Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ICI Parix XL zeer slecht service.

Geplaatst door: ew op: 13-04-2013 09:42
Een paar dagen geleden heb ik van een cadeacard en een VVV bon welke ik had gekregen oa een cadeau verpakking van Gils Between Sheets gekocht. Ik heb deze gekocht in een shop van ICI Parix XL te Harderwijk gekocht. (ik woon zlf in het pittoreske Amsterdam) Bij thuiskomst blijkt de verstuiver van het flesje niet te werken. Kan gebeuren dus niets aan de hand dacht ik eenvoudig als ik ben. Via de Facebookpagina contact opgenomen met ICI Parix XL. Na een dag reactie of ik mijn gegevens wilde verstrekken om zodoende een oplossing met mij te communiceren. Op verzoek dit uiteraard gedaan. Toen werd het stil aan de overkant,dus nam ik nog steeds denkende dat we het hier over een eevoudig op te lossen probleempje hadden telefonisch contact op met het 0800 nummer welke staat vermeld op de bon. In het kort komt het op neer dat ik naar de shop te Harderwijk,170km v.v moet om het probleem aan het flesje van €24 te laten constateren. Vervolgens moet als dit gedaan is door de shop contact worden opgenomen met ?? om te laten beslissen of ik al dan niet een nieuwe verpakking krijg. Nu begreep de dame van de klantenservice (?) ook dat 170km rijden wel iets wat van de gekke is. Toch wist de mevrouw mij te vertellen dat het niet zo eenvoudig is om dit op te lossen. Een andere verpakking per post is vooralsnog niet mogelijk. Immer er moet gecontateerd worden dat het defect aan de verstuiver geen verzinsel is van mij. In een shop bij mij in het winkelcentrum is ook geen optie.. Deze zijn volgens de lezing van de klantenservice niets verplicht tegenover mij.. Op mijn verzoek gaat ICI Parix CL kijken of zij iets voor mij kunnen betekenen. Van een bedrijf als dit had ik toch ies meer soepelheid en oplossing gericht denken verwacht.
Reactie door ew op 13-04-2013 10:20
Lees een aantal tikvoutjes,sorry..
Reactie door tijger1 op 15-04-2013 10:46
Ja dat is het risico van iets ver weg kopen. Maar als er ook een winkel van Ici bij u in de buurt zit, dan kunnen die toch het euvel vaststellen, zodat de winkel in Harderwijk het ook voor waar aanneemt?
Reactie door ew op 15-04-2013 12:18
Het risico van iets ver weg kopen is opzich waar. Maar voor zo,n groot bedrijf zou je toch iets meer oplossingsgericht denken. Kan mij niet voorstellen dat een andere ICI shop mij niet mag/kan helpen.
Reactie door ew op 17-04-2013 16:15
Na een week heeft ICI Pris XL mij de eenvoudigste oplossing welke is te bedenken gegeven. Ik mag ruilen in de dichtbijzijnde shop. Dat ik deze oplossing een week geleden al vroeg zijn ze vergeten. Maakt niet uit,het is opgelost.
Reactie door tijger1 op 17-04-2013 16:24
Hiep hoi, wat een service zeg. Van de bovenste plank. Maar goed, het is opgelost, niet meer ergens veraf iets kopen zonder te controleren dus. Weer een probleem uit de wereld.
Reactie door valerius-2 op 17-04-2013 23:58
Quote: ew schreef op woensdag 17 apr 2013, 16:15: Na een week heeft ICI Pris XL mij de eenvoudigste oplossing welke is te bedenken gegeven. Ik mag ruilen in de dichtbijzijnde shop. Dat ik deze oplossing een week geleden al vroeg zijn ze vergeten. Maakt niet uit,het is opgelost.einde Quote Gebeurt wel meer als het hier langs komt.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!