Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

inpakservice

Geplaatst door: janny59 op: 25-09-2011 19:16
als je een aantal jaren geleden bij Douglas of IC Paris parfum kocht of een cadeaubon maakte ze er altijd een mooi cadeautje van ,leuk ingepakt allerlei mini verpakkingen erbij (monstertjes dus ). tegenwoordig hebben ze de dozen met cadeaubonnen klaar liggen ,niks leuk inpakken . vind ik een slechte service . wie heeft die ervaring ook ?
Reactie door renate07 op 25-09-2011 19:26
hallo Janny, ik weet wat je bedoeld , maar ik vind die "kadodozen met een bon" erg mooi verpakt hoor met een gouden en glanzend roze strik. In de doos zitten de proefjes verstopt. gr. Renate
Reactie door janny59 op 26-09-2011 19:05
hoi renate allereerst bedankt voor je reactie. bij de Douglas en IC PARIS in Breda en Etten-Leur is dat nou juist niet het geval . kocht een tijdje geleden een cadeau bon van 60 euro,heb er toen om gevraagd. toen deden ze het wel . heb dit ook al van verschillende mensen in mijn omgeving gehoord . vandaar mijn oproep . gr Janny
Reactie door renate07 op 26-09-2011 20:19
hoi Janny, een paar weken geleden kocht ik bij IC Paris in Eindhoven 3 kadobonnen van 15 euro. Ze waren wel voorverpakt in zo'n zwart doosje , maar er zaten mooie gouden en glanzend rose linten en een gouden strik omheen. Er zaten overal proefjes in . Het zal wel aan de winkel liggen zullen we maar denken. gr. Renate
Reactie door pino123 op 26-09-2011 21:44
Ten eerste is het inderdaad vaak winkelafhankelijk, daarnaast ook afhankelijk van de drukte. Met topdrukte zit niemand op een wachtrij van 20 minuten te wachten, omdat alles zo lekker netjes ingepakt moet worden. Het is vaak dus het een of het ander
Reactie door rjw op 26-09-2011 22:02
Quote: pino123 schreef op maandag 26 sep 2011, 21:44: Ten eerste is het inderdaad vaak winkelafhankelijk, daarnaast ook afhankelijk van de drukte. Met topdrukte zit niemand op een wachtrij van 20 minuten te wachten, omdat alles zo lekker netjes ingepakt moet worden. Het is vaak dus het een of het andereinde Quote Het zal ongetwijfeld met de drukte te maken hebben, maar het getuigd niet echt van professionele bedrijfsvoering als je het te leveren product af laat hangen van de drukte in de winkel. Als het druk is moet je zorgen voor meer personeel, niet de piek wegwerken door minder te leveren. Alsof Apple zou besluiten om maar geen voeding in de verpakking van de iPad te doen omdat ze er zo veel moeten leveren en het anders te lang duurt....
Reactie door pino123 op 27-09-2011 08:33
Quote: rjw schreef op maandag 26 sep 2011, 22:02: Quote: pino123 schreef op maandag 26 sep 2011, 21:44: Alsof Apple zou besluiten om maar geen voeding in de verpakking van de iPad te doen omdat ze er zo veel moeten leveren en het anders te lang duurt.... einde Quote De voeding is een wezenlijk onderdeel van het product, de strik en het kadopapier is geen wezenlijk onderdeel van het product maar een toegevoegde service. Dat deze service niet naar behoren wordt uitgevoerd, ondanks dat het de vraag van de klant is. Meestal snijdt een ondernemer hiermee in zijn eigen vingers, aangezien klanten naar een andere winkel gaan die deze service wel op een goede manier verleent.
Reactie door rjw op 27-09-2011 08:40
Quote: pino123 schreef op dinsdag 27 sep 2011, 08:33: Quote: rjw schreef op maandag 26 sep 2011, 22:02: Quote: pino123 schreef op maandag 26 sep 2011, 21:44: Alsof Apple zou besluiten om maar geen voeding in de verpakking van de iPad te doen omdat ze er zo veel moeten leveren en het anders te lang duurt.... einde Quote De voeding is een wezenlijk onderdeel van het product, de strik en het kadopapier is geen wezenlijk onderdeel van het product maar een toegevoegde service. Dat deze service niet naar behoren wordt uitgevoerd, ondanks dat het de vraag van de klant is. Meestal snijdt een ondernemer hiermee in zijn eigen vingers, aangezien klanten naar een andere winkel gaan die deze service wel op een goede manier verleent.einde Quote Het gaat om het idee erachter. Een verpakking met versiersels is voor een Douglas cadeaukaart net zo goed een onderdeel van het product. Niemand wil het kale kaartje geven (dan kan je immers net zo goed iemand 20 euro in zijn handen stoppen....).
Reactie door janny59 op 30-09-2011 08:50
bete mensen wil iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn oproep. groetjes Janny

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor