Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hollandsnieuwe waardeloos !

Geplaatst door: roos123456 op: 24-12-2011 17:28
Hollands Nieuwe,,,,,nooit aan beginnen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet tot nauwelijks op e-mails. Eerste ervaring was dat ik met nummerbehoud het nummer van iemand anders kreeg. Dit duurde bijna een maand voordat het hersteld was. Ook de frustratie dat ik de klantenservive niet kon bereiken hierover was groot. Ik heb de mails uiteindelijkeook naar pers@hollandsnieuwe.nl gestuurd. Dat heeft toen geholpen, toen kreeg ik vrij snel een reactie. Nu, nog driekwart jaar later, ben ik al drie weken aan het wachten op een nieuwe simkaart. Deze werkte nl niet meer. Er is een keer gebeld om te zeggen dat ik er met een gum over moest wrijven. Werkte dat niet dan kon ik weer mailen. Het werkte niet en het hele proces van wanhopig contact zoeken begon opnieuw. Afgelopen maandag kreeg ik een mail met excuses en dat een nieuwe simkaart onderweg was. Het is nu zaterdag, post is geweest en geen simkaart. En geen reactie en ook pers@hollandsnieuwe.nl reageert nu niet. De komende feestdagen kan ik dus niet bellen en ben ik niet bereikbaar. Ik ben gaan lezen of meer mensen klachten hebben en ja, ik heb heeeel veel dezelfde soort klachten gevonden. Waardeloos bedrijf dus,
Reactie door ooparry op 25-12-2011 11:41
Goedkoop is duurkoop!
Reactie door haarp op 25-12-2011 13:27
Hollands Nieuwe,,,,,is 100% van Vodafone Soms lijken acties te mooi om waar te zijn, uiteindelijk zit jij met de gebakken peren. In jouw geval schrijnend .,,,, !? Heb je een rechtsbijstand verzekering?
Reactie door marjon1 op 25-12-2011 14:12
Quote: ooparry schreef op zondag 25 dec 2011, 11:41: Goedkoop is duurkoop! einde Quote Alsof het bij de duurdere wel zo goed geregeld is. Ben overigens benieuwd of er weer een reactie komt van een webcare team, komt tegenwoordig zo vaak voor dat je bijna zou denken dat problemen zonder webcare team niet opgelost kunnen worden.
Reactie door festinger op 26-12-2011 03:32
Weet je wat nog erger is dan dit? Een overheid die niet optreedt en klagen deskundig in kanalen heeft geregeld. En dat duurt en duurt en uiteindelijke na 5 jaar mag het niet en heb je gelijk. Hoera de verjaringstermijn is voorbij en geld terug alleen maar als je advocaten kunt betalen. Lang leve al die afgestuurde rechten- en marketingstudenten in dienst van een beetje heel erg bedrog voor eigen gewin.
Reactie door zwemmer op 26-12-2011 13:13
@festinger, Het is ook allemaal maar kommer en kwel, nietwaar? Even ergens klagen of je het horen wilt of niet. Dit staat hier niet in directe relatie tot het topic. Zwemmer
Reactie door joshua4466 op 26-12-2011 15:40
Meer dan een maand geleden via De Telegraaf een abonnement met Samsung Galaxy Ace genomen bij Hollandsnieuwe. Na een weekend stoeien en zoeken kreeg ik uiteindelijk contact met de server van HN. Dat duurde niet lang, een paar uur later geen contact meer te krijgen met de server van HN. Ook na twee dagen niet meer. Om die reden (ondeugdelijk product) heb ik het toestel met redenen omkleed aangetekend teruggestuurd, met het verzoek de koop te ontbinden en het geld terug te storten. Niks meer van gehoord. Na enkele mails (HN is niet telefonisch te bereiken) ging mijn vaste telefoon driemaal over en werd afgebroken. Weer mailtje gestuurd!! Na twee weken een telefoontje. Ze zouden het uitzoeken. Niks meer vernomen. Na een maand een verzoek naar Telegraaf om mijn klacht te publiceren. Niet dus!! (Telegraafbelangen??) Wel weer een telefoontje van HN. Ze gaan het weer uitzoeken.....Van de week een aangetekende brief gestuurd en ze twee weken de tijd gegeven om te reageren. Dan naar de Rechtsbijstand.. Wat een puinhoop daar!!!! NOOIT aan beginnen. Goedkoop is weer DUURKOOP gebleken!
Reactie door haarp op 26-12-2011 18:30
Hollands Nieuwe is een onderdeel van Vodafone. Een tactiek om klanten met acties via Hollands Nieuwe binnen te halen. Heeft Vodafone genoeg geronseld bij Hollands Nieuwe dan wordt Hollands Nieuwe na verloop van tijd overgenomen en heb je een gewoon ordinair Vodafone abonnement. Geweldig staaltje om legaal de mensen te beduvelen.
Reactie door elwood op 24-02-2012 15:08
Echt waardeloos dat Hollands Nieuwe. Communicatie moeizaam en traag voor zover deze al mogelijk is
Reactie door haarp op 24-02-2012 18:13
Quote: elwood schreef op vrijdag 24 feb 2012, 15:08: Echt waardeloos dat Hollands Nieuwe. Communicatie moeizaam en traag voor zover deze al mogelijk iseinde Quote Misschien bieden ze je een Vodafone abonnement aan, immers Hollands Nieuwe is een dochter onderneming van Vodafone.
Reactie door cywol op 25-02-2012 04:31
Heb voor onze 2 oudste meiden vorig jaar als experiment 2 abb. afgesloten bij H.N., nummerbehoud keurig geregeld, SIM's op tijd binnen, 2 dagen buiten bereik geweest door schuld van Vodafone, keurig vergoed gekregen, eind januari het abb. weer voor een jaar verlengd, kan niet anders zeggen dat het een goed en betaalbaar product is.
Reactie door haarp op 25-02-2012 10:54
@ cywol, Ook goed nieuws mag gepubliceerd worden.
Reactie door nielsmuinck op 26-03-2012 15:58
wat ik best wel raar vind, als ik vodafone bel weten ze niks van hollands nieuwe af ze kunnen je order niet nakijken of wat dan ook, maar ik krijg wel een mailtje van wel te verstaan vodafone jou order is afgekeurd omat je niet kredietwaardig bent, en op de site van hollands nieuwe staat wij hanteren geen bkr check want iedereen is welkom. DIKKE BÚLLSHIT HOLLANDS NIEUWE!!! dat hele vodafone mag falliet gaan van mij,ik kreeg een rekening van €600,95 ex BTW voor internetten vanuit het buitenland. Hoe kan ik internetten van uit het buitenland als ik op dat moment niet eens een telefoon had die op internet kon (Nokia 3310) en niet in het buitenland ben geweest en kon aantonen met tachograaf schijven. ik heb het ondertussen allemaal geregeld bij de kpn, alles in orde binnen 2 werkdagen me nieuwe telefoon in huis en me abonnement in gegaan, zo wil ik het graag zien. Dus 1 tip ga naar kpn of hi, ben je misschien wat duurder uit maar je hebt een klante service die je kan bereiken en je hebt altijd bereik.
Reactie door irispeterinck op 04-06-2012 15:40
088-1182011 dit is het nummer van de klanten service goodluck x
Reactie door cywol op 04-06-2012 17:54
nielsmuinck , Dit 'verhaal' zal wel iets anders liggen als jij het stelt, H.N. is een onderdeel van Vodafone, en als jij daar nog een rekening van ruim 600 open hebt staan begrijp ik best dat ze je afwijzen, maar ook daar twijfel ik aan omdat je bij H.N. vooruit betaald voor de maand waarin je gaat bellen, ik ben in ieder geval erg tevreden over H.N. heb voor mijzelf en mijn vriendin nu ook onze abb. overgezet naar H.N..
Reactie door haarp op 04-06-2012 18:37
Dat hele marketing verhaaltje van `Hollands Nieuwe` is wederom een bewijs dat Vodafone een kilo uniform tango bedrijf is. Qpark (parkeerbedrijf) de directeur v/d NV is van Libertel/vodafone overgestapt. Dit met het gevolg dat deze Mark van Haasteren waarschijnlijk in de toekomst nog meer mensen het mes op de keel zal zetten, in welk bedrijfstak dan ook.
Reactie door valerius-2 op 05-06-2012 20:51
Ik heb ze vandaag gegeten smaken goed.(lol)
Reactie door haarp op 06-06-2012 16:15
Quote: valerius-2 schreef op dinsdag 5 jun 2012, 20:51: Ik heb ze vandaag gegeten smaken goed.(lol)einde Quote Ze smaken naar meer (lol)

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor