zou de technische afdeling op vrijdag aan de slag gaan om het probleem op te lossen, wat niet gebeurd is.
Steeds bozer geworden op @KPNwebcare ivm de loze beloften, maar deze afd. reageert nogal klantonvriendelijk. Men weigert op mijn verzoek de status van de aanvraag te checken.
Heb er inmiddels schoon genoeg van en overweeg mijn abonnement bij KPN volledig te beëindigen.
Reactie door valerius-2 op 14-05-2013 19:27
Quote: sellh schreef op dinsdag 14 mei 2013, 15:59: Op vrijdag 3 mei j.l. heb ik telefonisch om een upgrade gevraagd van mijn glasvezel abonnement van standaard naar premium. Ook vroeg ik mijn telefoonabonnement te wijzigen van Belonbeperkt naar standaard.
De belofte was toen: binnen 24 uur is het in orde. Na 24 uur was er echter nog helemaal niets mee gebeurd. Wel was het opname pakket opeens verdwenen.
Sindsdien vele malen via twitter contact opgenomen met @KPNwebcare. Veel beloften gehad, maar geen oplossing. Op donderdag boos de klantenservice gebeld, waarop een medewerker beloofde de status van de melding te wijzigen in: prioriteit. Dan zou de technische afdeling op vrijdag aan de slag gaan om het probleem op te lossen, wat niet gebeurd is.
Steeds bozer geworden op @KPNwebcare ivm de loze beloften, maar deze afd. reageert nogal klantonvriendelijk. Men weigert op mijn verzoek de status van de aanvraag te checken.
Heb er inmiddels schoon genoeg van en overweeg mijn abonnement bij KPN volledig te beëindigen. einde Quote
Gelukkig heb ik jaren geleden de KPN vaarwel gezegd, een vooruitziende bolik als ik nu al die klachten lees. Zij zijn sinds ze een privaat onderneming zin geworden alleen maar op geld uit en geven totaal geservice.
Reactie door antoonblom op 24-05-2013 16:38
Vanwege de aanleg van glasvezel in onze gemeente heb ik in december 2011 me aangemeld voor KPNglasvezel. Op 8 april 2013 is het glasvezelnet gerealiseerd. Ondanks herhaald verzoek aan de klantenservice van KPN om mij aan te sluiten en de belofte dat ik teruggebeld zou worden heb ik op 21 mei besloten te stoppen met KPN.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!