Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

k3 feestartikelen met katleen

Geplaatst door: andreajonker op: 04-03-2013 22:34
ik heb via tuf tuf k3 feestartikelen besteld alleen toen ik de doos open maakte zaten er meer feestartikelen in met kathleen dan met josje dus ik heb tuf tuf de volgende mail gestuurt : hoi ik heb het pakketje net ontvangen het verzenden is heel snel gegaan alleen nu haalde mijn dochtertje van 4 jaar het doosje los en ze zag direct dat de slingers en tafelkleden niet met josje waren maar het oude k3 ze is heel erg teleurgesteld en ik eigelijk ook omdat het niet op de website staat vermeld want op andere website’s staat het vermeld dat het de oude k3 is onze dochter word zondag 5 jaar en nu moet ik weer achter orginele slingers aan en ik kan nu helemaal niets met de slingers van de oude k3 omdat niemand dat wil hebben en voor mij dus weggegooit geld is graag hoor ik van jullie hoe we dit op gaan lossen met vriendelijke groeten jantina jonker hoogeveen Dag Jantina, Het spijt me. Het staat wel op de site maar dan boven de artikelen en aangezien de plaatjes erbij staan leek mij dit wel duidelijk. Ik zal de tekst gaan aanpassen. U kunt de niet gewenst K3 spullen terugsturen, dan maak ik het bedrag van de artikelen over. Tevens wil ik u een bon sturen met een korting op de verzendkosten bij een eventuele volgende bestelling als tegemoetkoming. Met vriendelijke groet, Ilja Rexwinkel Tuf-Tuf Nederland ----------------------------------------------- Kleine Tocht 34 1507 CA ZAANDAM info@tuf-tuf.nl www.tuf-tuf.nl hoe zit dat met de verzendkosten dan moet ik dan gewoon 6,75 betalen om de bestelling terug te sturen? want dit is namelijk niet mijn fout de foto’s zijn heel erg klein en stond ook nergens vermeld dat het de oude k3 was groet tina Beste Tina, het spijt mij maar zoals onderstaand staat het wel op de site. blijkbaar niet duidelijke genoeg dus dat is aangepast maar het staat boven de artikelen. Vandaar dat ik een tegemoetkoming gedaan heb, wij zijn geen hele grote organisatie en dacht het zo op te lossen met u. Het spijt mij als het niet voldoende is. Wanneer de spullen binnen zijn wordt het bedrag teruggestort en kortingscode naar u toe gemaild. Met vriendelijke groet, Ilja Rexwinkel Tuf-Tuf Nederland ----------------------------------------------- Kleine Tocht 34 1507 CA ZAANDAM info@tuf-tuf.nl www.tuf-tuf.nl ------------------------------------------ ik vind dus ze hadden nooit de spullen meer mogen verkopen waar kathleen bij opstaat. als je de foto's bekijkt van de k3 spullen en aanklikt krijg je hele kleine foto's terwijl ik best wel een groot beeldscherm heb dus daar ligt het niet aan en aangezien kathleen blond is en josje ook ging ik er van uit dat het josje was want de foto's op tuf tuf zijn heel klein en dus onduidelijk ik vind dus dat tuf tuf dus de verzendkosten van het terug sturen op hun hadden moeten nemen aangezien het niet onze fout is maar hun oude artikelen verkopenzonder het te vermelden het is nu wel aangepast op de site. ik heb nu dus 2 tafelkleden met kathleen van totaal 7 euro vlaggenlijn met kathleen van 1,95 Slinger met onderhanger vankathleen van 2,70 totaal dus aan 11,65 aan spullen die ik niet eens meer kwijt kan als ik dat terug stuur dan moet ik dus de verzendkosten ook nog eens gaan betalen van 6,75 ik vind dit dus echt niet kunnen erg jammer hoeze dan met de klanten omgaan wat vinden jullie hier van heb ik gelijk? want desite is nu wel helemaal aangepast
Reactie door valerius-2 op 04-03-2013 22:47
Zo te lezen wordt het toch prima opgelost, op de verzend kosten na van het terug sturen daar krijgt u ee n waarde bon voor. Maar zo vaak heeft u dit spullen niet nodig tegen die tijd zal de waarde bon wel verlopen zijn.
Reactie door andreajonker op 05-03-2013 00:10
ik krijg dan een waardebon van 2,95 als ik het terug stuur en inderdaad zo vaak ben ik geen spullen nodig daar dus de waardebon zal verlopen gaan maar omdat hun het niet goed vermeld hadden moet ik de verzendkosten wel betalen voor het terug sturen van 6,75
Reactie door andreajonker op 05-03-2013 00:11
en ik vind gewoon datze de spullen van k3 met kathleen helemaal niet meer mogen verkopen
Reactie door frank_assen op 31-07-2013 15:43
Als je op andere sites hetzelfde kunt kopen, waar bij staat dat het de oude koppen zijn... dan stuur je even een mailtje naar de site waar je wilt bestellen. "Zijn de artikelen met de nieuwe meiden?" Als hierop met JA geantwoord wordt, dan heb je een verhaal. Nu is het een kwestie van een bewuste keuze, want op de andere sites stond het er duidelijker op. Dit risico heeft u genomen! Daarnaast lees ik dat het wel in de titel van de advertentie stond, en ook op de foto's. "en aangezien kathleen blond is en josje ook ging ik er van uit dat het josje was" Volgende keer beter opletten, denk ik? De medewerker van de website heeft het héél netjes proberen op te lossen! Daar kunnen velen ene voorbeeld aan nemen!
Reactie door wendy-claire op 02-08-2013 02:35
Kathleen, ex-K3-zangeres, is een solocarrière begonnen (en treedt/trad regelmatig op in het Vlaamse televisieprogramma (op de vrijdagavond) 'Vlaanderen Muziekland'!)
Reactie door diumenge op 02-08-2013 06:41
Quote: wendy-claire schreef op vrijdag 2 aug 2013, 02:35: Kathleen, ex-K3-zangeres, is een solocarrière begonnen (en treedt/trad regelmatig op in het Vlaamse televisieprogramma (op de vrijdagavond) 'Vlaanderen Muziekland'!) einde Quote Interessant...

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!