Kijk uit met KPN Digitenne op proef
Geplaatst door: annesdejong op: 16-03-2009 10:24
Digitenne in Hilversum op proef gehad. Beeld slechter dan UPC-kabel Soms geen commercielen. Om in proefperiode terug te sturen is retourcode nodig. Gebeld met Servicedesk Digitenne. Meer dan 15 minuten gebeld (tegen 0,45 euro/min, duurder dan een maandabbonnement van 7 euro. De heer [edit redactie; naam verwijderd: weigert retourcode te geven en eist scshriftelijke opzegging! Dit itt tot wat er beweerd wordt op de site van KPN Digitenne en wat mij gezegd was. Tot mijn verbazing gooit hij de hoorn op de haak! Weer gebeld. Weer 15 minuten bezig. Collega heeft wel retourcode gegeven. Pas op met Digitenne: slechte kwaliteit, waardeloze klantenservice.
Reactie door onbekende gebruiker op 18-03-2009 09:31
Ik probeer al een aantal dagen te bellen om een retourcode. 1e keer zeker 20 minuten in de wacht gestaan a 0,45 ct, 2e keer was het kennelijk zo druk dat de verbinding automatisch werd verbroken NA het aanhoren van een aantal zenderwijzigingen.
Al met al: hele slechte service van KPN Digitenne.
Harold++
vanaf aug 2008 digitenne met een aktie 3 maanden gratis als u lid bent van de ANWB dus totaal recht op 4 maanden gratis kijken
Het is nu maart 2009 en wacht nog steeds op de 3 maanden retour
Inderdaad Digitenne absoluut niet doen. Een paar jaar geleden werd ook ik gebeld voor een leuk verkooppraatje van digitenne. Op dat moment had ik UPC digital daar was ik ook uitermate tevreden mee. Was ergens in 2005, toen betaalde ik voor UPC digital iets van 34 euro voor 99 zenders ongeveer. Krijg ik zo'n KPN medewerker aan de lijn met zo'n leuk verkooppraatje, Nu speciale aanbieding KPN Digitenne met 24 zenders voor 34 euro. Ik heb die medewerker op dat moment vierkant uitgelachen. Met zijn belachelijke aanbieding en zei tegen hem dat dat geen speciale aanbieding is. En dat ik voor diezelfde prijs bij UPC 99 zenders heb. Ja daar was de medewerker even stil van. En durfde zijn verkooppraatje niet meer voort te zetten.
Al met al KPN digitenne is echt niet goedkoper, dan je eigen kabelbedrijf.
Original Message Follows:
------------------------
datum30 maart 2009 19:53
Hallo,
Ik heb een vraag over digitenne.
Momenteel heb ik een CAM module pakket thuis.(zie bijlage 1)
Hiervoor heb ik reeds 90 euro betaald. Nu wil ik echter dit pakket
retourneren.
Dit omdat ik toch een losse ontvanger wil gaan gebruiken, aangezien ik bij
het radio luisteren mijn scherm moet aan laten.
Tevens heb ik slechte ontvangst met deze module, het beeld valt erg
regelmatig weg of wordt erg blokkerig.
Ik heb de antenne op meerdere plaatsen geprobeerd (zijruit, voorruit), maar
het geeft geen verschil.
Nu heb ik vandaag gebeld met 0900-0576 en heb na 20 minuten nog geen
antwoord, weil iemand gesproken. (zie bijlage 2)
Ik heb eerst gebeld met opzeg service, maar daar waren mijn gegevens niet
bekend, derhalve moest ik opniew bellen naar smartcard activeren (5), maar
ook daar konden ze geen gegevens vinden en werd ik weer doorverbonden naar
de opzeg sevice. En wederom (derde keer) werden alle gegevens gevraagd, en
kwam het er op neer dat er wederom niets gevonden kon worden.
Het ordernummer is : **
Smartcard nummer: **
Het adres waarop dit pakket is besteld via kpn.com is:
***
Ik ben reeds ook bij Primafoon geweest en daar bleek in het systeem geen
info te staan over mij, en/of het nummer van de smartcard. (ik kan wel
kijken)
Wel stond hier info in over de vorige bewoners van dit pand, maar dat bleek
een geannuleerd digitenne pakket te zijn op naam van Schiks.
De bedoeling is dat ik een abonnement neem voor digitenne (e.v.t. anwb
actie), met de gratis tuner.
Kunt u mij helpen dit mysterie op te lossen, en zo niet, waar moet ik dan
wel zijn?
Echter, wanneer ik een gratis tuner kan bemachtighen, is het wat mij betreft
ook opgelost.
Dan kan ik radio luisteren zonder de tv aan te hebben en hopelijk heb ik dan
ook beter beeld.
Met vriendelijke groet, **
ANTWOORD:
datum6 april 2009 18:42 (7 dagen!! later dus)
Geachte heer,
Naar aanleiding van uw vraag over de Cam-module kunnen wij u als volgt informeren:
Om uw vraag in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- uw abonneenummer (dit nummer begint met een '5' en bevat 10 cijfers)
Zou u zo vriendelijk willen zijn deze gegevens aan ons te retourneren, door dit bericht mee terug te sturen (kies voor 'beantwoorden' of 'reply')?
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
[edit redactie:
KPN
ANTWOORD:
Hallo,
Ik heb alleen via kpn.com een proef pakket besteld, en de bijgeleverde kaar geactiveerd.
Verder heb ik niets ondernomen, en heb dan ook geen abonneenummer.
Groetjes
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!