Horloges
Geplaatst door: goudstyle op: 27-09-2013 15:15
Hallo ik heb deze groep aangemaakt .
Ik heb namelijk een horloge hier besteld . Als voor 5 uur bestelde had volgende dag al in huis .
Nou dat gebeurde niet dus na paar dagen kreeg een mail van hij nu verzonden raar dacht ik maar oké . Nog paar dagen gewacht ....niks mail gestuurd geen gehoor nog gewacht ... Weer niks . Ik weer een mail sturen krijg een mail terug ja u zou hem al moeten hebben gehad en hij is later gestuurd omdat die uitverkocht was. Ik dacht uitverkocht ? Dus heb terug gekeken in geschiedenis wat er stond toen ik hem bestelde . Er stond dat er nog 16 waren smoes een ! Paar dagen later nog steeds geen horloge .. Dus ik weer een mail gestuurd of het via de post is verstuurd of via pakket want het verzenden kosten altijd 2,75 hoeveel je ook zou bestellen . Ik dacht via post pakket want een horloge gaat stuk als het valt door de brievenbus is en blijft glas. Nou toen kreeg een mail terug . Het is via post pakket verstuurd onverzekerd dus u heeft hem al gehad . Want ik heb hem 100% opgestuurd dat is zeker maar ja u kun hem allang gehad hebben en ik dit en ik dat . Kwam er dus op neer dat ik hem al had volgens haar. Maar ze kon hem wel opnieuw sturen als weer betaal die denkt dus dat ik achterlijk ben .
1. Ik kon niet kiezen hoe ik hem wouw verzenden dat is fout een . Want als webshop moet je altijd keus geven .
2. Op der site staat online kopen is nooit zo makkerlijk en veilig geweest . Niks makkerlijk alleen gezeik en veilig niet want je kan niet anders verzenden als onveilig en ze neemt geen vrandwoordelijkheid .
3. Er staat heel veel dingen dat ze gewoon niet na komt en smoesjes verzint . Zo als verzenden . Veilig betalen . 100% goeiebhandeling . Ze verzint allemaal smoesjes voor dit .
4 . Ik keek een paar keer per dag op der site in het gasten boek stonden alleen goeie dingen en af en toe een slechten maar die was na 5 min weg .
Ik raad aan BESTEL HIER NEVER NOOIT TE BESTELLEN
Dat schilt je een hoop gezeur en dan heb je tenminsten je geld nog
Bij mij gaat het maar op €20,- maar dat is voor mij heel veel geld .
En op de manier hoe tegen over mij werd gedaan dat een dief ben
Zoon webshop verpest het voor de anderen webshops
Hebben jullie wel eens gehoord van www.horloge-stunter.nl en wat zijn jullie ervaringen ???
Reactie door tijger1 op 27-09-2013 15:41
Maar als u dan al beduveld bent door die shop, waarom wilt u dan nog ervaringen van andere lezen?
Ga gewoon naar een winkel.
Reactie door goudstyle op 27-09-2013 16:07
Ik wil graag weten of anderen ook problemen hebben zit te denken om een internet frouwde aangiften te doen .
En niet iedereen kan na de winkel om iets te kopen .
Reactie door tijger1 op 27-09-2013 16:10
U hebt anderen niet nodig om een melding te doe op het fraude meldpunt.
Reactie door goudstyle op 27-09-2013 16:30
Dat weet ik ook . Alleen wil graag weten of meer mensen problemen hebben met deze site anders maakt een melding niks uit . Daarom wil graag weten wat anderen en van vinden en ervaringen zijn .
Reactie door zoekster op 27-09-2013 16:46
Heb je geen track&trace nummer gekregen, dat is er altijd bij pakketpost.
Vraag naar de track & trace.
Reactie door valerius-2 op 27-09-2013 19:45
Men moest pas betalen nadat u hem binnen had de prijs was incl. verzens kosten als we de zelfde aanbieding via de tv gids binnen kregen EURO 6,95.Ben er dan ook niet op in gegaan, daar kan men van verwachten dat het hebbe dingetje is.
Reactie door goudstyle op 27-09-2013 20:03
Ze had hem al weggooit na paar dagen dus kan hem niet achterhalen .
Achteraf betalen kon niet en omdat er een ideal keur merk was dacht ik dat wel veilig was nu ik een paar keer door klinket merkte ik dat da merk naar een reclame site verwees dus een nep merk dit is verboden maar wat doe je er tegen aan .
Heb gekeken wat een melding bij politsie kan doen eigenlijk heeft dat geen nut tenzij er meerde mensen zijn dan kunnen ze kijken maar das dan nog niet zeker .
Ben gewoon dom geweest om te bestellen hoop wel dat iemand anders er niet in trapt
Heb ff gezocht en het staat op veel site een link naar deze site op marktplaats zelfs met verschillende namen wel de zelfde teks en link
Reactie door tijger1 op 27-09-2013 20:10
Ideal is geen keurmerk, maar een betaal mogelijkheid.
Reactie door goudstyle op 27-09-2013 21:16
Dat weet ik alleen als ideal het een veilige site vind krijgt het een logotype van ideal als je er dan op drukt krijg je de site van ideal wat ideal is en hoe veilig dat is . Dit logo is dus vervalst met een andere link er achter
Reactie door tijger1 op 27-09-2013 21:41
Ideal bepaalt helemaal niet of het een veilige site is. Ideal is een veilige manier van BETALEN en dat is alles.
Dat logo is dus niet vervalst en heeft helemaal niets met die site van horloge-stunter van doen. U hebt alleen veilig betaald, dat is alles.
Reactie door tot15karakters op 29-09-2013 11:16
Ieder bedrijf mag een webshop beginnen.
Mijn kapper werkt nu ook met totaal vreemde producten en in een verkoop is extra omzet in rustige uren.....
Helaas worden diverse pakjes verkeerd bezorgd en krijgt de winkel dan een slechte naam....
Daarom is dat systeem van pakje volgen nodig en niet verzekerd is goedkoper en dus risico winkel?
Die moet er voor zorgen dat je juist bezorgd word en bij goedkoop sturen is dat hun risico.
Maar bij verzekerd zenden ben je te duur en verkoop je niets.....
Daarom stuur ik het niet meer zelf als Webshop maar vanuit andere landen...
Diverse goederen uit China aangetekend, dus altijd goed bezorgd en dat is goedkoper dan normale pakjes in NL.....
Wel gemiddeld 8 dagen per Luchtpost voor zwaardere dingen 17 dagen....
Reactie door tijger1 op 29-09-2013 11:20
@goudstyle
Ideal slaat alleen op de manier van betalen. Nu maar ook toen. Het is nooit een keurmerk geweest voor een site.
Reactie door tijger1 op 03-10-2013 18:08
Heel wonderlijk dat u plagiaat toegeeft. Voordat men een bedrijf start, of dat nu toiletverhuur, of een webshop is, is het verstandig zich te verdiepen in de regelgeving, want uw voorwaarden waren niet een beetje fout, maar ze leken nergens op. U had ze beter van een goede site kunnen kopieëren.
Reactie door smulders123 op 03-10-2013 21:34
Beste heer hutch,
bedankt voor uw aanmerkingen ik ga er zeker iets aan doen. Ik ben nog jong en ik kan nog veel leren.
ik ga zeker gebruik maken van uw tips.
ik hoop alleen dat u wel uw woorden terugneemt over de piskar verhuur. Dit komt op mij kwetsend over en het leek mij ook totaal niet relevant.
maar goed, alles bij elkaar opgeteld is het een wijze les, ook al baal ik wel een beetje op de manier waarop.
Iedereen nog een fijne avond toegewenst!
Reactie door eetje71 op 23-12-2013 22:45
Koop geen horloge via deze site! Dochter heeft horloge drie keer om gehad en toen viel het spontaan van haar pols af. Verkoper wil niks hieraan doen, alleen 50 % korting bieden op volgende aankoop! Denk niet dat ik nog een horloge van zo'n kwaliteit ga kopen!!! Zeer slechte kermis kwaliteit, vooral NIET doen!
Reactie door eetje71 op 07-01-2014 13:27
De verkoper heeft ons vandaag een nieuw horloge toegestuurd, zonder kosten voor ons. Dus toch nog een nette service van Horlogestunter.
Nu maar hopen dat dit horloge langer meegaat!
Reactie door zoekster op 27-09-2013 23:02
Ze had de track&trace al weggegooid? Dat is idioot, die had ze je meteen per mail moeten toesturen.
Er klopt overigens geen klap van die site, er staat dat je geen retourrecht hebt, maar retourrecht is een wettelijk recht, daar mag een winkel niet van af wijken. Echt een rommeltje die voorwaarden, ook slecht Nederlands. Ook staat er dat als er wat aan het product mankeert, je dan moet betalen voor het terugzenden, ook dat is wettelijk heel anders geregeld, die kosten komen dan voor de webshop.
[edit-redactie:
Wat er met je horloge is gebeurd, geen idee. Misschien weggeraakt in de post, of nooit opgestuurd. Wie zal het zeggen.
Maar zelf heb je er helaas ook geen kijk op. Dat Ideal verhaal klopt voor geen meter. Dat is alleen maar een betalingsmogelijkheid.
Een veilig keurmerk is deze. klik HIER
Meeste shops die dit keurmerk voeren zijn te vertrouwen. Wel altijd even controleren of het Keurmerk echt is.HIER
Reactie door hutch op 30-09-2013 01:11
Algemene voorwaarden :
"5. Recht op retour
5.1 Nadat u het door u bestelde Product heeft ontvangen, heeft u niet de bevoegdheid om het product te retourneren. Het inruilen van het horloge is dus niet mogelijk, behalve als de horloge stunter met uw reden akkoord gaat. De horloges mogen wel retourneerd worden als het onder de garantie valt."
"6. Reclames
6.1 U heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden.
6.2 Indien binnen vijf (5) dagen nadat u het Product heeft ontvangen, het Product een gebrek blijkt te vertonen kunt u Horloge-stunter per brief of e-mail vragen om herstel, vervanging of levering van het ontbrekende of gebrekkige gedeelte van het Product."
"7.1 Op de door Horloge-stunter geleverde Producten bestaat geen garantie."
Gelukkig zie je zelden zo'n amateuristisch webwinkeltje / 'zolderkamerhobbyist'.
Die 'bedrijfsvoerder' mag eerst wel eens het Burgerlijk Wetboek erbij pakken, voordat hij bovenstaande onzin opschrijft en zijn Chinese rommel gaat verkopen, die per kilo wordt ingekocht.
[edit-red.:
Reactie door smulders123 op 03-10-2013 21:27
Prima we laten het er hier dan bij zitten.
Als de postnl het pakketje juist had bezorgd was deze discussie helemaal niet nodig geweest. Ik was inderdaad een beetje achterdochtig omdat ik de laatste weken heel vaak meldingen krijg van mensen dat de post niet is aangekomen. Dit is erg vervelend en ik hoop dan ook dat de postnl dat ook gaat verbeteren. mevrouw heeft haar geld terug, dus wat mij betreft is het klaar nu.. Ik heb inderdaad die avond vaak gebeld om het te proberen uit te praten. En ik heb ook mijn excuses aangeboden, niet wetende wat er die avond aan de hand was.
bij deze nogmaals mijn excuses hiervoor. Ik zal het bw even goed napluizen en mijn algemene voorwaarden zelf schrijven en in orde maken.
ik heb besloten omdat ik dit toch allemaal erg jammer vind dat er zon discussie ontstaat om aan deze mevrouw nogmaals maar nu kosteloos een horloge op te sturen.
met vriendelijke groeten
Reactie door smulders123 op 03-10-2013 17:55
Beste heren/dames,
Ik zal me even voorstellen, ik ben [edit redactie: ( eigenaar van horloge-stunter.nl) en ik las dit artikel tot mijn verbazing vandaag.
Ik ben een jonge ondernemer van 21 ( Man), dus niet een amateuristische vrouw die dit als hobby erbij doet zoals hierboven wordt gesuggereerd. En ik wil met mijn reactie even het een en ander rechtzetten.
Allereerst had deze mevrouw gelijk dat het horloge 1 dag te laat was verzonden omdat het horloge tijdelijk uit voorraad was. De volgende dag kreeg ik het horloge weer binnen en heb ik het dezelfde dag nog op de post gedaan. In 99% van de gevallen is de brief ( onverzekerd) er de volgende dag al in huis. Echter claimde de mevrouw dat ze niets ontvangen had. Ik zei dat dat zeer onwaarschijnlijk was, maar dat het dan wellicht de volgende dag aan zou komen. Dit was echter ook niet het geval volgens deze mevrouw. Mevrouw wilde ook onmiddelijk of een nieuwe of haar geld terug. Ik zei dat de brief wellicht nog wel kon komen en dat het verstandig was om nog even te wachten want soms komt het pakketje nog wel gewoon aan. Mevrouw had toen denk ik argwaan van mij gekregen en in een boze bui dit artikel geschreven. Hier heb ik normaliteiter geen problemen mee, maar dan moet het wel kloppen.
Helaas staan er zeer veel onwaarheden in die compleet uit de duim gezogen zijn.
1. Het gastenboek: Het verhaal dat ik slechte reacties al na 5 minuten zou verwijderen is complete onzin, ik kan namelijk berichten eerst goedkeuren voordat ze in het gastenboek komen staan. En daarbij heb ik tot nu toe nog geen een slechte reactie ontvangen in mijn gastenboek.
2. Voorraad: ten tweede claimt ze dat mijn voorraad nog 16 stuks was en dat het helemaal niet uitverkocht kon zijn. Dit kan ook totaal niet omdat dat voor het geldende artikel niet zichtbaar is, tenzij mevrouw mijn inloggevens had voor mijnwebwinkel, dit lijkt me ook sterk.
3. fraude: Ten derde claimt de mevrouw te zijn opgelicht terwijl ze de volgende dag na het plaatsen van dit artikel haar geld gewoon heeft teruggekregen. Ze wilde persee haar geld of een nieuw horloge en niet wachten op het misschien nog komende horloge. Na een discussie heb ik haar ook toegezegd dat ik het geld terug zou storten. Dit is ook gebeurd, er is dus geen sprake van fraude of iets dergelijks in deze aard.
Verder wil ik nog even reageren op de comments op mijn algemene voorwaarden. Bedankt hiervoor, ik moet zeggen ik ken het burgelijk wetboek niet zo goed, en ik heb deze voorwaarden overgenomen van een andere site die dergelijke artikelen verkocht. Inmiddels heb ik dit zo goed als mogelijk aangepast.
Ook wil ik even reageren op leden van deze site die bepaalde zaken erbij betrekken die hier totaal geen invloed op hebben. Zoals het plaatsen van mijn gegevens en mijn hoofdactiviteit van mijn bedrijf namelijk het verhuren van toiletwagens. Reacties zoals hierboven is naar mijn mening van een laag niveau met als doel om even goedkoop te scoren. Ik veracht deze reacties dan ook, en het zal wel zo vriendelijk en netjes zijn om uw excuses hiervoor aan te bieden.
Ik run namelijk een webshop met een goede bedoeling en zet me hier 110% voor in. Het is inderdaad niet goed van mij dat mijn algemene voorwaarden niet kloppen, maar dit heb ik inmiddels aangepast. Verder zou ik nooit mensen oplichten en ik behandel mijn klanten altijd op een juiste wijze.
Ik hoop dat ik u hierbij voldoende heb geinformeerd en dat alles nu duidelijk is.
Met vriendelijke groeten,
horloge-stunter.nl
Reactie door goudstyle op 03-10-2013 19:18
Ik be Mariella . Ik heb het over genomen van de genen die het horloge heeft gekocht en dit er op heeft gezet.
Zij ligt in het ziekhuis en ik hou der mail en der telefoon bij .
Ik heb even allenmaal gelezen . En las dat andere lezers ook een rare site vonden . En de voorraden niet klopte .
Nu lees ik het bericht van meneer [edit redactie: .
En over dat zij liegt klopt niet . Ik sta er buiten en heb alles een beetje na gezocht zeker toen zijn verhaal las.
Ik heb aardig verstand van computer programmering enzevoort . Ik heb even terug gekeken op het moment dat ze bestelde . Omdat hij beweerde dat er uit verkocht stond. Dit stond er niet bij toen ze de bestelling plaatste . Er stond dat er meer dan 15 op voorraad waren . Er staat ook dat als je voor 5 uur alles besteld en betaald het de zelfde dag nog verstuurd is . Dit is met een rede snel besteld omdat het voor een belangrijke rede was.
Toen heb ik de muiltjes even na gelezen
We kregen een bevestiging zoon 3 min na bestelling pas 3 dagen later een bericht dat verzonden was. Hier heeft ze over geïnformeerd hoe dat zat ?
Toen 3 dagen daarna nog niks heeft gehad heeft ze weer een mail gestuurd over dat ze geen horloge had niks boos of iets.
Toen zij hij kan nog komen heeft ze een dag afgewacht ,
Weer een mail gestuurd .
Hier in staat dat ze beschuldig wordt op bedrog . Omdat zij het wel binnen zou krijgen .
Zij heeft met de politie contact gehad . En heeft verteld als die haar geld niet terug krijgt of een horloge geeft wat die beloofd had , dat ze het beste een melding van internet frouwde aangiften kunnen doen . Wan tin de mail van de politie staat letterlijk ,!
Algemenen voorwarden zijn strafbaar. Je moet je aan de Nederlandse wet houden .
Je mag als zzp meerdere bedrijven hebben . Op een voorwaarde dat je dit vermeld bij de KVK en je een apart btw nummer aan vraagt deze mogen namerlijk niet het zelfde zijn . Dat is frouwde bij de belasting dienst
Hiervoor kunnen alle bedrijven gestraft worden .
Ze besloot even niks te doen want voelde zich niet goed. Ze is al snel opgenomen en er zijn veel meer privé omstandigheden .
Deze meneer heeft mij zo wat gestolkt . Hij belde me ik uitleggen dat ik iemand anders was nou dat was moeilijk te geloven maar toch hij storten het geld terug niet meteen ma hij zette het in een wacht rij dat het over een paar dagen werdt overgemaakt dit geld is aangekomen.
Het horloge daar in tegen niet ,
Gister was ik met mijn Fam. In het ziekhuis om afscheid te nemen van iemand. Belg deze man 6x achter elkaar als ik weg druk is dat met een rede en Whats app berichten sturen dat die mijn wil spreken kom op ik hem anderen dingen aan me hoofd en je gaat niet meer om half 9 9 uur bellen . Als je wilt bellen bel dan op normale tijden .
Daar in tegen wat meneer [edit redactie: zegt het is niet gelogen .
Wat ik wel vreemd vind hij noemt zich niet amateuristisch . Waarom kopiëren je dan wel algemen voorwarden
Als je dan toch zo slim ben kopieer ze dan van het digitale wet boek !
Ik wens u nog een prettige dag meneer [edit redactie:
En laat ons lekker met rust geen telefoontjes meer . Want wat je zegt klopt toch niet dus waarom zou daar dan nu willen luisteren
Reactie door hutch op 03-10-2013 21:30
Beste meneer [edit redactie: ,
het gaat mij hier nu te ver om de gehele 'Algemene Voorwaarden' van uw website met u door te nemen, maar er mankeert nog wel wat aan (buiten de Nederlandse taal om, wat het geheel wel amateuristisch maakt).
Toch een paar voorbeeldjes:
- u schrijft hierboven het volgende: "In 99% van de gevallen is de brief ( onverzekerd) er de volgende dag al in huis."
Of het artikel door u wel of niet verzekerd verstuurd wordt, is voor de klant totaal onbelangrijk. De verkoper blijft verantwoordelijk tot aan de (feitelijke) aflevering toe.
Dus als het artikel tijdens de verzending verdwijnt (zoals tegenwoordig helaas vaak gebeurt bij PostNL) dient u er voor te zorgen dat het pakketje 'gevonden' wordt of dat u een nieuw artikel toestuurt.
- "Creditering van het aankoopbedrag, met aftrekking van de door ons gemaakte kosten, is ook mogelijk."
U moet wel weten, dat u alléén de (eventuele) directe retourkosten mag inhouden van het aankoopbedrag. Meestal worden deze al door de klant betaald bij terugzending. Ook de verzendkosten naar de klant toe, dienen geretourneerd worden.
- Punt 6.2 klopt ook niet (zie [url=http://www.wetboek-online.nl/wet/Burgerlijk%20Wetboek%20Boek%207/23.html: artikel 23[/url: , boek 7 BW).
- Punt 7.1 "Op de door Horloge-stunter geleverde Producten bestaat geen garantie."
en vervolgens wordt er wel over garantie gesproken.
- Punt 8.1 kunt u helemaal weglaten. U geeft hierin aan, dat u de klant serieus neemt...... dat lijkt me wel logisch.
- Punt 10: heb ik hierboven al uitgelegd (zie [url=http://www.wetboek-online.nl/wet/Burgerlijk%20Wetboek%20Boek%207/10.html: artikel 10[/url: , boek 7 BW).
PS: de Algemene Voorwaarden als PDF-bestand zien er wel erg 'leeg' uit.
Begrijpt u dat het geheel er erg stuntelig / amateuristisch uitziet?
Gr. Hutch
Reactie door tot15karakters op 07-01-2014 17:35
Beste [edit redactie: ,
Jammer van dat je de voorwaarden van een matige website hebt overgenomen...
Er zijn betere en dat werkt makkelijker dan aanpassen.
Verder de naam, Horloge... prima maar Stunter....
Dat reken ik tussen Discount en Outlet en meestal rest partijen of die ook op de plaatselijke markt verkocht worden dus lage kwaliteit.
Dit betekend geen rotzooi, zit er wel tussen maar ook die kunnen soms jarenlang mee gaan.
Dat je het niet verzekerd dus voordelig verstuurde is een risico.
Ik lees nu;
Als ik meld dat ik het zojuist ontvangen pakketje als nooit ontvangen meld krijg ik er 2?
Dit werkt fraude in de hand en een goede betrouwbare dienst voor verzenden of laat het op bepaalde punten afhalen, want dan is het traceerbaar.
Fraude kan veel geld gaan kosten en de afhaal service die andere bedrijven bieden zorgen voor minder echt zoekraken en sluiten fraude uit.
Ook is de transport schade stukken minder want Post NL, ik hoef ze niet meer helaas.... tenzij het aangetekend met aangegeven waarde is.
Je ziet en leest het, je moet ook de forums goed in de gaten houden en via Google kan dat omdat er zoveel zijn.
Google je naam van website en je vind het tijdig om fouten te corrigeren en/of op te lossen want eenmaal een slechte naam en je moet opnieuw beginnen.
Succes in je zaken, een concurrent in andere producten met meerdere winkels, maar ook ik maakte fouten en de eerste 3 winkels zijn daarom gesloten...!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!