Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Interpolis keert niet uit!

Geplaatst door: pat1984v op: 18-03-2010 16:37
Ze hebben de sterren in mijn ruit niet vergoed, terwijl ik hier wel voor betaal. Ik heb mijn schade netjes gemeld, maar doordat ze mij wakker bellen kwam ik vaag over. Hierdoor bleek ik onbetrouwbaar over te komen. Ik heb na bijna 3 maanden wachten op uitbetaling, een klacht ingedient, maar op klachten reageren doen ze ook niet.
Reactie door vladja op 18-03-2010 16:44
Bij wie heeft u die sterren (hoeveel waren er) laten repareren? Vladja
Reactie door pat1984v op 18-03-2010 16:49
Quote: vladja schreef op donderdag 18 mrt 2010, 16:44: Bij wie heeft u die sterren (hoeveel waren er) laten repareren? Vladja einde Quote ohja, ik heb de 2 sterren (nog) niet laten repareren omdat de verzekering twijfelt of dit nieuwe schade is (van voordat ik verzekerd was). glasverzekering zit in mijn pakket, betaal ik voor. Maar Interpolis vergoed het niet.
Reactie door vladja op 18-03-2010 16:56
Hoe lang bent u al bij Interpolis verzekerd?
Reactie door pat1984v op 18-03-2010 17:03
Quote: vladja schreef op donderdag 18 mrt 2010, 16:56: Hoe lang bent u al bij Interpolis verzekerd? einde Quote sinds november, de schade is van januari
Reactie door read op 18-03-2010 17:22
pat1984v Het zou kunnen dat deze verzekeraar aangesloten is bij de GeschillenCommissie KIFID. Als dat zo is, dan kun je daar een gemotiveerde klacht indienen en vergoeding eisen. Geschillencommissie KIFID [url: http://www.kifid.nl/consumenten/[/url: [urp: http://www.kifid.nl/consumenten/de+procedure[/url: Kifid Postbus 93257 2509 AG DEN HAAG Telefoon 0900-fklacht ofwel 0900-3552248 ( € 0,10 per minuut ) Pedro.
Reactie door read op 18-03-2010 17:24
@ Ik verwees naar: [urp: http://www.kifid.nl/consumenten/de+procedure[/url: Dat moet zijn: [url: http://www.kifid.nl/consumenten/de+procedure[/url: Pedro.
Reactie door vladja op 18-03-2010 17:45
Aangetekende brief aan de Directie van Interpolis waarin u de schade nogmaals aanmeldt en om toestemming vraagt om deze sterren te laten repareren op hun kosten. De schade is ontstaan in januari. In de afgelopen vorst periode zijn er veel meer ruitschades ontstaan doordat ZOAB kapot vroor en voor steenslag zorgde. Dat moet bekend zijn bij Interpolis. Vladja
Reactie door pat1984v op 18-03-2010 18:11
Quote: vladja schreef op donderdag 18 mrt 2010, 17:45: De schade is ontstaan in januari. In de afgelopen vorst periode zijn er veel meer ruitschades ontstaan doordat ZOAB kapot vroor en voor steenslag zorgde. Dat moet bekend zijn bij Interpolis. einde Quote Hey, ja klopt, dat heb ik ook in de klachtenbrief vermeld. Het is namelijk gebeurd op de A50 rond Tiel. Daar zijn de lijnen niet eens meer zichtbaar!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor