Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klacht over t-mobiel

Geplaatst door: advdhurk op: 18-09-2012 00:57
ik heb een klacht over t-mobiel,ik heb mijn abbonnement opgezegt,omdat t-mobiel zo maar beltegoed van mij telefoon afhaalde,ik heb een sim onlie abbonement zonder internet maar tog haalde t-mobiel op een tijd van 3 weken 100€ van mijn telefoon af, terwijl ik niet belden of niets,ik heb alleen wifi op mijn mobiel ,daarom heb ik mijn abonnement ook meteen stopgezet.en t- mobiel zegt dan ook nog als u geen internet hept,dan halen wij ook geen beltegoed van je mobiel af, wat moet ik nu doen?
Reactie door winterman op 18-09-2012 01:10
Dat jij een sim only abonnement hebt zonder internet, betekent niet dat je niet op internet kan en als je op internet gaat zal je dus moeten betalen. Verder is je verhaal vrij onduidelijk en zie ik niet wat hier nu de discussie moet zijn.
Reactie door tdehond op 18-09-2012 07:30
U moet kijken of uw mobiel toch verbinding maakt met internet ( niet via Wifi). Kijk in de handleiding van uw toestel hoe het werkt m.b.t. het maken van verbinding met internet. Dat dan ongedaan maken.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor