Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ik koop nooit meer bij neckermann.com

Geplaatst door: smokeytess1977 op: 15-12-2014 13:47
Ik heb 1 jaar geleden een boxspring gekocht bij neckermann, matrass ging stuk ik had er 2 jaar garantie bij. ik belde neckermann vriendelijk op en zij dat het matrass een naat fout had, en of het matrass geruild kon worden. neckermann vertelde mij dood leuk dat de garatie dat ik had op het matrass weg was, omdat ze faitiet zijn dat is echt belachelijk, ik koop er nooit meer wat, ik had minstens een tegemoet komming willen hebben. zelfs dat kon er niet van af. ik heb het bed naar de stort gebracht. ik kon er niet meer op slapen.
Reactie door valerius-2 op 15-12-2014 14:30
Dat moet u aan neckermann doorgeven .Hier schiet u er niks mee op.
Reactie door tijger1 op 15-12-2014 16:26
U wist dan blijkbaar niet dat ze failliet zijn gegaan? Is toch uitgebreid in het nieuws geweest.
Reactie door 1953 op 17-12-2014 02:55
Flitsfaillissement had het woord van 2014 kunnen zijn. Bij een flitsfaillissement worden uw verleende en verkregen wettelijke garantie van 2 jaren om zeep geholpen, u staat of stond daarmee in de kou, u komt of kwam van een kouwe kermis thuis bij het nieuwe doorgestarte Neckermann. U bent niet de enige en zult ook niet de laatste zijn.
Reactie door smokeytess1977 op 17-12-2014 03:23
Ik heb door gegeven, dat ik er niet mee eens was.het is gewoon geen style, dat ze zo met vaste, klanten om gaan, ik heb zelfs met rechts hulp gebeld, zelfs zie kunnen niks voor je doen. Ik wist niet dat ze failliet waren, ik let niet op alles wat er op tv gebeurt.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor