Hooge pieptoon uit Panasonic lcd-tv
Geplaatst door: ruben239 op: 09-09-2009 17:50
Hallo Beste "Kassa"
Hopende dat jullie hier aandacht aan kunnen geven !!
.ExternalClass .EC_hmmessage P
{padding:0px;}
.ExternalClass body.EC_hmmessage
{font-size:10pt;font-family:Verdana;}
Ik heb onlangs 03-04-2009 een voor mij dure lcd-tv van Panasonic "TX-37LZ8F".
nu komt er een hooge pieptoon uit de tv.
Ik Panasonic ned b.v. gebeld,en heb het serienr. doorgegeven enz.. enz..
nu blijkt dat de tv niet door Panasonic ned. b.v. is
geimporteerd
????
Ik heb de tv gekocht via "Otto"
Maar wat heb ik als klant "in dit geval" van garantie van "Panasonic" nou te maken met wie of waar de tv is geimporteerd???
dat vraagt toch niemand, of wel?
De tv is van Panasonic dus ga je als klant ervan uit dat je Garantie hebt
.
Onderstaand een mailtje van de Giga goede Panasonic b.v
Geachte heer Belt,
U heeft altijd twee jaar fabrieksgarantie. Is uw toestel door ons, Haagtechno BV, geimporteerd dan heeft u gedurende deze twee jaar recht op service aan huis (vanaf 32"). Indien de tv niet door ons is geimporteerd vervalt de kosteloze aan huis service. De voorwaarden vindt u terug op www.e-care.nl en op www.panasonic.nl. Uw dealer kan u ook informeren over deze procedure.
M.vr.gr Ruben.
ja dat dacht ik ook, nou 7 keer gebeld naar Otto!!!!
ze zouden de laatste 4 keer terug bellen, maar je raad het al geen 1 keer terug gebeld.
Maar bedankt voor je reactie
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!