Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN Digitenne opzeggen wat een feest

Geplaatst door: angeliquehs op: 07-07-2009 21:09
KPN digitenne opzeggen wat een feest!
Ten eerste belachelijk dat je met een duur 0900 moet opzeggen! Maar vooruit, na 1 telefoontje zou het in orde moeten zijn!
Mooi niet! Tijdens het 1e telefoontje werd het abonnement opgezegd, vervolgens werd de verbinding verbroken!
Geen idee, per wanneer het abonnement opgezegd zou worden! Nog maar een telefoontje aan wagen (nr. 2). Ja het abonnement was opgezegd en wel per direct. Heb ik gezegd dat de verbinding per direct opgezegd diende te worden NEE! Dus graag terugdraaien en opzeggen vanaf september graag! Dat was niet mogelijk, bel nogmaals het nummer en dan keuze 3! Natuurlijk.....
Telefoontje nr. 3. in elk geval een vriendelijke medewerkster, is al iets na 2 chagarijnen! U wordt doorverbonden..... tuut tuut verbinding verbroken en dit was telefoontje nr. 3
Nogmaals een telefoontje nr. 4. lichtelijk geïrriteerd uitgelegd hoe en was. Vervolgens durven zij te beweren dat ik maar 1 keer gebeld had en wat bleek wij verbinden u door naar de eerste afdeling! WAT! Maar wederom tuut tuut tuut.... oftewel ook telefoontje nr. 4 werd verbroken!
Telefoontje nr. 5 weer terug naar afdeling 1. Ditmaal een vriendelijke medewerkster met antwoord en excuus! Zij kon mij vertellen dat het abonnement niet meer geactiveerd kon worden en dat het abonnement opgezegd is (2 maanden te vroeg). Een excuus en dit was het dan. Inmiddels hebben de 5 telefoontjes meer gekost dan dat hele abonnement (waar overigens het ontvangst van de zenders af en toe bedroevend slecht is).
Toch maar goed dat het abonnement per direct opgezegd is!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor