Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klantenservice Lederland Zegsveld

Geplaatst door: vinkenburg op: 10-01-2015 14:36
In augustus 2013 Riva bank gekocht bij Lederland. Begin november is de bank afgeleverd. Na 2 weken zat ik in een kuil, maakte niet uit welke van de 2 zitkussens ik probeerde. Te weinig vulling. Klantenservice gebeld. Het heeft 2 maanden geduurd maar nieuwe binnenkussen gekregen onder garantie, maar van andere samenstelling. Na 8 maanden zelfde probleem. 2 diepe kuilen in de zitkussens. Opnieuw contact gezocht met klantenservice. Email en foto's toegestuurd. Na meerdere telefoontjes kreeg ik eind oktober antwoord. Ik zou de boel belazeren. Rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Komen niet veel verder. Antwoord Lederland: Ik had een nestelbank gekocht, de je elke dag moet opschudden. Hoe doe je dat als de vulling is verkleefd? Eindelijk half december 2014 op eigen initiatief een keuze kunnen maken voor een andere vulling. Weer geen reactie van Klantenservice Lederland. Weer bellen, nee helaas uw contactpersoon is er niet. Of de telefoon wordt niet opgenomen.Rechtsbijstandsverzekering krijgt ook weinig tot laat reactie van Klantenservice Lederland Nu 3,5 maand later nog steeds geen offerte voor nieuwe binnenkussens! Slechte service voor een dure bank van € 2000,-- die ruim 1 jaar oud is. Zijn er nog meer mensen die problemen ondervinden met de slechte service en bereikbaarheid van de klantenservice Lederland in Zegsveld??
Reactie door valerius-2 op 10-01-2015 16:22
Nee ik heb er geen nooit zo iets gemerkt. Dus dan ziet men dat al is het duur je eerst eens goed moet laten voorlichten wat het inhoud de vulling. Maar in elk geval een slechte reclame van dat bedrijf.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor