Kappersopleiding studieplan
Geplaatst door: eyvink op: 01-03-2009 15:00
Iemand ervaring met de cursus kapper, bij studieplan?
Reactie door silly1984 op 24-08-2011 20:46
Hoi,
Ja ik heb ervaring ermee. Het is een erg complete set die je krijgt met alle benodigdheden en dvd.Maar de cursus zelf vindt ik erg moelijk om te snappen als je een leek op kappersgebied bent.Ik heb de dvd al tig x bekeken veel geoefend maar het knippen gaat maar scheef terwijl ik alles goed heb doorgelezen.Mij viel de cursus dus wat tegen.
Reactie door mahadma op 25-08-2011 08:36
Ik heb geen ervaring met deze vraag. Maar een cursus haarknippen via een dvd en geen menselijke praktijkbegeleiding lijkt mij niet 100% ideaal. Is er geen opleiding bij jou in de buurt van je woonplaats via een kappersacademie o.i.d.?
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!