Hyves een van de grootste maar zeker niet de beste!
Geplaatst door: toko op: 01-12-2009 20:36
Hallo allemaal,
Ik heb slechte ervaringen met Hyves.
Oa: Banners die je betaald en waar het te goed nooit van komt als je een nieuwe hyves aan maakt.
Verwijder je profiel en alle andere hyves die je hebt krijgen een andere beheerder i.p.v. dat ze verwijderd worden, dit is het systeem en de medewerkers zeggen hier niets aan te kunnen doen?
wie heeft er ervaring of advies?
Fijne avond.
toko.
Reactie door melomaan op 16-03-2010 15:08
Hoi Toko,
Ik heb hier wel wat ervaringen mee. Wanneer je je account wist worden de aangemaakte hyves idd. niet gewist. Wel worden je foto's die je eventueel op die hyves hebt gezet gewist. Zelf heb ik een nieuwe (anonieme) account aangemaakt en die lid van al mijn zelfgemaakte hyves gemaakt. Voordat ik mijn account heb gewist, heb ik de anonieme hyve het beheer van al mijn zelfgemaakte hyves gegeven. Met dit account heb bij ik al deze hyves de instellingen dusdanig gewijzigd dat er geen nieuwe leden meer bij kunnen, dat er geen nieuwe content meer geplaatst kan worden en dat hij onzichtbaar is in de zoekmachine.
Zo sterven deze hyves langzaam uit.
Met vriendelijke groet,
Melomaan
Reactie door sig442 op 17-04-2010 00:31
Hyves werkt niet met het princiepe "maker van een pagina beslist" maar wel met "zolang de pagina niet word opgeheven zal deze blijven bestaan, ook als deze gebruiker is overleden". Vreemd misschien, maar enigzins wel te begrijpen. Ik zeg niet dat het goed te keuren is, er kan inderdaad wel verbetering hierin komen zoals velen graag willen zien. Maar Ik snap het hele verhaal van administratie waarde ook maar al te goed. Ik zou het zelf graag zien gebeuren dat je als eigenaar/maker van een pagina de keuze zou moeten krijgen, dit zal veel problemen oplossen.
Je zou echter wel naar Hyves kunnen bellen, e-mails zijn bedrijven helaas niet al te gek op, zo ook Hyves niet. Ookal is het een website waar je op reageert....
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!