Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

inzakken zitgedeelte van bank na ca 2 1/2 jaar

Geplaatst door: beautiful op: 28-09-2010 15:20
ik heb ca 2 1/2 jaar geleden een 3zits bank gekocht bij montel in rotterdam nu na ca 2 jaar zakt op 1 plaats waar veel wordt gezeten de zitting en rugleuning van de bank behoorlijk in na een schriftelijke klacht bij montel vergezeld van foto's is het antwoord van montel dat het hier gaat om het inklinken van het polyeter koudschuim en de rek op het leder met andere woorden ik moet niet zeuren want dit is normaal naar mijn idee is dit niet normaal ik heb juist een bank uitgekozen met een stevig zitcomfort nu door het inzakken van de ziting en rugleuning krijg ik rugklachten wie heeft er ervaring met dit fenomeen het inklinken van polyeter koudschuim waar kan ik terecht voor klachten behalve bij montel zelf?
Reactie door invalide op 28-09-2010 17:08
Een auto stoel met koudschuim en leder is nog goed na 23 jaren! Deze Volvo kan dus met zelfde materiaal dus wel een goede stoel leveren die veel zwaarder is misbruikt. Zon, hitte en kou, dat kreeg Uw meubel niet, en ook geen draaien bij uitstappen. Dus gewoon herstel eisen en ze moeten beter schuim gebruiken en niet goedkoopste.
Reactie door sonjaatje op 28-09-2010 19:22
Er staat op de site dat je CBW garantie hebt. Daar zou je dus aan kunnen klopen. Ook staat er dat je 5 jaar constructiegarantie hebt, geldt dat voor jouw bank ook.
Reactie door read op 28-09-2010 19:41
beautiful Er is hier gewoon sprake van een produktfout en Montel Rotterdam dient voor kosteloze reparatie te zorgen. Maar............................................Montel Rotterdam heeft op de diverse consumentensites geen beste naam, dus het zou zo maar kunnen dat je deze fraaie firma eerst schriftelijk in gebreke moet stellen. Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door sonjaatje op 28-09-2010 20:40
Klopen=Kloppen
Reactie door beautiful op 29-09-2010 16:23
beste allemaal, alvast heel erg bedankt voor jullie tips ik ga hier zeker mee aan de slag wordt vervolgd
Reactie door beautiful op 17-10-2010 11:49
montel heeft gereageerd op mijn klachten en stelt dat het filliaal waar ik toen de bank heb gekocht falliet is gegaan en dat ik voor €75,00 een deskundige kan laten komen het filliaal rotterdam is nu overgenomen door de mandemakersgroep mag dit zomaar? tenslotte was het falliete filliaal aangesloten bij het cbw kan ik mijn klachten voorleggen aan het cbw voor advies?
Reactie door invalide op 18-10-2010 16:01
Is de winkel of ook de garantie en andere voorwaarden overgenomen? De CBW kan je voor failliete winkels zelf benaderen en zij zoeken dan bij een nog bestaand bedrijf een oplossing.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor