iPhone gevallen of bekneld geraakt
Geplaatst door: swdevos op: 30-06-2012 16:37
De berichtgeving omtrent de zogenaamde waterschade aan iPhones is alweer een tijdje geleden maar T-Mobile lijkt op dezelfde voet verder te zijn gegaan.
Onlangs kreeg ik mijn iPhone4 terug van de T-Mobile reparatie-afdeling met de mededeling dat hij was gevallen of bekneld geraakt en reparatie viel buiten de garantie. Na diverse forums gelezen te hebben op internet werd het mij duidelijk dat ik niet de enige was met een "gevallen" iPhone.
Ik had mijn iPhone op de lader aangesloten en na een half uur zag ik dat het scherm wit was geworden met een heleboel strepen. Mijn toestel is nog nooit gevallen of bekneld geraakt. Ik heb mijn toestel laten bekijken door mensen van Apple en die bevestigen dat deze niet is gevallen maar dat er een ander probleem is dat eenvoudig gemaakt kan worden.
Ik heb T-Mobile benaderd maar ze geven niet thuis. Ze willen hem wel omruilen voor 236,25 euro waar ik niet mee akkoord ga.
Nu heb ik bedrijven gevonden op internet die IPhone's repareren. Een van die bedrijven [edit - redactie: dat niet openlijk inspeelt op dit probleem maar bij de referenties valt te lezen dat meer mensen met hun door T-Mobile geweigerde toestellen naar dit bedrijf zijn gegaan en dat het probleem zeker niet lag aan valschade. Dit kan toch niet?!
Reactie door martin wiltink op 05-07-2012 13:32
Het zijn allemaal zakkenvullers. Verkopen graag maar service ho maar. Kijk maar eens naar de vele klachten bij ziggo bijv.
Martin.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!