HOLLANDSENIEUWE mobiele provider
Geplaatst door: börgemeister op: 18-01-2011 23:14
Gedeeltelijk van de website HOLLANDSENIEUWE:
"hollandsnieuwe is een nieuwe mobiele aanbieder
hollandsnieuwe is een nieuwe aanbieder van mobiele telefonie. Wij kijken met een frisse blik naar de wereld en doen dingen anders dan anders. Dus lanceren wij een nieuw type abonnement: het voorafvoordeel abonnement. We combineren de voordelen van een abonnement en prepaid op een unieke manier.
Daarmee biedt hollandsnieuwe je het beste van 2 werelden. Je profiteert van de lage prijzen van een abonnement. Maar omdat je vooraf betaalt, heb je de controle van prepaid. Wij hanteren geen credit check, want iedereen is welkom."
Wie heeft er al ervaring met deze nieuwe mobiele provider die werkt via het Vodafone netwerk?
Reactie door ikbenik op 19-01-2011 08:16
Quote: börgemeister schreef op dinsdag 18 jan 2011, 23:14:
Wie heeft er al ervaring met deze nieuwe mobiele provider die werkt via het Vodafone netwerk? einde Quote
HollandsNieuwe is van Vodafone.
Reactie door yke op 22-01-2011 18:26
Kijk eens hier:
[url=http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50526/hollands-nieuwe-nieuwe-mvno.html: telecomvergelijker.nl[/url:
[url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441467/0: gathering.tweakers.net[/url:
Reactie door keesvl55 op 27-01-2011 09:23
Ik heb sinds een dag of 10 Hollandsnieuwe maar heb het nog niet in gebruik omdat ik wacht op het overzetten van het nr van mijn prepaid kaartje van Vodafone.
Sinds gisteren doen mijn tijdelijke HN nr en mijn Vodafone nummer het beide niet meer en ook op mijn HN pagina is niets meer te lezen.
Gisteren om 15:00 gemaild naar HN en later nog 2 keer maar tot op heden niets gehoord of veranderd.
Toen ik klant wilde worden kreeg ik steeds binnen 10 min antwoord op mijn mail maar nu is er niemand thuis.
Het Vodafoon nr is wel heel belangrijk voor mij.
Dus op dit moment is mijn ervaring nog niet zo goed mede omdat ze niet per telefoon bereikbaar zijn.
Reactie door ericenjet op 04-04-2011 21:55
Geachte lezer,
Heb sinds de start hardnekkige problemen met hollandse nieuwe aangaande het belsaldo die niet of niet onjuist wordt bijgeschreven. Wordt geacht dat je saldo bijkoopt waar je zelf de zekerheid hebt dat je saldo ruim toereikend is. Een probleem waar niet/slecht op wordt geacteerd door HN. Telefonisch niet te bereiken. Klachten worden genegeerd of met ruime vertraging via de mail beantwoord ?
Kortom een nieuwe aanbieder waar de kinderziektes naar ik hoop op korte termijn
zijn opgelost. Overgens het bereik is aardig..
Reactie door de motormuis op 04-04-2011 22:01
Waarom worden er toch weer allemaal oude koeien uit de sloot gehaald ??
Als je iets nieuws te melden hebt, maak dan een nieuw topic aan. Is veel duidelijker
en dan krijg je vanzelf weer nieuwe antwoorden.
Reactie door börgemeister op 05-04-2011 00:36
Quote: de motormuis schreef op maandag 4 apr 2011, 22:01: Waarom worden er toch weer allemaal oude koeien uit de sloot gehaald ??
Als je iets nieuws te melden hebt, maak dan een nieuw topic aan. Is veel duidelijker
en dan krijg je vanzelf weer nieuwe antwoorden.
einde Quote
Waarom een nieuwe topic aanmaken als het onder deze ook kan? Zo krijg je versnipperingen van allerlei topics over een en het zelfde onderwerp.
Wat een negatief bericht Motormuis!
Reactie door godefrieda op 26-12-2011 21:01
Ervoer iemand al positieve ervaring(en) met deze (nieuwe) provider ?
Tot nu las ik alleen maar de negativiteit die men ervoer.
Reactie door haarp op 26-12-2011 22:53
Ik BEN eerlijk en jij bent phony [url=http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/?cmpid=00012_|Vodafone_h|vodafone|vodafone: non è giusto...[/url:
BEN jij bent phony
Reactie door godefrieda op 27-12-2011 13:31
Quote: haarp schreef op maandag 26 dec 2011, 22:53: Ik BEN eerlijk en jij bent phony [url=http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/?cmpid=00012_|Vodafone_h|vodafone|vodafone: non è giusto...[/url:
einde Quote
Is het van BEN® of van Vodafone®?!
Reactie door haarp op 27-12-2011 19:57
Quote: godefrieda schreef op dinsdag 27 dec 2011, 13:31: Quote: haarp schreef op maandag 26 dec 2011, 22:53: Ik BEN eerlijk en jij bent phony [url=http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/?cmpid=00012_|Vodafone_h|vodafone|vodafone: non è giusto...[/url:
einde Quote
Is het van BEN® of van Vodafone®?!einde Quote
Tja eigenlijk een woordspelletje: Ik weet het zeker dat de klanten van Hollands nieuwe uiteindelijk Vodafone klanten worden ...
Reactie door haarp op 28-12-2011 17:26
Quote: godefrieda schreef op dinsdag 27 dec 2011, 13:31: Quote: haarp schreef op maandag 26 dec 2011, 22:53: Ik BEN eerlijk en jij bent phony [url=http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/?cmpid=00012_|Vodafone_h|vodafone|vodafone: non è giusto...[/url:
Ik ben Haarp
einde Quote
Is het van BEN® of van Vodafone®?!einde Quote
Reactie door cywol op 27-01-2013 19:00
de 2 oudste dochters hebben nu 2 jaar H.N. en wij zelf sinds een jaar, geen problemen, alles keurig voor elkaar, duidelijke website en geen onverwachte kosten.
Zou het iedereen aanraden.
Reactie door sjaaklemmers op 11-02-2013 17:48
Quote: ikbenik schreef op woensdag 19 jan 2011, 08:16: Quote: börgemeister schreef op dinsdag 18 jan 2011, 23:14:
Wie heeft er al ervaring met deze nieuwe mobiele provider die werkt via het Vodafone netwerk? einde Quote
HollandsNieuwe is van Vodafone.einde Quote
Hollandsnieuwe is zelfs het enige servicenetwerk van vodafone.
Overzichtje van alle operators met de serviceprovidersOverzichtje van alle operators met de serviceproviders
Reactie door hansnieuwe op 22-05-2013 20:46
Pas op met Hollandse Nieuwe
Hollandse nieuwe verkoopt abbonementen met internet, maar het internetgebruik wordt bepaald
in blokken van 100k hierdoor ben je binnen de kortste tijd door je internetbundel.
Hierdoor is internet op je mobiel in de praktijk bijna niet te gebruiken. Het verbruik gemeten door hollandse nieuwe is hierdoor vele malen dan het werkelijk verbruik (gemeten met bv een gebruiksapp). Als je bijvoorbeeld de mail op je mobiel gebruikt en deze bv om het uur laat controleren of er mail is ben je per dag al 24 x 100k = 2.4 mb kwijt zonder enige mail opgehaald te hebben en zonder het gebruik van internet of whatsapp. (het werkelijk dataverbruik is maar enkele kb's)
Voor dat ik het abonnement afsloot had ik met met een gebruiksapp gemeten wat mijn verbruik was (hoofdzakelijk mail) dit was ongeveer 20 mb per maand, dacht daardoor met 275mb wel voldoende ruimte te hebben maar niets bleek minder waar!!
Het staat natuurlijk in de kleine lettertjes maar is volgens mij behoorlijk misleidend.
want je moet je dataverbinding wel bijna de hele dag uitzetten om te voorkomen dat je databundel opraakt.
Wat mij betreft: Een afrader en geen abonnement meer bij hollandse nieuwe
Reactie door diumenge op 22-05-2013 21:04
[edit redactie: Het staat niet in de kleine letters, het staat duidelijk op hun pagina onder Toelichting en in hun Overige voorwaarden. Je moet overigens precies het omgekeerde doen, je databundel niet uitzetten, maar permanent aan laten staan, dan is het één sessie.
Reactie door oudie op 05-07-2013 18:58
Al een jaar geen internet en kunnen bellen. Geen bereik zeggen ze. Nu mag ik afkopen ook betaald.
Dan willen ze nog mijn nummer niet overzetten. Chantage en oplichting vind ik dit.
HN moet worden aangepakt!!
Reactie door wendy-claire op 06-07-2013 00:55
Quote: oudie schreef op vrijdag 5 jul 2013, 18:58: Al een jaar geen internet en kunnen bellen. Geen bereik zeggen ze. Nu mag ik afkopen ook betaald.
Dan willen ze nog mijn nummer niet overzetten. Chantage en oplichting vind ik dit.
HN moet worden aangepakt!!einde Quote
Tot hoelang loopt het contract bepaalde duur dan?
Ingebrekestelling middels een aangetekend schrijven naar Hollands Nieuwe sturen/
Reactie door olijfje3 op 08-08-2013 23:53
hollandsnieuwe, voor de meeste mensen is de mobiel van belangrijk tot een verslaving.
neem een sim-only van een langer bestaande aanbieder.
als HN nu al begint te zieken plus dat ze geen telefonische berijkbaarheid hebben.
ik heb sim only abonnement voor maar 3 eur plus ik dacht 100 belminuten, maar ik gebruik mijn mobiel alleen bij pech of om iets af te spreken. ik heb dus geld over voor een ECHTE hollandse nieuwe.
dan ga ik niet nar een goedkope tent anders hele avond echt ziek olijfje3
Reactie door bospoeper op 22-09-2013 11:25
Quote: olijfje3 schreef op donderdag 8 aug 2013, 23:53: hollandsnieuwe, voor de meeste mensen is de mobiel van belangrijk tot een verslaving.
neem een sim-only van een langer bestaande aanbieder.
als HN nu al begint te zieken plus dat ze geen telefonische berijkbaarheid hebben.
ik heb sim only abonnement voor maar 3 eur plus ik dacht 100 belminuten, maar ik gebruik mijn mobiel alleen bij pech of om iets af te spreken. ik heb dus geld over voor een ECHTE hollandse nieuwe.
dan ga ik niet nar een goedkope tent anders hele avond echt ziek olijfje3einde Quote
Voor die drie Euro (€3,00) per maand kan je toch geen buil aan vallen.
Reactie door wendy-claire op 22-09-2013 23:09
Gelukkig geen ervaring met met dit telecombedrijf.
Reactie door mieco op 06-10-2013 18:35
Altijd oppassen en alle documentatie lezen dames en heren!
En pas op de belminuten!
Reactie door eup1955 op 17-08-2014 10:59
Quote: ikbenik schreef op woensdag 19 jan 2011, 08:16: Quote: börgemeister schreef op dinsdag 18 jan 2011, 23:14:
Wie heeft er al ervaring met deze nieuwe mobiele provider die werkt via het Vodafone netwerk? einde Quote
HollandsNieuwe is van Vodafone.einde Quote
Ik heb ook een abbo bij Hollandsnieuwe maar ik heb helemaal geen problemen als je over je bel te goed kom of dreig te komen krijg je automatisch een mailtje ik heb er goede ervaring mee
Reactie door tijger1 op 17-08-2014 13:46
@eup1955
Ik denk dat de Ts blij zal zijn met uw reactie na 3,5 jaar.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!