Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klantonvriendelijke prijzenactie Kwantum

Geplaatst door: assaky op: 23-07-2014 14:18
Krijg je een kraskaart van Kwantum, altijd prijs! Dat is al verdacht natuurlijk. Moet je krassen, naar de website, code invullen, krijg je een mail, moet je op de link klikken en dan moet je naam en geboortedatum invullen. Als je akkoord gaat met de voorwaarden, ga je gelijk akkoord met de nieuwsbrief. Dat is geen prijzenactie, dat is klantjepesten!
Reactie door valerius-2 op 23-07-2014 14:42
U bent vrij om het te doen of het te negeren. Bedrijven zijn uit op winst en niet aan liefdadigheid dat is nu eenmaal een feit/
Reactie door carola.83 op 23-07-2014 21:01
Voor de nieuwsbrief kun je je weer afmelden. Dus wat is het probleem?
Reactie door tot15karakters op 24-07-2014 12:28
Ik heb voor dit soort dingen een Pseudoniem. Een G mail adres erbij en ik weet wie dit misbruikte. Ja, als ze zo reclame maken en ik dit mail adres zelden ophaalde of lees... groetjes van een valse naam, maar dat is de reclame ook een beetje dus het mag!
Reactie door van leyden op 24-07-2014 18:38
Heb een pulp e mail adres en een goeie. Het pulpadres is voor bedrijven en allerlei ander gespuis. Eens in de zoveel tijd maak ik hem ongezien leeg. Sowieso nooit de correcte persoonsgegevens verstrekken, altijd valse verzinnen, (zelfs kassa heeft niet de correcte gegevens) dan kan er niks gebeuren. Succes.
Reactie door diumenge op 24-07-2014 19:01
Wat? Ben jij Van Leyden niet dan?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor