Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HTC, DynaFix, HTC Desire HD Waterschade

Geplaatst door: bas_vdl op: 18-07-2012 19:30
Net terug van vakantie en ik moest mijn HTC Desire HD in alten boeken voor reparatie. Via de online chat van HTC heb ik uitgelegd dat ik ter water was geraakt met mijn mobiele telefoon en dat deze behoorlijk nat was geworden. Mevrouw wist nog te vertellen dat dit misschien nog onder garantie geprepareerd kon worden en anders werd ik via de post op de hoogte gebracht van de reparatie kosten of in het ergste dat het toestel niet gerepareerd kon worden. Vandaag kreeg ik bericht terug vanuit DynaFix, het toestel was niet meer te repareren en ik kon kiezen of afstand doen van het toestel zonder kosten of het ongeprepareerd terug laten sturen voor 35,70 (onderzoekskosten). Ik gebeld met Dynafix wat er dan precies aan kapot was. Dat kon hij niet vertellen want dit was niet onderzocht. Dit omdat er door het hele toestel waterschade was geconstateerd en dat HTC het dan niet toestaat het toestel te repareren omdat de kosten dan hoger uitvallen dan een nieuw toestel. Nu moet ik dus mijn toestel terug hebben vanwege mijn verzekering waardoor ik dus die 35 euro kan gaan betalen. Maar nu is het punt dat als mevrouw van de HTC chat mij op de hoogte had gebracht van de HTC policy (bij gehele waterschade geen reparatie) dan had ik het toestel niet eens opgestuurd maar mezelf dat geld bespaard voor os een nieuwe toestel of een reparatie bij een handy-dandy-phone-shop. Dit verhaal heb ik voorgelegd bij HTC, maar ik kreeg niet veel meer dan sorry, maar we kunnen niks doen. Heeft iemand hier nog ideeën of tips om er toch nog wat uit te halen? Alvast bedankt.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor