Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik ben er om uw problemen met Rofra|Home op te lossen

Geplaatst door: frankslot op: 18-09-2009 09:26
Rofra|Home is een bedrijf dat de afgelopen 5 jaar een gigantische groei heeft ondergaan. In 5 jaar tijd zijn we van 5 naar 17 winkels uitgegroeid, met alle gevolgen van dien. Deze zijn zowel positief als negatief. Negatief in die zin, dat we niet altijd de gewenste/beloofde levertijden en juiste service hebben kunnen nakomen. Echter: Daar komt bij deze verandering in. Heeft u een nare ervaring met ons? Laat het me alstublieft weten.Heeft u een positieve ervaring met ons? Laat u me deze ook alstublieft weten.Via deze weg zal ik proberen uw problemen op te lossen. Neemt u bij problemen alstublieft contact met me op.Met vriendelijke groet,Frank SlotDir. Rofra|Home.
Reactie door ansu op 24-09-2011 09:33
Ruim 2 jaar geleden een zitbank bij Rofra gekocht. na enkele maanden begon de stof rondom de zitkussens te draaien waardoor stiknaden op de verkeerde plek komen de zitten. Uit coulance heeft Rofra de bank omgewisseld voor een nieuwe. Deze nieuwe vertoonde na enkele weken (!!) hetzelfde euvel. Weer gebeld en na een hoop briefwisselingen, bezoek van een regio-manager en bezoek van een meubelstoffeerder/meubelmaker uiteindelijk niets kunnen bereiken. Volgens Rofra was de klacht gerelateerd aan het gebruik EN aan de combinatie binnenkussens/stof. Omruilen zou geen soelaas bieden omdat een volgende bank snel dezelfde klachten zou laten zien. (is dat mijn probleem?) Ondertussen is de bank 1 jaar en 3 maanden oud en ziet eruit als een "vod". Zitkussens verzacht (stof nog steeds gedraaid), de onderstof is uitgelubberd en hangt over de grond, de rugkussens lijken van pudding. Naar mijn mening is deze bank in korte tijd total-loss.... Eigenlijk wil ik mijn geld terug omdat ik slechts korte tijd heb kunnen genieten van een mooie bank. Ik begrijp dat een bank, door gebruik, na verloop van tijd slijt... maar niet na ruim 1 jaar....
Reactie door vladja op 24-09-2011 11:37
Zet een advertentie in de krant o.i.d. Of zet er een email-adres bij waar mensen hun ongenoegen kenbaar kunnen maken. Dit is geen plek voor klachtenbehandeling. Niemand gaat op een openbaar forum hun persoonlijke gegevens neerzetten, zodat je contact met ze op kunt nemen. Vladja
Reactie door cococat op 24-09-2011 13:15
Kan dit inderdaad niet op een andere plek? Hier is dit forum toch niet voor?
Reactie door sonjaatje op 24-09-2011 13:25
Topic is uit 2009 dus niemand heeft interesse :-)
Reactie door cococat op 24-09-2011 13:50
Quote: sonjaatje schreef op zaterdag 24 sep 2011, 13:25: Topic is uit 2009 dus niemand heeft interesse :-)einde Quote Ik zie het, dan had het net zo goed verwijderd kunnen worden. Waarom worden oude topics eigenlijk niet verwijderd op dit forum?
Reactie door tdehond op 24-09-2011 15:16
Quote: cococat schreef op zaterdag 24 sep 2011, 13:50: Quote: sonjaatje schreef op zaterdag 24 sep 2011, 13:25: Topic is uit 2009 dus niemand heeft interesse :-)einde Quote Ik zie het, dan had het net zo goed verwijderd kunnen worden. quote: Lijkt mij niet in dit geval. Omdat Ansu een klacht had en via deze site reageert. Ik ben benieuwd of hier gereageerd gaat worden op de klacht of dat het via de site van dit bedrijf moet lopen.
Reactie door ansu op 25-09-2011 20:46
ik zie niet in waarom ik deze reaktie zou moeten verwijderen. Frank Slot doet op dit forum een oproep (weliswaar uit 2009, maar toch)... ik reageer daarop!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor